Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että minä nautin, kun alkaa jo yöt pimetä ja kohta on illatkin pimeää

Vierailija
02.08.2024 |

Taidan olla harvinainen yksilö, kun tykkään pimeästä. Ulkonakin ollessa on jotenkin katseilta piilossa ja sisällä voi poltella kynttilöitä ja tunnelmavaloja. Tulee myös selkeä rytmi elämään milloin on pöivä ja milloin yö. Kesällä tahtoo mennä sekaisin. Onko palstalla muita pimeän ystäviä?  

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette saa hoitoa masennukseen? Muuta syytä pimeän hehkuttamiseen harvoin on. 

Onko kiva olla kiusaaja?

Vierailija
42/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, pimeetähän ei olekaan kuin noin 10 kk vuodessa. Jonkinlainen häiriö pitää olla päässä jos pimeydestä tykkää

No siis kesä ja helteet on täällä poikkeustila? Se 10 kk on normaalia ja nimenomaan siihen sopeutujat on terveitä. Miksi et muuta muualle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma, kun pelkäät olla valoisassa?

Rumat läskit alkaa ahdistua jo varhain keväällä kun pitäisi vähentää vaatteita eikä voi piiloutua mustan toppatakin ja myssyn alle. 

Vierailija
44/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vain pidä talvi-, pimeä-, viileä- ja ihana lappi -ihmisistä. Todennäköisesti ne on myös aamuvirkkuja. 

Eli olet laiska ja läski?

Arvasit väärin. Älykäs, luova, rikas, sosiaalinen, urheilullinen (joukkuelajit, ei mikään vtun hiihto), komea, suosittu ja kaupunkilainen.

Vierailija
45/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syysihmisenä inhoan ihan yhtä paljon kesäihmisiä, kuin kesäihmiset minua. En kuitenkaan käy nimittelemään heitä rumin sanoin. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ilman, että joutuu raivon kohteeksi. 

Vierailija
46/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva olla kiusaaja?

Yyyhyy, isot tytöt on tuhmia ja kiusaa😫

Vierailija
47/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama mulla. Mua inhottaa kesällä kun meet viemään roskia niin pitää kattoo mitä on päällä. Talvella on just enemmän katseilta piilossa kun ei nää mitään pimeyden takia. Heh! Pitkä pimeysjakso marras-tammikuu on vähän niin ja näin kun valoa on niin vähän mutta kyllä mä tykkään kun saa kohta vetästä kuorihousuja jalkaan eikä tarvi löllöjen kanssa liikkua. 

Syksy on ihanaa aikaa!

Vierailija
48/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tietoinen Suomen mielenterveyshuollon resursseista?

En yhtään ymmärrä miksi on epätervettä haluta pimeitä öitä ja viileää ilmaa ihan jo vaikka nukkumisenkin takia.

Vierailija
49/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, pimeetähän ei olekaan kuin noin 10 kk vuodessa. Jonkinlainen häiriö pitää olla päässä jos pimeydestä tykkää

No siis kesä ja helteet on täällä poikkeustila? Se 10 kk on normaalia ja nimenomaan siihen sopeutujat on terveitä. Miksi et muuta muualle?

Sori vaan mutta Suomessa on helteitä touko-syyskuussa. Me kaikki emme asu siellä Lapissa. 

Vierailija
50/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset mt-ongelmaiset menee aina iltauutisten jälkeen ennen klo 21 nukkumaan, miten te muka pimeydestä nautitte?

kyl pimenevät illat on kivoja.ja kun se perkeleen hiki helle on ohi ei tartte hikoilla jatkuvasti.

Vierailija
51/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vain pidä talvi-, pimeä-, viileä- ja ihana lappi -ihmisistä. Todennäköisesti ne on myös aamuvirkkuja. 

Arvasit väärin. Älykäs, luova, rikas, sosiaalinen, urheilullinen (joukkuelajit, ei mikään vtun hiihto), komea, suosittu ja kaupunkilainen.

Ja ilmeisen mulkku täynnä itseään.

Vierailija
52/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättä rakastan eniten, mutta sitten tuleekin syksy ja joulukuu, ihanaa aikaa kynttilän valossa.  Kesä on usein ahdistavaa ja aina pitäisi tehdä jotain ja nauttia kesästä.  Kesä on ihanaa meren rannalla, raikkaassa tuulessa.  Syysillat ovat parhaita.  Märkä asfaltti katuvalojen alla. 

Vierailija
53/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep pääsen minäkin varkaisiin.

Kuin varkain sydämeni veit... 

Vierailija
54/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmeisen mulkku täynnä itseään.

Hyshys, ei hellehulluja saa haukkua, ottavat vielä itseensä. Muuta mielipidettä ei hyväksytä, kuin hänen. 

Vierailija
55/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama mulla. Mua inhottaa kesällä kun meet viemään roskia niin pitää kattoo mitä on päällä. Talvella on just enemmän katseilta piilossa kun ei nää mitään pimeyden takia. Heh! Pitkä pimeysjakso marras-tammikuu on vähän niin ja näin kun valoa on niin vähän mutta kyllä mä tykkään kun saa kohta vetästä kuorihousuja jalkaan eikä tarvi löllöjen kanssa liikkua. 

Syksy on ihanaa aikaa!

Ajattelen sanaa löllö ja sinun reisiäsi 😆

Vierailija
56/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä keskustelut aina kääntyy siihen kun hellehullut haukkuu muita?

Vierailija
57/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva olla kiusaaja?

Yyyhyy, isot tytöt on tuhmia ja kiusaa😫

Ootko jo ihan 19v?

Vierailija
58/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset mt-ongelmaiset menee aina iltauutisten jälkeen ennen klo 21 nukkumaan, miten te muka pimeydestä nautitte?

kyl pimenevät illat on kivoja.ja kun se perkeleen hiki helle on ohi ei tartte hikoilla jatkuvasti.

Laihduttaminen?

Vierailija
59/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten jos on ruma, lihava ja mt-ongelmiakin? Oikeus elämään ja mielipiteeseen siltikin on ilman, että tulee haukutuksi. Ihme kiusaamista taas täydellisiltä ihmisiltä. 

Vierailija
60/133 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen?

Olet sitä mieltä että hoikka ihminen ei hikoile?