Onko mitään typerämpää kuin joku saatanan VAELTAMINEN
Rämpiä kusenhajuisena mäkäräisten syömänä jossain suolla saatanan päiväkaupalla ja syödä jotain pussikeittoja🤮
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vaeltaminen on ihanaa vaellusreittejä käyttäen, hiljaisuudesta nauttien, erämaaelämää katsellen ja nauttien. Mutta eipä sitä sohvalla makaava ihminen ymmärrä.
Olet tyypillinen vaeltaja. Tuomitsee kaikki muut harrastukset sohvalla makaamiseksi. Maailmasi on mustavalkoinen ja nihilistinen.
En minäkään ymmärrä. Ja olen ihan hyvässä hapessa niin henkisesti kuin fyysisestikin. Ei triggeröi mikään, jos se tuli mieleen. ;)
Kai vaeltaminen on ihan suotavaa kunhan sinne menee kävellen tai korkeintaan polkupyörällä. Jos autolla menee vaeltamaan niin ymmärtäisi edes hävetä ja olla hiljaa törkeästä ympäristörikoksestaan.
AP vaeltaa jääkaapille ja takaisin ja vihaa sitä,koska on persuääliö
Täällä Norjassa lapset opetetaan kalastamaan ja patikoimaan jo hyvin pienestä. Vuorille ampaistaan vauva rintarepussa ja poluille muksu polkupyörän perävaunussa. Hyvää se näyttää tekevän. Ut på tur, aldri sur. Meillä vanissa tänään grillattua makrillia ja muusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla ja tuomita vasta sitten.
Olen kuule armeijan käynyt ja EI KIITOS.
ap
Mitä yhteistä armeijalla ja vaelluksella on? No ei mitään. Eikä sivaria voi verrata armeijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovellu plösöille. Sekö triggeröi?
190/94/19 ovat mittainen. 3x viikossa salilla.
apLäski poju, pimeä vintti.
Ai niillä turvonneilla nilkoillasi pystyy ihan mettässä kävelemään?
Tällainen avautuminen on kieltämättä paljon typerämpää kuin vaeltaminen. 😁
Vastaus kysymykseesi: Monikin. Yhtenä esimerkkinä aloituksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaeltaminen on ihanaa vaellusreittejä käyttäen, hiljaisuudesta nauttien, erämaaelämää katsellen ja nauttien. Mutta eipä sitä sohvalla makaava ihminen ymmärrä.
Olet tyypillinen vaeltaja. Tuomitsee kaikki muut harrastukset sohvalla makaamiseksi. Maailmasi on mustavalkoinen ja nihilistinen.
Ei, en ole vaeltaja, olen se sohvalla makaaja.
Huonokuntoinen sohvaperuna on triggeröitynyt kun joku muu on käynyt hienolla vaelluksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovellu plösöille. Sekö triggeröi?
190/94/19 ovat mittainen. 3x viikossa salilla.
ap
Mutta kun salilta ei saa mitään sinne korvain väliin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sohvalla makaaminen ja sipsien mussuttaminen on ainoa oikea tapa nauttia elämästä.
Käyn oopperassa Euroopassa enkä ikinä näe siellä lihavia. Sen sijaan Prismassa näen lihavia vaelluskengät jalassa AINA.
No ooppera se vasta paskª harrastus onkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sohvalla makaaminen ja sipsien mussuttaminen on ainoa oikea tapa nauttia elämästä.
Ei ole mutta ei myöskään polut ja pitkospuut veronmaksajien kustantamana. Tämä on keskustelunaihe tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Norjassa lapset opetetaan kalastamaan ja patikoimaan jo hyvin pienestä. Vuorille ampaistaan vauva rintarepussa ja poluille muksu polkupyörän perävaunussa. Hyvää se näyttää tekevän. Ut på tur, aldri sur. Meillä vanissa tänään grillattua makrillia ja muusia.
Missä päin olette? Me olemme tulossa maanantaina. Mo i Ranasta kun lähtee ylöspäin, niin on hienoja maisemia, joissa voi vaikka VAELTAA. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo tuominnut mitään muuta sohvalla maksamiseksi kuin sohvalla makaamisen?
Mä pelaan sulkapalloa ja harrastan ompelemista, en kokenut että minun harrastuksia olisi tuossa yritetty rinnastaa sohvalla makaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaellus on luontoihmisen harrastus. Jos ei pidä kauniista maisemista, kalastuksesta, metsästyksestä, tulistelusta, urheilusta, niin ei varmaan pidä vaelluksestakaan.
Mihin sijoitat ne huutamalla puhuvat , tulistelupaikat omivat ja ympäristöä roskaavat tyypit, jotka vaeltavat samalla reitillä kuin sinä? Jos edes joku osaisi tervehtiä ja väistää yhtä kohteliaasti kuin minä auttaisi nauttimaan luonnosta.
En ole ap, mutta em syistä vaelluksista luopunut.
Läski poju, pimeä vintti.