Onko mitään typerämpää kuin joku saatanan VAELTAMINEN
Rämpiä kusenhajuisena mäkäräisten syömänä jossain suolla saatanan päiväkaupalla ja syödä jotain pussikeittoja🤮
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
"Konttaat siellä suolla?😆🤣"
Ei suot kiinnosta, viimeksi kävin muutaman päivän vaelluksen Triglavskin kansallispuistossa. Oli hieno kokemus ja huikeat maisemat.
https://www.slovenia.info/en/stories/visit-triglav-national-park-with-r…
Ohhoh, onpa upean näköinen paikka... Pitää laittaa omalle listalle! 😲
Vierailija kirjoitti:
Vaellus on luontoihmisen harrastus. Jos ei pidä kauniista maisemista, kalastuksesta, metsästyksestä, tulistelusta, urheilusta, niin ei varmaan pidä vaelluksestakaan.
Kyllä minä pidän paljonkin kalastuksesta ja joskus vähän marjastankin, mutta ei tulis mieleenkään lähteä vaeltamaan. Siis että pointtina on vaan hiessä kävellä pitkiä matkoja suurten kantamusten kanssa.
Saatanan vaeltaminen on raamatullinen tosiasia!
Ilmestyskirja 17:3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli (tajuttoman iso slerba)...
On, siitä valittaminen vauva palstalla mitä muut tekee vapaa-ajalla.
Sinä voit kököttää siellä homeisessa yksiössäsi vaikka loppuelämän.
En kyllä lähtis vaellukselle kusenhajuisen ap:n kanssa
Kyllä kunnon vuoristovaellus urheiluna on paljon monipuolisempaa, rankempaa ja terveellisempää kuin joku salipumppaaminen. Ei siellä mikään salimake pärjää, istuisi polun varteen ja itkisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Norjassa lapset opetetaan kalastamaan ja patikoimaan jo hyvin pienestä. Vuorille ampaistaan vauva rintarepussa ja poluille muksu polkupyörän perävaunussa. Hyvää se näyttää tekevän. Ut på tur, aldri sur. Meillä vanissa tänään grillattua makrillia ja muusia.
Myös Natszit opettivat lapsiaan patikoimaan. Se oli iso harrastus. Ja niitähän teillä norjalaisilla tänäkin päivänä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovellu plösöille. Sekö triggeröi?
190/94/19 ovat mittainen. 3x viikossa salilla.
ap
Kuinka orioootti pitää olla että äheltää joidenkin punttien kanssa sisätiloissa? Hyi helevetti🤮🤮🤮
Erämies on erimies. Raitis ulkoilma luonnon helmassa tuo mahtavan olon ja helpottaa ahdistusta. Kannattaa kokeilla sen sijaan että kiskoo jotain masennuslääkkeitä krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kunnon vuoristovaellus urheiluna on paljon monipuolisempaa, rankempaa ja terveellisempää kuin joku salipumppaaminen. Ei siellä mikään salimake pärjää, istuisi polun varteen ja itkisi.
Ja vadelmat siis 2-3x viikossa läpi vuoden?
Miksi ap haisee kuselle vaelluksilla?
Kannattaa lähteä erityisesti alaikäisen lapsen kanssa hiihtovaelllukselle myrskyssä.
Muuta pahaa sanottavaa vaeltamisesti ei minulla ole, kuin että kerätkää ne roskanne pois lähtiessänne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haisee kuselle vaelluksilla?
Miksi ap menee suolle mäkäräisten syötäväksi? Valitsisi kivempia reittejä!
Miksi syö pussikeittoja? Parempaakin ruokaa voi syödä!
Olen harrastanut sellaista umpimetsävaellusta, eli joku kartta vaan jostakin alueesta jossa ei ole mitään retkeilyjuttuja, sinne vaan umpimetsään rinkan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sohvalla makaaminen ja sipsien mussuttaminen on ainoa oikea tapa nauttia elämästä.
Ei ole mutta ei myöskään polut ja pitkospuut veronmaksajien kustantamana. Tämä on keskustelunaihe tällä kertaa.
Jokainen polkuihin ja pitkospuihin investoitu penni tulee moninkertaisesti takaisin alentuneina terveysmenoina.
Voi mummo kulta, polkuihin ei investoida.
Kansallispuistoissa monissa kohdin kyllä polkuja levennetty, laitettu suodatinkankaita ja soraa. Jotain nuo tuot ovat maksaneet. Noiden lisäksi joku huolehtii reittimerkeistä, tekee uusia reittejä ja ylläpitää nuotiopaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä erityisesti alaikäisen lapsen kanssa hiihtovaelllukselle myrskyssä.
👍🏼 Niin teistä hulluista akoista ja lapsistanne päästään.
Ap voi hakea apua pidätysvaikeuksiinsa, kusenhajukin helpottais.
Onneksi muiden harrastukset eivät vaikuta minun arkeen ja minun harrastukset ei vaikuta muiden arkeen. Toivottavasti jokainen on tyytyväinen omiin valintoihinsa.
Voi mummo kulta, polkuihin ei investoida.