Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään typerämpää kuin joku saatanan VAELTAMINEN

Vierailija
02.08.2024 |

Rämpiä kusenhajuisena mäkäräisten syömänä jossain suolla saatanan päiväkaupalla ja syödä jotain pussikeittoja🤮

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat näitä ihmisvihaaja-vihernatszeja. 

Mikäs näppissoturi sä olet?😅

Vierailija
162/177 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaeltanut paljon. Lapissa olen 15 kertaa käynyt vaeltamassa sellaiset 100 km 10 päivän reissuja. Kannattaa vaeltaa elokuun 15 päivän jälkeen koska silloin ei ole enää hyttysiä kovin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaeltanut paljon. Lapissa olen 15 kertaa käynyt vaeltamassa sellaiset 100 km 10 päivän reissuja. Kannattaa vaeltaa elokuun 15 päivän jälkeen koska silloin ei ole enää hyttysiä kovin paljon.

Ei täällä hyttysiä ole juuri lainkaan. Mäkäriä sitäkin enemmän. Terv. Inarista

Vierailija
164/177 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaeltaminen on ihanaa vaellusreittejä käyttäen, hiljaisuudesta nauttien, erämaaelämää katsellen ja nauttien. Mutta eipä sitä sohvalla makaava ihminen ymmärrä.

Noilla reiteillä on tungosta kuin kuin ruuhka-aikaan kaupassa.

Kannattaa suunnata Muotkatuntureille. Tod näk saa kulkea näkemättä ketään (kuin ehkä alussa/lopussa).

Vierailija
165/177 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaeltaminen ruska-aikaan Lapissa on unelmaa. Suollakin on tullut rämmittyä. Soilla on usein mieletön maaruska. Ja se ihana marjaisa tuoksu! 

Vierailija
166/177 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaellus on luontoihmisen harrastus. Jos ei pidä kauniista maisemista, kalastuksesta, metsästyksestä, tulistelusta, urheilusta, niin ei varmaan pidä vaelluksestakaan.

Kyllä minä pidän paljonkin kalastuksesta ja joskus vähän marjastankin, mutta ei tulis mieleenkään lähteä vaeltamaan. Siis että pointtina on vaan hiessä kävellä pitkiä matkoja suurten kantamusten kanssa.

Minä rakastan vaeltamista. Rinkkaa ei juurikaan edes tunne selässä (rinkan paino yleensä 9-13kg), ei ainakaan häiritsevästi. Pieni kantamus kuuluu asiaan, silloin seikkaillaan! Ja kun tulee tarpeeksi upea maisema, silloin ei varsinkaan tunne yhtään mitään rasitusta! Kehoon ryöpsähtää vaan valtava onnen tunne juuri silloin, kaikki muu kadottaa merkityksensä. Tässä vähän vaeltajan sielunmaisemaa.

Vierailija
167/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks se on vapaaehtoista. Jos ei huvita niin ei tarvi : )

Vierailija
168/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerämpää on ostaa kaljaa ja istua kuittaamassa sitä urakalla jossain. En ole koskaan ymmärtänyt sen juomia tai esi.. mitä pubissa tehdään, jos kalja ei kiinnosta

Vierailija
169/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa yllättävää että vaeltamisen ja sohvalla makaamisen väliin ei taas mahdu mitään muuta. 

Joo, itsekin käynyt pari kertaa vaeltamassa ja ei kiitos enää. Päivän reissut ok, monta päivää ei. Liikuntaa osaan kyllä harrastaa muuallakin kun rinkka selässä. 

Sama. Juuri olin Norjassa vuorille könyämässä ja ihan koto-oloissakin voin päiväseltään käydä polkuja hilppasemassa, mutta metsään en lähde tavarakasa selässä pyörimään. Ei houkuta niin yhtään. Myös minä olen armeijan käynyt, ja ihan tarpeeksi sain leireillä tuolloin teltassa ja raahata painavaa reppua. Liikuntaa kyllä harrastan ja en itse asiassa tuota makkaran syöntiä nuotioilla liikuntana pidäkään.

Ihan oma juttunsa on se materialismi joka tuon retkiharrastukseen monilla kuuluu. En sitä ihan ymmärrä, mutta kauppias ja Suomen kansantalous kiittää 😁

Vierailija
170/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan kertaa vuodessa te mahdatte tuota vaeltamista harrastaa, kun se kerran kehittää teillä kuntoa niin valtavasti? Itse käyn salilla vuodessa n 120 kertaa. 

Melkein joka viikonloppu tulee tehtyä päivävaellus, viikolla harrastan lenkkeilyä (kuljen puolimaratontapahtumissa muutaman kerran vuodessa). Lenkkeily harrastuksena on mukana lähinnä siksi että vaellukset sujuisivat mukavasti. Viime talvena tuli kokeiltua vuoristomaastojuoksua, olipahan rankka kokemus.

Coretreenin teen kerran viikossa. Tämä muu urheilu siis nimenomaan on keskittynyt vaelluskunnon parantamiseen. Tuo vuoristomaasto oli kyllä sellainen kokemus että haluan osallistua toistekin, mutta kuntoni suoraan sanottuna ei aivan siihen riittänyt vaikka koen olevani ihan hyvässä kunnossa. (puolimaraton alle 2h)

Pidemmillä, yli kolmen yön vaelluksilla käyn noin 4-6krt vuodessa. 

Ärsyttää kun ihmiset ei tiedä patikoinnin ja vaelluksen eroa. Päiväretki tai yhden yön retki EI ole vaellus! Vaellus tarkoittaa sitä, että reitin varrella yövytään maastossa vähintään 2 yötä. 

Vierailija
171/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä puhdistuu mieli, pysähtyy hetkeen ja onnellisuustaso nousee 100 kertaisesti itsellä. En tosin oo mikään hc pussikeitto retkeilijä, mutta ehkä joskus :D

N32

Vierailija
172/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uusi harrastus ap: seuraa maalin kuivumista.

Vierailija
173/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää vaeltamisesta, mutta jos muut tykkäävät niin ei se ole minulta pois.

Vierailija
174/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaeltamisen voisi kieltää. Tai vaeltajat voisi vaeltaa muualle suomesta

Vierailija
175/177 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tää pöllöpalstailu voittaa mennen tullen kaikki missä lähdettäisiin todelliseen maailmaan.

Vierailija
176/177 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa. Ostin juuri uuden repun johon mahtuisi joku pieni blondikin.

Vierailija
177/177 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä on vaeltaa lumimyrskyssä, kuten se yks blokkaaja, joka kuoli Ruotsissa. Sekin poikanen sai varmaan vaelluksesta tarpeekseen loppuiäksi. Luonto on arvaamaton, jos ei ole varovainen. Yksikin virhe voi maksaa hengen. Sohvalla makoilija kuolee sentään lämpimään ihana pizza suussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi