Mies roikottaa löysässä hirressä
Mies on kohta kuukauden päivät vastaillut säännöllisen epäsäännöllisesti viesteihin (1-2 vrk viiveellä), pahoittelee kun ei ole ollut yhteyksissä, vetoaa kiireisiin, välttelee kunnon keskustelua ja kuulemma "yrittää" järjestää lisää aikaa. Olen suoraan kysynyt, kiinnostaako vielä olla kanssani tekemisissä ja kovasti väittää, että kiinnostaa. Mistä tällainen sekoilu johtuu? Olen itse ihan valmis heittämään hanskat jo tiskiin, mutta haluaisin myös käydä sen keskustelun tästä tilanteesta ennen sitä.
Kommentit (258)
Keskustelun - miksi? Eikö sulla mene ymmärrykseen, ettei miestä nappaa?
Ei sitä kiinnosta, kerroit itse että roikottaa. Moni tekee noin kiusallaan eivätkä viitsi sanoa totuutta koska ei halua työntää pois. Narsismista on kyllä kysymys ja siinähän itse sitten roikut mukana myöskin.
Sinä roikotat nyt itse itseäsi löysässä hirressä. Mies on jo kauan aikaa sitten menettänyt kiinnostuksensa sinua kohtaan.
Jos on tilanteessa että tapailee toista mutta ei ole vielä parisuhteessa niin mies saattaa pitää toista varalla siihen asti. Eli keskittää energiansa toiseen ja pitää sinua niin kuin sanoi löysässä hirressä.
Etsihän jostain kadonnut omanarvontuntosi ja laita miehelle viesti, että sinun aikasi on liian arvokasta tällaiseen säätämiseen. Sitten etsit itsellesi sellaista seuraa, joka saa olosi mukavaksi, ei ikäväksi.
Kuinka tyhmä pitää olla, että suostuu tuollaiseen. Hyvin tyhmä.
Hän on vastannut, minkä takia on ollut kiireinen. Mies nukkuu päivät ja valvoo yöt, niin ei yleensä edes olla samoihin aikoihin juttusilla. En silti ymmärrä tätä vaivannäön puutetta. Miksi pahoitella mitään, jos ei kiinnosta järjestää aikaa?
Vähän sama kuin aloittajalla, mutta olen itse mies. Kerran oltu treffeillä, heti alkuun ja naisen aloitteesta. Vastailee kyllä saman päivän aikana, joskus tosi nopeasti ja laittaa kyllä viestejä itsekin. Mutta aikaa seuraavalle tapaamiselle ei ole vielä löytynyt. Eli tuli itselläkin mieleen, että varasijoilla ollaan, eikä edes ihan kärkipäässä.
Tai ehkä nykyajan 5-kymppiset eronneet sinkkunaiset vaan ovat niin aktiivisia ja koko ajan menossa omissa jutuissaan, ettei uuden kumppanin hommaaminen ole kovin korkea prioriteetti.
Hyväksyn kyllä jos minulle kerrotaan, että olen liian tylsä tavismies. Tai että yritän edetä liian nopeasti. Mutta itse en osaa sitä rivien välistä kovin helposti päätellä. Tai sanotaanko, etten halua tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä jos toinen tarvitseekin enemmän aikaa ja hitaampaa etenemistä.
Loppuun vieno toive sukupuolesta riippumatta: Kertokaa sille vastapuolelle asiat, ikävätkin, niinkuin ne ovat. Toinen ei mene rikki siitä. Paljon hajottavampaa on ghostaaminen ja tunteilla leikittely. Älkää antako ymmärtää itseänne väärin. "Sori, tää ei nyt tunnu toimivan." (teksti vapaasti lainattavissa omaan käyttöön).
Vierailija kirjoitti:
Hän on vastannut, minkä takia on ollut kiireinen. Mies nukkuu päivät ja valvoo yöt, niin ei yleensä edes olla samoihin aikoihin juttusilla. En silti ymmärrä tätä vaivannäön puutetta. Miksi pahoitella mitään, jos ei kiinnosta järjestää aikaa?
Jos mies on oikeasti kiinnostunut hän etsii sen ajan naiselle, mistä vaan ja milloin vaan. Mies EI OLE KIINNOSTUNUT. ÄLÄ TUHLAA ENÄÄ AIKAASI HÄNEEN!
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin aloittajalla, mutta olen itse mies. Kerran oltu treffeillä, heti alkuun ja naisen aloitteesta. Vastailee kyllä saman päivän aikana, joskus tosi nopeasti ja laittaa kyllä viestejä itsekin. Mutta aikaa seuraavalle tapaamiselle ei ole vielä löytynyt. Eli tuli itselläkin mieleen, että varasijoilla ollaan, eikä edes ihan kärkipäässä.
Tai ehkä nykyajan 5-kymppiset eronneet sinkkunaiset vaan ovat niin aktiivisia ja koko ajan menossa omissa jutuissaan, ettei uuden kumppanin hommaaminen ole kovin korkea prioriteetti.
Hyväksyn kyllä jos minulle kerrotaan, että olen liian tylsä tavismies. Tai että yritän edetä liian nopeasti. Mutta itse en osaa sitä rivien välistä kovin helposti päätellä. Tai sanotaanko, etten halua tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä jos toinen tarvitseekin enemmän aikaa ja hitaampaa etenemistä.
Loppuun vieno toive sukupuolesta riippumatta: Kertokaa sille vastapuolelle asiat, ikävätkin, n
Toimi itse niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kiinnosta, kerroit itse että roikottaa. Moni tekee noin kiusallaan eivätkä viitsi sanoa totuutta koska ei halua työntää pois. Narsismista on kyllä kysymys ja siinähän itse sitten roikut mukana myöskin.
Miten tilanteessa ilmenee narsismia? Kaikki ei ole narsismia, eikä maallikko osaa tunnistaa patologista narsismia.
Sinä ja sinun halusi, sinä ja sinun napasi. Ei kaikkien toisten ihmisten elämä sen ympärillä pyöri. Ei tuon miehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Etsihän jostain kadonnut omanarvontuntosi ja laita miehelle viesti, että sinun aikasi on liian arvokasta tällaiseen säätämiseen. Sitten etsit itsellesi sellaista seuraa, joka saa olosi mukavaksi, ei ikäväksi.
Ei tarvitse laittaa mitään viestiä. Miehet eivät pidä yli-innokkaista naisista.
Mies luiskaan. Se yksinkertaisin vastaus on useimmiten oikea eli miestä ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Älä turhaan kiduta itseäsi vaatimalla mitään "selitystä" vaan laita napakka ja yksinkertainen viesti että parempi että jatkatte nyt eri teille, kiitos ja hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Sä voit mainiosti uskoa selityksiä, ja odotella vaikka hamaan maailman tappiin. Olet varalla, jos muut mahdollisuudet eivät tuota tulosta. Olet ikäänkuin se viimeinen makaronipussi kaapin perällä. Niin kauan kuin on muuta, ei tule mieleenkään laittaa makaronia. Sitten kun kaikki muu on syöty, eikä parempaa ole, sen makaronipussin olemassa olo, on parasta mitä sillä hetkellä on.
Onhan niitä muitakin miehiä...pistä ukko mäkeen..
Kiinnostunut ihminen löytää aikaa vaikka kivensilmästä. Tosin minäkin muistan lopettaneeni viestittelyn naisen kanssa, jolla sitä aikaa ei tuntunut olevan. Sitten se alkoi kyselemään, onko minulla toinen, kun en enää vastaa.
Veikkaan, että nainen kuvitteli kiinnostukseni lisääntyvän kun esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Tuohon kun jotkut naiset edelleen uskovat.
Komppaan tuota viestin laittamista - omasta mielestäni ihan jokainen ansaitsee suoraselkäisen lopetuksen edes sen yhden viestin verran ja niin olen itsekin aina toiminut.
Miestä ei kiinnosta. Keksi parempaa tekemistä.