Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen, montako miestä "ringissäsi" on?

Vierailija
02.08.2024 |

Eli monenko match-miehen kanssa viestittelet tai kuinka montaa osumaa tapailet samanaikaisesti? Tinder-newbienä kysyn tällaista, koska itselle ainakin miehenä tulee vähän vaivaantunut olo kun viestinvaihtoa on tällä hetkellä kolmen naisen kanssa samanaikaisesti. Matcheja, joiden kanssa en ole keskusteluun edes lähtenyt on tällä hetkellä kuusi.

Yhden naisista olen tavannut, kahden muun kanssa olemme vain vaihtaneet viestejä. En halua itselleni montaa naista, enkä pyörittää mitään rinkejä. Haluaisin vain jutun kehittyvän jonkun kanssa niin pitkälle, että voisi lopettaa tilin ja keskittyä siihen yhteen naiseen. Ja mietin, että jos minulla ihan tavallisena viisikymppisenä miehenä on keskustelua ja matcheja näin monen kanssa samaan aikaan, niin vastaavasti naisella on varmaan helposti kymmenkertainen määrä matcheja, joista valita paras.

Mutta koska olen uusi käyttäjä, niin ehkä en ole vielä ymmärtånyt pelin henkeä ja sitä, että jokainen chanssi on uusi mahdollisuus. Varmaan tähänkin joku mies kommentoi, että pidät kaikki langat käsissäsi ja yrität panna kaikkia vuorotellen, mutta et valitse naisista ketään, koska nurkan takana voi olla odottamassa joku paljon parempi ja upeampi nainen.

Montako matchia, joiden kanssa viestittelet?

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä 50 v naiset swaippaavat vasemmalle suurimman osan, se kyllä vähentää matcheja, kun tuon ikäisten miesten taso on mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa tunnustaa? Tai ylipäätään edes että on Tinderissä?

Vierailija
4/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun susta tuntuu että nurkan takana voi olla joku parempi, et ole kohdannut oikeaa ihmistä.

En ole enää Tinderissä koska löysin jo etsimäni (viittaan kommentin alkuosaan) mutta kun olin, olin todella valikoiva mun tykkäyksissä. Tykkäsin vain niistä joiden elämään osasin oikeasti itseni kuvitella. Sillä kriteerillä suurin osa meni vasemmalle. Mulla oli vain parisenkymmentä osumaa ja keskusteluja - sellaisia aitoja pidempiä keskusteluja, ei mitään moi mitä kuuluu - oli vain kaksi. Ja se toinenkin hiipui kun mätsäsin tämän elämäni rakkauden kanssa. Hänen kanssaan taas siirryttiin muualle viestittelemään hyvin nopeasti ja jo toisena päivänä puhuttiin pari tuntia puhelimessa. 

Mä en ollut Tinderissä valitsemassa parasta mun osumista. Olin siellä löytämässä rakkauden. 

Vierailija
5/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä 50 v naiset swaippaavat vasemmalle suurimman osan, se kyllä vähentää matcheja, kun tuon ikäisten miesten taso on mitä on.

Tämä ptee varmasti kaikkiin naisiin iästä riippumatta, koska Tinderissä on naisten markkinat. Mutta ei nyt vastannut kysymykseen.

Ap

Vierailija
6/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun susta tuntuu että nurkan takana voi olla joku parempi, et ole kohdannut oikeaa ihmistä.

En ole enää Tinderissä koska löysin jo etsimäni (viittaan kommentin alkuosaan) mutta kun olin, olin todella valikoiva mun tykkäyksissä. Tykkäsin vain niistä joiden elämään osasin oikeasti itseni kuvitella. Sillä kriteerillä suurin osa meni vasemmalle. Mulla oli vain parisenkymmentä osumaa ja keskusteluja - sellaisia aitoja pidempiä keskusteluja, ei mitään moi mitä kuuluu - oli vain kaksi. Ja se toinenkin hiipui kun mätsäsin tämän elämäni rakkauden kanssa. Hänen kanssaan taas siirryttiin muualle viestittelemään hyvin nopeasti ja jo toisena päivänä puhuttiin pari tuntia puhelimessa. 

Mä en ollut Tinderissä valitsemassa parasta mun osumista. Olin siellä löytämässä rakkauden. 

Kiva kuulla. Jotain tällaista minäkin haen takaa. Eli etsinnässä rakkaus, ei vain joku random-nainen yhden kerran seksiseuraksi.

Ap

Vierailija
7/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelen ja tapailen yhden kanssa kerrallaan. En ole muutenkaan kovin sosiaalinen. En jatka selailua tai jaa tykkäyksiä jos on keskustelu jo jonkun kanssa kesken ja oletettavasti johtamassa tapaamiseen. 

Vierailija
8/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään rinkiä. Menin eron jälkeen tinderiun koska halusin löytää uuden parisuhteen. Matcheja tuli valtavasti, mutta suurin osa oli niin huonoja keskustelijoita että juttelu tyrehtyi alkuunsa. Parin kanssa keskustelin vähän pidempään (muutaman päivän), mutta sitten tuli match miehen kanssa, jolle juttelu tuntui heti ihan erilaiselta.

Hän oli hyvä keskustelija, profiili oli kiinnostava ja hän vaikutti etsivän samaa kuin minäkin, oltiin tosi samalla aaltopituudella. Siinä vaiheessa jo jäi kaikki muut juttelut, kun kiinnosti enää vain tämä yksi.Viikon juttelun jälkeen tavattiin, ihastuttiin ja siitä alkoi sitten vauhdilla etenevä seurustelu ja suhde. Nyt oltu n. puolitoista vuotta yhdessä, asutaan yhdessä ja juuri mentiin kihloihin.

N32

Vierailija
9/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin Tinderissä, viestittelin samaan aikaan 3-5 miehen kanssa ja treffailin 1-2 kanssa.

Noiden viestittelyosumien kanssa yleensä 1-2 olivat sellaisia joiden kanssa viesittely eteni jotenkin järkevästi ja oli treffeille tähtäävää. Loput olivat sellaisia jotka menivät vaihtoon lyhyen viestittelyn jälkeen. Ja sitten nuo joiden kanssa päädyin treffeille karsiutuivat ensimmäisten treffien jälkeen.

Ei oikein sopinut Tinder minulle. Jotenkin se uuteen ihmiseen tutustuminen parisuhde mielessä oli jotenkin epäkiinnostavaa. Itselle tuo toimi paremmin lyhytaikaisen seuran hakemiseen.

Vierailija
10/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin Tinderissä, viestittelin samaan aikaan 3-5 miehen kanssa ja treffailin 1-2 kanssa.

Noiden viestittelyosumien kanssa yleensä 1-2 olivat sellaisia joiden kanssa viesittely eteni jotenkin järkevästi ja oli treffeille tähtäävää. Loput olivat sellaisia jotka menivät vaihtoon lyhyen viestittelyn jälkeen. Ja sitten nuo joiden kanssa päädyin treffeille karsiutuivat ensimmäisten treffien jälkeen.

Ei oikein sopinut Tinder minulle. Jotenkin se uuteen ihmiseen tutustuminen parisuhde mielessä oli jotenkin epäkiinnostavaa. Itselle tuo toimi paremmin lyhytaikaisen seuran hakemiseen.

Aika samanlaisia ajatuksia ajatuksia tullut tähän mennessä, vaikka treffeihin saakka on päästy vasta yhden kanssa. Nuo "mitä etsit"- vaihtoehdot ovat vaan aika rajoittuneet. En oikein usko, että monen kymmenen vuoden suhteen jälkeen löydän tuosta noin loppuelämäni kumppanin. Toisaalta jos ilmoitan hakevani pupia vähäksi aikaa, niin saanko sitten vain kertapanokutsuja kesäleskiltä? Sitähän ei  koskaan tiedä ennen kuin ajan kanssa, että toimiiko homma pidemmällä tähtäimellä vai ei. Eli siitä ajatellusta kertapanostakin voi tulla elämänkumppani.

Ap

Vierailija
11/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten eroaa tutustuminen parisuhdemielessä? Huolimatta tarkoitusperistä seuranhaussahan oleellista on tavata uusia ihmisiä, eikö? Mikä sitten on Tinderiä parempi alusta, jos haetaan nimenomaan parisuhdetta eikä seksiseuraa?

M51

Vierailija
12/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain pari kertaa käväissyt tinderissä, ja pari kolme miestä taisi laittaa viestejä, ja heidän kanssaan keskustelin. Kukaan näistä ei erityisesti kyllä kiinnostanut, ja kun pidin muutaman päivän tauon, niin olivatkin häipyneet.

Kyllä minä aika pian keskittyisin siihen yhteen joka vaikuttaisi kiinnostavalta, en usko että kävisin treffeillä useamman kanssa vuorotellen. Mutta siis, mun tinderöinneistä ei ole seurannut mitään, enkä usko että olen sinne menossa ihan heti uudestaan.

N53

Vierailija
13/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten eroaa tutustuminen parisuhdemielessä? Huolimatta tarkoitusperistä seuranhaussahan oleellista on tavata uusia ihmisiä, eikö? Mikä sitten on Tinderiä parempi alusta, jos haetaan nimenomaan parisuhdetta eikä seksiseuraa?

M51

Viisikymppisillä erilaiset harrastukset ja vapaa-ajan aktiviteetit. Niissä liikkuu paljon eronneita naisia, jotka haluavat eron jälkeen elämäänsä uutta sisältöä. Lisäksi ovat usein avoimia uudelle rakkaudelle, etenkin jos ihan irl elämässä (kuten siellä uudessa harrastuksessa) tulisikin mukava mies vastaan. Monet haluaisivat vielä kokea sen ja löytää loppuelämän kumppanin.

Mistäkö tiedän, no siitä että tuttavapiirissäni on juuri tällaisia. Osa on löytänytkin uuden miehen sieltä harrastuksestaan.

Vierailija
14/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin Tinderistä pitkän suhteen ja poistuin.

Vastasin 2-4. Enempää en olisi jaksanut. Treffit sovin yhden kanssa kerrallaan. 

Vierailija
15/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

0/5

Vierailija
16/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Viisikymppisillä erilaiset harrastukset ja vapaa-ajan aktiviteetit. Niissä liikkuu paljon eronneita naisia, jotka haluavat eron jälkeen elämäänsä uutta sisältöä. Lisäksi ovat usein avoimia uudelle rakkaudelle, etenkin jos ihan irl elämässä (kuten siellä uudessa harrastuksessa) tulisikin mukava mies vastaan. Monet haluaisivat vielä kokea sen ja löytää loppuelämän kumppanin.

<

Mulla on vain muutama harrastus, jos nyt ei ulkoilua, kalastusta ym lasketa. Ne ovat sellaisia miehisiä vapaaehtoisjuttuja, joissa ei kauheasti naisia pyöri mukana. Minkälaisiin juttuihin siis kannattaisi lähteä mukaan törmätäkseen eronneeseen, kumppania etsivään 45-55v naiseen?

M51

Vierailija
17/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tänä päivänäkään ole olemassa mitään ei-kaupallisia sinkkuklubeja? Sen verran on kuitenkin yksinäisiä sieluja liikenteessa, että tarvetta kuitenkin olisi.

Itse huomaan nykyään tarkistavani, löytyykö vasemmasta nimettömästä sormusta aina silloin kun kohtaan miellyttävän näköisen naisen vaikka kaupassa, julkisissa tms.

Vierailija
18/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut tuolla taas kuukauden eikä ole tullut yhtäkään matchia. Olen liian kranttu.

Vierailija
19/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tänä päivänäkään ole olemassa mitään ei-kaupallisia sinkkuklubeja? Sen verran on kuitenkin yksinäisiä sieluja liikenteessa, että tarvetta kuitenkin olisi.

Itse huomaan nykyään tarkistavani, löytyykö vasemmasta nimettömästä sormusta aina silloin kun kohtaan miellyttävän näköisen naisen vaikka kaupassa, julkisissa tms.

On kai noita sinkkuryhmiä face pullollaan. Ja itse olen yhdessä sinkkujen whatsapp-ryhmässä. Valitettavasti vaan läheltä ei ole ketään, niin en näe treffejä mahdolliseksi.

Vierailija
20/83 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoituksena on löytää elämänkumppani ja rakkaus, en laittaisi kaikkia muniani samaan koriin. Laajasti keskusteluja, kattava otanta treffeille saakka meneviä ja jatkotapaamisiakin vielä jokusen kanssa.

Yksi kerrallaan tuhlaa vaan aikaansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi