Kuka enää haluaa mennä rannalle jos tiirailija saa vapaasti kuvata ja levittää videot nettiin?
Miksi millekään asialle ei voida tehdä mitään? Kuvasta koskevat säännöt ja lait ovat kamera-ajalta ennen somea ja nettiä. Nyt eletään ihan eri aikaa.
Kyllä julkista kuvaamista ja kuvien levittämistä pitää voida säädellä. Tuon rantakuvaajan tarkoitus on kuvata vähäpukeisia naisia ja jakaa videot tumputusmatskuksi ja arvosteltavaksi Youtubeen. Se EI voi olla oikein.
Lainsäädäntöä on muutettava pikaisesti. Vai eikö ketään taas kiinnosta kun naisten häpäisystä kyse??
Kommentit (772)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on riittävästi tissikuvia omaan käyttöön. Nettiin niitä ei saa laittaa, se pitäisi jokaisen ymmärtää.
Jos on makuuhuoneessa otettu, niin ei todellakaan saa nettiin laittaa.
Jos on rannalla otettu, niin todellakin saa nettiin laittaa.
Eikä niissä kuvissa kai kenenkään mielestä mitään sopimatonta ole, kun eihän kukaan kulje rannalla siveettömästi pukeutuneena mitään sukupuoli elimiä esitellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla varmaan materiaali on... Ihme että sekin saa olla pystyssä.
Tai YouTube.
Siiiiiiis mitä ihmettä? Miten voi olla pokkaa?!?! Järkyttävää!.
Miehet ovat syntyjään surkeita runk;areita. Näin se vaan on.
Kyllä aika paljon iljettävämpää on esitellä sukupuolielimiään rannoilla, joilla on lapsia ja teini-ikäisiä.
Omissa yksityisissä tiloissa seksistä nauttimisessa ei ole yhtään mitään surkeaa, vaan se on täysin luonnollista toimintaa.
Miksi ap, ajattelet kuvaamisen rannalla ja kuvien julkaisun häpäisevän naiset?
Itse olen varmaan monissa tuntemattomien ihmisten kuvissa ja videoissa, joita ihmiset ovat ottaneet lomareissuilla tai rannoilla jne. Ja olen nainen, enkä koe tämän mitenkään minua häpäisseen.
Eilen illalla rannalla oli nuorten naisten juhlat, joivat ja uivat nakuina, täytyy tänään katsoa mitä kaikkea sainkaan kuvattua
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla rannalla oli nuorten naisten juhlat, joivat ja uivat nakuina, täytyy tänään katsoa mitä kaikkea sainkaan kuvattua
Kaksi heistä kääriytyi taustalle vilttiin ja äänistä päätellen eivät harrastaneet vitsinkerrontaa
Burkinejä suosittelen naisille jos ahdistaa tämä. Tai sitte ei mene rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap, ajattelet kuvaamisen rannalla ja kuvien julkaisun häpäisevän naiset?
Itse olen varmaan monissa tuntemattomien ihmisten kuvissa ja videoissa, joita ihmiset ovat ottaneet lomareissuilla tai rannoilla jne. Ja olen nainen, enkä koe tämän mitenkään minua häpäisseen.
Tähän ap ei pysty vastaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi heistä kääriytyi taustalle vilttiin ja äänistä päätellen eivät harrastaneet vitsinkerrontaa
Olivatko 69:ssä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että samaan aikaan ollaan huolissaan siitä, kuvaako riistakamera omaa pihaa vai sittenkin viereistä yksityistietä, jolloin syntyisi laitonta materiaalia naapureiden tms. liikkumisesta. Uimapukua vaihtavia lapsia saa laillisesti kuvara, mutta ei autoja?
Eikö sukupuolielinten kuvaaminen ilman lupaa ole laitonta (myös julkisella paikalla)?
Paljaan elimen kuvaaminen on kyllä laitonta, mutta niin on sen paljastaminenkin.
Eiköhän ne käsiteltäisi oikeudessa erikseen. Paitsi nyt, kun oli puhe (pikku)lapsista, niin kuvaaja olisi ainut kuka oikeuteen joutuisi.
Pikkulapsia saa kuvata julkisella paikalla ihan kuten aikuisiakin. Se ei ole kiellettyä. Pitäkää ne kersanne kotona, jos ette halua että niitä kuvataan.
et kuvaa sitä kivan näköistä poikaa jota tekee mieli jäätelön lisäksi.
Älä valehtele. Mikään laki ei kiellä julkaisemasta julkisissa paikoissa otettuja kuvia tai videoita.
Netissähän on miljardeja reissu kuvia ja videoita, joissa näkyy miljardeja vieraita ihmisiä 😂