Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitoalan hyvät ja huonot puolet - mitä ne ovat?

Vierailija
02.08.2024 |

Olen harkinnut hoitoalalle hakeutumista, ja yritän nyt saada alasta realistista kuvaa ennen kuin teen lopullisen päätöksen, joten muutama kysymys alalla työskenteleville.

1. Millä osastolla/missä tehtävissä työskentelet?

2.  Mikä työssäsi on parasta/positiivisinta ja mistä työtehtävistäsi pidät eniten?

3. Sitten mikä työssäsi on huonointa ja negatiivisinta ja mitkä työtehtävät ovat niitä kaikkein ikävimpiä/inhottavimpia?

4. Olisitko lähtenyt alalle, jos olisit tiennyt työn negatiivisista puolista ja ikävistä työtehtävistä etukäteen (olettaen että et niistä tiennyt aiemmin)?

5. Oletko harkinnut alanvaihtoa ja mille alalle haluaisit?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kiinnostanut leikkaussalihoitajan työ. 

Vierailija
42/43 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina kiinnostanut leikkaussalihoitajan työ. 

Varauksetta suosittelen jos hoitoalalle välttämättä lähdet, osa leikkaussalihoitajista ihan vilpittömästi tykkää työstään. Toki sairaalasta riippuu miten äärimmilleen vedetty resurssit mutta töitä löytyy vielä helpommin kuin hoitoalalla keskimäärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhuollossa ei leikata koska leikataan.                                                                                                                 geg

ryt

lam