Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa muiden seurustelut ja parisuhteet

Vierailija
01.08.2024 |

Itsellä ei yhtäkään vielä ollenkaan ollut vaikka yritystä tutustua ollut. Ei tunnu kivalta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muutama päivä sitten kävelyllä meren rannalla, ja vastaan tuli useita hyvännäköisiä pariskuntia jotka juttelivat, naureskelivat ja muutamat kulkivat käsi kädessä tai nainen miehen kainalossa.

Kun tulin kotiin, puhkesin itkemään. Tajusin kuinka täysin yksin minä olen.

Samoin. Se ero meillä tosin on, että olen naimisissa. Silti aina yksin.

Vierailija
22/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri, joka aloitti ensimmäisen parisuhteensa 60-vuotiaana. Mummolan naapurissa asui leskinainen, joka alkoi seurustelemaan tien toisella puolella asuvan leskimiehen kanssa 80-vuotiaana. Eli aina ehtii, ellei kuolo korjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nyt ei kukaan muu osaa sanoa miksi sinä jäät yksin.  Jokin syy siihen on, mutta sitä ei kukaan ulkopuolinen voi tietää.  Enpä muuta osaa sanoa kuin että mieti itse.  Tee rehellinen arviointi siitä oletko sinä sellainen tyyppi jonka kanssa haluaisit olla jos kumppania etsisit. Ja jos et, niin miksi.  

Ja kun ja jos löydät rehellisiä syitä siihen - ei mitään kuviteltuva itsesäälillä kyllästetujä olen-niin-ruma ruikutksia vaan ihan realistisia asioita.  Mieti miten kohtaat toisen ihmisen. Oletko varautunut ja epäilevä vai avoin ja valmis tutustumaan?  Sulkeutunut murjottaja ei vedä puoleensa. 

Jos olet kovin epävarma itsestäsi se näkyy eikä sekään ole hyvä ensivaikutelma.  Yleensä ihmiset menevät sellaisesta ohi.  Kehon kieli on valtavan iso osa siitä tuntevatko toiset vetoa sinuun vai eivät.  Torjuva ilme ja asento ajaa takuulla toisen pois.  Avoin katse,  ystävällinen kohti katsominen.  Kropan rentous ja asento antaa hyvän ja kutsuvan vaikutelman.  Jännittynyt ja epäilevä torjuu. 

Ensimmäisenä varmasti useimmilla on oman itsetunnon kohentaminen.  Huonommuuden tunne näkyy eikä se viehätä paitsi hyväksikäyttäjiä.  Itsesäälistä pitää päästä eroon, oma itsensä on ainakin hyväksyttävä jos ei pitää voisikaan. 

Nämä on kaikki opeteltavissa olevia asioita jos vain haluaa ja viitsii. Itsesääli ja tekosyyt roskiin.

Vierailija
24/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri, joka aloitti ensimmäisen parisuhteensa 60-vuotiaana. Mummolan naapurissa asui leskinainen, joka alkoi seurustelemaan tien toisella puolella asuvan leskimiehen kanssa 80-vuotiaana. Eli aina ehtii, ellei kuolo korjaa.

"Elä yksin 60 vuotta, ehkä sitten saat kumppanin. Turha haaveilla omista lapsista"

Vierailija
25/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin muutama päivä sitten kävelyllä meren rannalla, ja vastaan tuli useita hyvännäköisiä pariskuntia jotka juttelivat, naureskelivat ja muutamat kulkivat käsi kädessä tai nainen miehen kainalossa.

Kohta joku tulee viisastelemaan kuinka ihanaa on se, että saa mennä yksin kotiin ja hän ei tiedä mitään parempaa.

Työskentelen vaativassa asiantuntijatyössä, joka kuormittaa paljon. On masentavaa tulla pitkän työpäivän jälkeen yksinäiseen kotiin, jossa kukaan ei tervehdi tai kosketa. 

Vihaan sitä että jäin yksin.

Vierailija
26/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee viisastelemaan kuinka ihanaa on se, että saa mennä yksin kotiin ja hän ei tiedä mitään parempaa.

Työskentelen vaativassa asiantuntijatyössä, joka kuormittaa paljon. On masentavaa tulla pitkän työpäivän jälkeen yksinäiseen kotiin, jossa kukaan ei tervehdi tai kosketa. 

Vihaan sitä että jäin yksin.

Voisit kokeilla etsiä seuraa naisista. Sinunlaisia naisia on Suomessa aika paljon. Vaativa työ ja miehet karsastavat sitä, mutta toiset naiset eivät.

Vierailija
27/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Elä yksin 60 vuotta, ehkä sitten saat kumppanin. Turha haaveilla omista lapsista"

Jos lasten saanti on tärkeintä, niin sitten kannattaa ottaa jo heldelmällisessä iässä joku, joka haluaa myös lapsia. Joku sellainenkin, joka ei tunnu täydelliseltä. Aika raadollista.

Vierailija
28/28 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä itseä innosta, mieluummin elää yksin kuin että pääsee vasta eläkeläisenä suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän