Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkaalipuuvilla on perkleestä! Mitä mieltä?

Vierailija
01.08.2024 |

Menin ja ostin kalliit olevinaan laadukkaat perkaalilakanat, kehuttiin että on jämäkkä ja miellyttävä. No on jämäkkä ja varmaan kestää käyttöä mutta ensipesun jälkeen on aivan perkleellisessä rypyssä. Heti koneen pyörittyä ravistus ja narulle, ei auta vetäminen..

Mitä te teette näille? Pitääkö silittää pesun jälkeen ja varmaan vielä kun kaapista ottaa? En ole koskaan nähnyt näin rypistyvää kangasta.

Tästä pitäisi varoittaa tuotekuvauksessa. Palaan satiini ja normipuuvillaan. Harmi kun avattuja pakkauksia ja ensipestyjä lakanoita ei varmasti voi palauttaa 🙄

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni linkousnopeudet, mankeloinnit, aika tai mikään ei tee perkaaliliinavaattesita mukavia. Se "rapsakkuus" tuntuu iholla ikävältä ja ärsyttää rapsakan pussilakanan kahina. Mielipidekysymyksiä ja varmaan osansa aistien herkkyydelläkin.

Vierailija
22/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni linkousnopeudet, mankeloinnit, aika tai mikään ei tee perkaaliliinavaattesita mukavia. Se "rapsakkuus" tuntuu iholla ikävältä ja ärsyttää rapsakan pussilakanan kahina. Mielipidekysymyksiä ja varmaan osansa aistien herkkyydelläkin.

Olen nukkunut yli 60 vuotta lakanoitten välissä, mutta en vielä yhtäkään yötä rapsakoitten lakanoitten. Lähinnä rapsakkaa ja kahisevaa on ollut untuvapeitto, jonka päällysmateriaali on jotain hyvin tiivistä puuvillaa. En lähde väittämään, ettei rapisevia lakanoita olisi, hyvin voi olla, vaikka itse olen niiltä välttynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nukkunut yli 60 vuotta lakanoitten välissä, mutta en vielä yhtäkään yötä rapsakoitten lakanoitten. Lähinnä rapsakkaa ja kahisevaa on ollut untuvapeitto, jonka päällysmateriaali on jotain hyvin tiivistä puuvillaa. En lähde väittämään, ettei rapisevia lakanoita olisi, hyvin voi olla, vaikka itse olen niiltä välttynyt. 

Kuulostaa että tuo peiton kangas on nimenomaan perkaalia, se on todella tiivistä ja pitkäkuituista, joskus melkein vähän paperimaisen rapisevaa siitä syystä

Vierailija
24/24 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näkee että naiset keskustelee naisille kuuluvia asioita täällä, kotitöitä. Lakanoita laittamaan siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi