Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli viisikymppiset eronneet

Vierailija
23.03.2024 |

Miten järjestätte elämänne uudelleen? Asuminen, työ, lasten tapaaminen, juhlapyhien vietto jne. Minne muutatte, miten usein näette lapsianne jne. Miten arki rullaa eron jälkeen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen eronnut jo monta kertaa, viimeksi nyt yli viisikymppisenä, tästä suhteesta ei lapsia ole. 

Juhlapyhät vietän nyt yksin, lapsia en ole nähnyt pitkään aikaan, eivät he minun tapaamistani kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri eronnut yli viisikymppinen. Juhlapyhät edessä. Lapset auttaneet muutossa. Työpaikka pysyy saman. Muusta en vielä tiedä, kun asia on vielä niin uusi.

Vierailija
4/13 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä eroista? On ollut monta parisuhdetta. Lapsi on aikuinen. Näen häntä joka viikko.

Vierailija
5/13 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin asunnon, näen lapsia välillä, työnantaja vaihtui sotessa. Juhlapyhät menevät miten milloinkin. Niin kuin ennenkin, perinteet ovat muuntuneet ja vaihdelleet vuosien varrella. 

Arki on asettunut uomiinsa. 

Vierailija
6/13 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut vuosia sitten, lapsia näen viikoittain, ovat aikuisia. Juhlapyhät miten milloinkin.

Elämä on asettunut uomiinsa.

Vierailija
7/13 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä kaikki sekaisin. Juuri erottu, siis avioliitosta, joka kesti 25 vuotta!

Vierailija
8/13 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ehkä kymmenes ns yhteiselämä aikuisiän aikaan menossa, ja ero tästäkin tulee. Lapsia kolmesta liitosta, kaikki jo aikuisia. Olen 56. Ei minusta ole ollut yhden ihmisen kanssa elämään, olen tottunut näihin muutaman vuoden periodeihin.

Vierailija
9/13 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt ehkä kymmenes ns yhteiselämä aikuisiän aikaan menossa, ja ero tästäkin tulee. Lapsia kolmesta liitosta, kaikki jo aikuisia. Olen 56. Ei minusta ole ollut yhden ihmisen kanssa elämään, olen tottunut näihin muutaman vuoden periodeihin.

Kunnon sählä 🤣

Vierailija
10/13 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin toiseen mieheen. Erosin aviomiehestäni. Nyt asun uuden miehen kanssa. Meillä menee hyvin. Jo aikuiset lapset ovat hyväksyneet uuden suhteeni. Exään asialliset välit.

Vierailija
11/13 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Helsinkiin kaksioon, juhlapyhät vietän yksin, lapsia ei onneksi ole. Oikein mukavasti rullaa arki eron jälkeen, introverttina viihdyn cityerakkoelämässä, jossa en tapaa juuri ketään ihmisiä oikein koskaan. Työnikin teen kotoa tietokoneella. 

Vierailija
12/13 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ? Miten se muka työhön vaikuttaa, jos eroaa parisuhteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan