Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tietoosi kaikki ulkonäkökommentit, jotka sinusta on sanottu, haluaisitko kuulla ne?

Vierailija
01.08.2024 |

Kaikki positiiviset ja negatiiviset kommentit ilman, että itse voisit valikoida

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
22/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaisin, koska olen kuullut aiemmin niin paljon kehuja komeudestani ja nyt itsetuntoni on kärsinyt rajun kolauksen pitkään jatkuneen yksinäisyyden vuoksi.

Tietenkin olen kuullut myös päinvastaista ulkonäöstäni, mutta silti tarvitsisin nyt todella paljon niitä positiivisia kommentteja, etten syrjäydy täysin, kun en enää ilkeä käydäkään missään huonon itsetuntoni takia.

Negatiiviset kommentit ja kokemukset ovat joka tapauksessa aina mielessäni, joten ei väliä, vaikka niitäkin tulisi samalla runsain mitoin.

Olet komea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan haluaisi. Ei minusta ole mitään positiivistä sanottu. En halua miettiä enää ulkonäköäni, että pystyn hoitamaan asioitani ja elämään. Nuorena en uskaltanut poistua kotoa vuosiin. Onneksi keski-iässä on jo melko normaalia tämä rumuus ja iso pallomaha, että en oo kovin poikkeeva enää. 

Vierailija
24/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuullut ksiken mahdollisen. Tunnen/tiedän ilmeisesti rehellisiä ihmisiä?

Vierailija
25/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaisin, koska olen kuullut aiemmin niin paljon kehuja komeudestani ja nyt itsetuntoni on kärsinyt rajun kolauksen pitkään jatkuneen yksinäisyyden vuoksi.

Tietenkin olen kuullut myös päinvastaista ulkonäöstäni, mutta silti tarvitsisin nyt todella paljon niitä positiivisia kommentteja, etten syrjäydy täysin, kun en enää ilkeä käydäkään missään huonon itsetuntoni takia.

Negatiiviset kommentit ja kokemukset ovat joka tapauksessa aina mielessäni, joten ei väliä, vaikka niitäkin tulisi samalla runsain mitoin.

Oletko siis mies? Jännä juttu, että olet ensimmäinen vastaaja, joka toivoisi kuulevansa kommentteja. Miksiköhän näin on, eivätkö miehet eivät saa palautetta ylipäätään?

Olen saanut elämäni aikana paljonkin palautetta, mutta niistä alkaa olla jo pitkä aika. Selvästikään en tarpeeksi, ainakaan positiivista, kun itsetunto lytyssä. Toisaalta kyllä tiedän monen pitävän minua komeana, mutta en enää usko siihen. Negatiivisen palautteen uskon ja sitä olen saanut myös tarpeeksi, vaikkakin selvästi vähemmän kuin positiivista.

Vierailija
26/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Tiedän olevani hyvännäköinen mies ja varmasti positiivisia kommentteja tulisi paljon kropasta ja varmasti kasvoista myös. Mutta en kyllä haluaisi kuulla niitä negatiivisia. Ne jäisi turhaan sitten vaivaamaan mieltä. Parempi olla kuulematta siis mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi