Jos saisit tietoosi kaikki ulkonäkökommentit, jotka sinusta on sanottu, haluaisitko kuulla ne?
Kaikki positiiviset ja negatiiviset kommentit ilman, että itse voisit valikoida
Kommentit (26)
EVVK. Muutenkin vähät välitän siitä, mitä joku minusta ajattelee. Kyseessä asia johon en voi vaikuttaa, eikä se edes kiinnosta. Yhtä monta mielipidettä kun p... reikää on vanha viisaus.
En haluaisi. Tiedän ihan itsekin olevani ruma.
En koska arvaan että siellä joukossa olisi jotain ihan hirveitä juttuja, ja olen niin herkkä että hajoaisin pirstaleiksi.
En, koska kaikki ne mitä olen kuullut ovat olleet negatiivisia ja en kaipaa lisää masentavia kommentteja.
Mikä ihmeen tarve ihmisillä on kommentoida muiden ulkonäköä?
Mä olen kuullut vaikken edes olisi halunnut että olen v*mmasen näköinen kun hymyilen ja rumat hampaat, mulla on ruma kroppa, hirveä p*rse ja typerä tukka. Noin siis esimerkiksi.
Tuskin olisi odotettavissa mitään positiivista.
Kyllä niitä aikoinaan peruskoulussa kuuli melko kattavan listan. Nyt vanhemmuuten ymmärtää, että kaikista löytyy sanottavaa niin ennen kuin nykyäänkin, mutta itse ei enää pystysi kiusaamaan sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Porukalla mukava kehua toisiaan kilpaa ja sitten yhdestä ei koskaan sanota mitään mukavaa.
En ainakaan negatiivisiä. Olen kuullut niitä ihan tarpeeksi.
En. Oon ne kuullutkin oikeastaan ja tiedän. En kaipaa lisää niitä. Mitä jos sanojista sanottaisi myös kaikenlaista, olisiko kivaa.
Kyllä haluaisin, koska olen kuullut aiemmin niin paljon kehuja komeudestani ja nyt itsetuntoni on kärsinyt rajun kolauksen pitkään jatkuneen yksinäisyyden vuoksi.
Tietenkin olen kuullut myös päinvastaista ulkonäöstäni, mutta silti tarvitsisin nyt todella paljon niitä positiivisia kommentteja, etten syrjäydy täysin, kun en enää ilkeä käydäkään missään huonon itsetuntoni takia.
Negatiiviset kommentit ja kokemukset ovat joka tapauksessa aina mielessäni, joten ei väliä, vaikka niitäkin tulisi samalla runsain mitoin.
Vierailija kirjoitti:
Kompleksisuus 😕
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluaisin, koska olen kuullut aiemmin niin paljon kehuja komeudestani ja nyt itsetuntoni on kärsinyt rajun kolauksen pitkään jatkuneen yksinäisyyden vuoksi.
Tietenkin olen kuullut myös päinvastaista ulkonäöstäni, mutta silti tarvitsisin nyt todella paljon niitä positiivisia kommentteja, etten syrjäydy täysin, kun en enää ilkeä käydäkään missään huonon itsetuntoni takia.
Negatiiviset kommentit ja kokemukset ovat joka tapauksessa aina mielessäni, joten ei väliä, vaikka niitäkin tulisi samalla runsain mitoin.
Oho! Ensimmäinen kyllä -vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukalla mukava kehua toisiaan kilpaa ja sitten yhdestä ei koskaan sanota mitään mukavaa.
Niin. Sukujuhlissa on tosi nöyryyttävää kun muita ikäisiäsi kehutaan maasta taivaaseen ja sinusta ei keksitä mitään kaunista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis mies? Jännä juttu, että olet ensimmäinen vastaaja, joka toivoisi kuulevansa kommentteja. Miksiköhän näin on, eivätkö miehet eivät saa palautetta ylipäätään?
En, ei aidosti kiinnosta.