Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tietoosi kaikki ulkonäkökommentit, jotka sinusta on sanottu, haluaisitko kuulla ne?

Vierailija
01.08.2024 |

Kaikki positiiviset ja negatiiviset kommentit ilman, että itse voisit valikoida

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei aidosti kiinnosta. 

Vierailija
2/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Muutenkin vähät välitän siitä, mitä joku minusta ajattelee. Kyseessä asia johon en voi vaikuttaa, eikä se edes kiinnosta. Yhtä monta mielipidettä kun p... reikää on vanha viisaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
4/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Tiedän ihan itsekin olevani ruma.

Vierailija
5/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska arvaan että siellä joukossa olisi jotain ihan hirveitä juttuja, ja olen niin herkkä että hajoaisin pirstaleiksi.

Vierailija
6/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kaikki ne mitä olen kuullut ovat olleet negatiivisia ja en kaipaa lisää masentavia kommentteja. 

Vierailija
7/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tarve ihmisillä on kommentoida muiden ulkonäköä?

Vierailija
8/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu suoraan monet kerrat. 

Vierailija
9/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi aika moiseen. 

Vierailija
10/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut vaikken edes olisi halunnut että olen v*mmasen näköinen kun hymyilen ja rumat hampaat, mulla on ruma kroppa, hirveä p*rse ja typerä tukka. Noin siis esimerkiksi.

Tuskin olisi odotettavissa mitään positiivista. 

Vierailija
11/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä aikoinaan peruskoulussa kuuli melko kattavan listan.  Nyt vanhemmuuten ymmärtää, että kaikista löytyy sanottavaa niin ennen kuin nykyäänkin, mutta itse ei enää pystysi kiusaamaan sillä tavalla.

Vierailija
12/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukalla mukava kehua toisiaan kilpaa ja sitten yhdestä ei koskaan sanota mitään mukavaa. 

Vierailija
13/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan negatiivisiä. Olen kuullut niitä ihan tarpeeksi. 

Vierailija
14/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en v*tussa!

Vierailija
15/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon ne kuullutkin oikeastaan ja tiedän. En kaipaa lisää niitä. Mitä jos sanojista sanottaisi myös kaikenlaista, olisiko kivaa.

Vierailija
16/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin, koska olen kuullut aiemmin niin paljon kehuja komeudestani ja nyt itsetuntoni on kärsinyt rajun kolauksen pitkään jatkuneen yksinäisyyden vuoksi.

Tietenkin olen kuullut myös päinvastaista ulkonäöstäni, mutta silti tarvitsisin nyt todella paljon niitä positiivisia kommentteja, etten syrjäydy täysin, kun en enää ilkeä käydäkään missään huonon itsetuntoni takia.

Negatiiviset kommentit ja kokemukset ovat joka tapauksessa aina mielessäni, joten ei väliä, vaikka niitäkin tulisi samalla runsain mitoin.

Vierailija
17/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompleksisuus 😕

Vierailija
18/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaisin, koska olen kuullut aiemmin niin paljon kehuja komeudestani ja nyt itsetuntoni on kärsinyt rajun kolauksen pitkään jatkuneen yksinäisyyden vuoksi.

Tietenkin olen kuullut myös päinvastaista ulkonäöstäni, mutta silti tarvitsisin nyt todella paljon niitä positiivisia kommentteja, etten syrjäydy täysin, kun en enää ilkeä käydäkään missään huonon itsetuntoni takia.

Negatiiviset kommentit ja kokemukset ovat joka tapauksessa aina mielessäni, joten ei väliä, vaikka niitäkin tulisi samalla runsain mitoin.

Oho! Ensimmäinen kyllä -vastaus.

Vierailija
19/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukalla mukava kehua toisiaan kilpaa ja sitten yhdestä ei koskaan sanota mitään mukavaa. 

Niin. Sukujuhlissa on tosi nöyryyttävää kun muita ikäisiäsi kehutaan maasta taivaaseen ja sinusta ei keksitä mitään kaunista sanottavaa. 

Vierailija
20/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis mies? Jännä juttu, että olet ensimmäinen vastaaja, joka toivoisi kuulevansa kommentteja. Miksiköhän näin on, eivätkö miehet eivät saa palautetta ylipäätään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi