Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tällaisia ovat seksittömät tai vastentahtoisesti selibaatissa elävät ihmiset

Vierailija
01.08.2024 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html

"Kenties tutkimuksen yllättävimpiä löydöksiä oli se, että seksittömyyteen liittyvät geenimuodot olivat vahvasti yhteydessä älykkyyteen, korkeaan koulutukseen ja hyvätuloisuuteen liittyviin geenimuotoihin."

Yhdessä muiden piirteiden kanssa tutkimuksesta muodostuu tutkijoiden mukaan kuva stereotyyppisestä nörtistä.

Seksittömien todettiin kokevan muita vähemmän onnellisuutta ja elämän merkityksellisyyttä, ja he olivat hermostuneempia ja yksinäisempiä.

Keskimääräistä korkeampi älykkyys, korkea koulutus, introverttiys.

Siinä teille palstanaisille jotka haukutte jatkuvasti inselimiehiä. Itse olen ollut koko ikäni naiseton fyysisen rumuuden sekä lyhyyden takia vaikka tienaan hyvin ja luen kirjoja jatkuvasti.

Kommentit (207)

Vierailija
101/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ainahan tämä on tiedetty. Ei niissä temppareissa ja muissa pano-ohjelmissa akateemisesti suuntautuneita älykköjä näy eikä arvoalueet ole täynnä akateemisia yksinhuoltajia joiden lasten isistä ei ole tietoa.

Ja suurin osa näissä temppareissa esiintyvistä on aika tavallisen näköisiä. Eikä tatuoinnit kaunista oikein ketään.

Käytöstavat sen sijaan kaunistavat.

Vierailija
102/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eipä ollut mun lasteni isä muuta noista kuin valkoinen. Niin ja tukkaa oli kyllä, vähän pöljän näköinen kiharapehko. Ja kun itsekin olin kolmikymppinen, niin ei ollut 27, vaan 10v minua vanhempi."

Eipä ole isälläsi nyt merkitystä, kun tuo prototyyppi on miehen, joka saa lähes kenet tahansa naisen minkälaiseen suhteeseen tahansa. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä käy "tuuri" jossain vaiheessa elämää, ja löytää jonkun. Aniharva pääsee kuitenkaan oikeasti valitsemaan hyvistä.

No niin, ei siis ollut kyse kuin niistä jotka pääsevät panemaan monia eri naisia jatkuvasti :D siinä putosi sun uikutukselta pohja, kun aina väität ettei muut saa naista:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle itselleni älykkyys ei ole seksikästä millään muotoa. Steven Hawkings oli älykäs, mutta en mä häntä olisi panna halunnut. Sehän se näissä miehissä juuri ehkä onkin vikana, että he keskittyvät vääriin asioihin naisia saadakseen. Ihan turha opetella astrofysiikkaa maisteritasolle asti siksi, että olisi naisten mielestä hot. Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri. Nämä miehet myös aina luulee, että se ettei saa naista on sitten vain 100% ulkonäöstä kiinni. Että kun ei tykkää käydä salilla, niin that's it, en voi saada ketään. Mutta kun ei se edes ole siitäkään kiinni. Hintelätkin miehet saa seuraa, kunhan ovat itsevarmoja ja sosiaalisia. Siitä se mun mielestä lähinnä on kiinni. Ulkonäkö tulee vasta noiden jälkeen. Pitää vähän tulla sieltä taru sormusten herrojen maailmasta tähän elä

Stephen Hawkings jäi kiinni vielä vanhoilla päivillään kun petti vaimoaan hoitajansa kanssa.

Jättiko vaimo sen sian?

Vierailija
104/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun miehen sinkkukaverit aikoo kuulemma pysyäkin sinkkuina, tai avioliiton ulkopuolella. silloin ei menetä puolia tavaroistaan eron tullessa. yh-äidit kuulemma kokonaan ulkona pelistä. kukaan heistä ei suostu toisten lapsia elättämään. aika raaaksi on peli mennyt. panna voi, muttei elättää. siinä lyhyesti nykymiesten asenne. se on kurjat ajat edessä naisväellä.

Kuten sinkkunaisetkin aikovat pysyä sinkkuina. Kunnes se tietty tulee vastaan joka saa pään kääntymään. :D

Miehelle ei ole mikään ongelma pysyä sinkkuna juuri niin kauan, kuin haluaa. Jos et ole deittisovelluksissa (joka ei juurikaan lisää miehen mahdollisuuksia pariutua) ja tee outoja aloitteita ulkomaailmassa vieraille naisille, niin hyvin pystyy menemään vaikka elämänsä ilman yhtäkään naista.

Vierailija
105/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itse miehenä ja lukemattomat määrät naisia kaataneena pidän säälittävänä veljiä, jotka ei naisia saa. Treenatkaa ny oikeesti itelle se sixpack ja erottuvat lihakset, pukeutukaa siististi ja pitäkää ihosta ja hiuksista huolta (jos niitä on) niin niitä naisia saa nii hemmetin helposti. Pelkkä siisti tyyli ja "ok" kroppakin jo riittää valaan pyyntiin, mutta tikissä saa melkein kuinka kauniita ja hyvä kroppaisia naisia. Se hyvä kroppa on vaan teistä itsestä kiinni. 

Vierailija
106/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eipä ollut mun lasteni isä muuta noista kuin valkoinen. Niin ja tukkaa oli kyllä, vähän pöljän näköinen kiharapehko. Ja kun itsekin olin kolmikymppinen, niin ei ollut 27, vaan 10v minua vanhempi."

Eipä ole isälläsi nyt merkitystä, kun tuo prototyyppi on miehen, joka saa lähes kenet tahansa naisen minkälaiseen suhteeseen tahansa. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä käy "tuuri" jossain vaiheessa elämää, ja löytää jonkun. Aniharva pääsee kuitenkaan oikeasti valitsemaan hyvistä.

No niin, ei siis ollut kyse kuin niistä jotka pääsevät panemaan monia eri naisia jatkuvasti :D siinä putosi sun uikutukselta pohja, kun aina väität ettei muut saa naista:D

No miten paljon ne muut sitten saavat naista? Vai puhutko nyt niistä tavallisista miehistä, jotka löytävät yhden naisen monogamiseen kärsimykseen jonkun naisen kanssa, joka kerran sattuu osoittamaan kiinnostusta?

Vierailija
107/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itse miehenä ja lukemattomat määrät naisia kaataneena pidän säälittävänä veljiä, jotka ei naisia saa. Treenatkaa ny oikeesti itelle se sixpack ja erottuvat lihakset, pukeutukaa siististi ja pitäkää ihosta ja hiuksista huolta (jos niitä on) niin niitä naisia saa nii hemmetin helposti. Pelkkä siisti tyyli ja "ok" kroppakin jo riittää valaan pyyntiin, mutta tikissä saa melkein kuinka kauniita ja hyvä kroppaisia naisia. Se hyvä kroppa on vaan teistä itsestä kiinni. 

Jos olet treenannut itsesi oikeasti tikkiin, niin tiedät, ettei se onnistu kuin osalla väestöstä.

Vierailija
108/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun miehen sinkkukaverit aikoo kuulemma pysyäkin sinkkuina, tai avioliiton ulkopuolella. silloin ei menetä puolia tavaroistaan eron tullessa. yh-äidit kuulemma kokonaan ulkona pelistä. kukaan heistä ei suostu toisten lapsia elättämään. aika raaaksi on peli mennyt. panna voi, muttei elättää. siinä lyhyesti nykymiesten asenne. se on kurjat ajat edessä naisväellä.

Kuten sinkkunaisetkin aikovat pysyä sinkkuina. Kunnes se tietty tulee vastaan joka saa pään kääntymään. :D

Miehelle ei ole mikään ongelma pysyä sinkkuna juuri niin kauan, kuin haluaa. Jos et ole deittisovelluksissa (joka ei juurikaan lisää miehen mahdollisuuksia pariutua) ja tee outoja aloitteita ulkomaailmassa vieraille naisille, niin hyvin pystyy menemään vaikka elämänsä ilman yhtäkään naista.

Nimenomaan kun haluaa. Sukupuolesta riippumatta ikuista sinkkuuttaan mainostaneet päätyvät lähes kaikki jossain vaiheessa uuteen parisuhteeseen. Omasta halustaan.

Vierailija
109/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi poikkeuksiakin on. Olen itse korkeakouluttautunut it-nörtti nainen ja mieheni on korkeakouluttatunut it-nörtti myös. Mies on lyhyt. Ollaan molemmat kovatuloisia, koska työssään hyville it-nörteille maksetaan ihan hyvin. Olen kaunis, mutta lyhyt itsekin. Meillä on paljon seksiä.  Vaikka tilastollisesti jonkin asia olikin useimmiten tietyllä tavalla, ei sen taakse kannata mennä piiloon nyyhkimään kohtaloaan, koska usein ei ole aina.

Vierailija
110/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisitko itse viiksekästä 150cm, 190kg naista jolla on örkin naama siksi koska tämä lukee kirjan kannesta kanteen joka päivään ja on 'perusmukava'?

Ei kuulu muuta kun heinäsirkkojen siritystä kun tätä kysyy miehiltä... Jotka vaativat että vain itse kehitettävillä ominaisuuksilla saisi olla väliä ja ulkonäkö tai geenit pitäisi sivuuttaa täysin.

Anna olla. Nämä miehet ovat kaksinaismoralistisia naisvihaajia joiden mielestä vain naisen ulkonäöllä on väliä.

Ja nainen ei saisi yhtään välittää siltä miltä hänen omat lapsensa tulevat näyttämään ja miten heitä kohdellaan kun nämä ovat teini-ikäisiä ja aikuisia.

Pitääkö taas todentaa se saavan miehen ulkonäkö? No tässä se on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutt

Taas toi HO MOlista.

Vierailija
111/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tässä nyt vähän hakoteillä. Lihakset kiinnostavat toisia miehiä, naiset välittävät naamasta ja pituudesta.

Vierailija
112/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi poikkeuksiakin on. Olen itse korkeakouluttautunut it-nörtti nainen ja mieheni on korkeakouluttatunut it-nörtti myös. Mies on lyhyt. Ollaan molemmat kovatuloisia, koska työssään hyville it-nörteille maksetaan ihan hyvin. Olen kaunis, mutta lyhyt itsekin. Meillä on paljon seksiä.  Vaikka tilastollisesti jonkin asia olikin useimmiten tietyllä tavalla, ei sen taakse kannata mennä piiloon nyyhkimään kohtaloaan, koska usein ei ole aina.

Olemme kyllä urheilullisia, joten ehkä se auttaa olemaan poikkeus.

Vierailija
113/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs haittaisi jos jutut olis vielä mukavia ja huumoriakin pitäisi olla.

Vierailija
114/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt täysin väärin. Palstan inselit itse ohjaavat keskustelut joka ikinen kerta ulkonäköseikkoihin ja esineellistävät naiset.

Vierailija
115/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle itselleni älykkyys ei ole seksikästä millään muotoa. Steven Hawkings oli älykäs, mutta en mä häntä olisi panna halunnut. Sehän se näissä miehissä juuri ehkä onkin vikana, että he keskittyvät vääriin asioihin naisia saadakseen. Ihan turha opetella astrofysiikkaa maisteritasolle asti siksi, että olisi naisten mielestä hot. Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri. Nämä miehet myös aina luulee, että se ettei saa naista on sitten vain 100% ulkonäöstä kiinni. Että kun ei tykkää käydä salilla, niin that's it, en voi saada ketään. Mutta kun ei se edes ole siitäkään kiinni. Hintelätkin miehet saa seuraa, kunhan ovat itsevarmoja ja sosiaalisia. Siitä se mun mielestä lähinnä on kiinni. Ulkonäkö tulee vasta noiden jälkeen. Pitää vähän tulla sieltä taru sormusten herrojen maailmasta tähän elävään elämään. Tuossa artikkelissa sanottiin, et

Täähän se olis.

Vierailija
116/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, tuliko yllätyksenä että ihminenkin on eläin (nisäkäs)? jotta voi kokea vetoa, ei se nyt vaan riitä että toinen lukee kirjoja tai on "sivistynyt". pitää olla edes JOTAIN fyysistä vetovoimaa.

Rikkailla riittää vientiä oli vetoa tai ei. Raha kyllä vetää naisia puoleensa.

Vierailija
117/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menes nyt, salimake, nostelemaan niitä puntteja kun ihmiset puhuu.

Vierailija
118/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudessahan on keskeistä se, että on se tunne, että joku ihminen hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Sellaiset ihmiset, jotka jäävät ilman seksiä ja rakkautta, eivät voi saada tätä tunnetta, koska he eivät usko, että kukaan voi heitä hyväksyä.

Onko noin? En ole koskaan ollut parisuhteessa niin en tiedä, mutta aika paljon väitetty Osmo Kontulalta 🤔

Itse asiassa se, että kokee ihan itsekseen olevansa rakastettu ja hyväksytty, on parisuhteen edellytys. Jos tarvitsee toista ihmistä tunteakseen itsensä hyväksytyksi, on läheisriippuvainen. Mikä on eri asia kuin rakkaus. 

Lisäksi seksi ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa. Rakastelu, tuo unohdettu sana, on rakkauden fyysinen ilmenemismuoto. Seksi on vaan panemista. Ihan kivaa toki sekin.

Vierailija
119/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tässä nyt vähän hakoteillä. Lihakset kiinnostavat toisia miehiä, naiset välittävät naamasta ja pituudesta.

Naama ja pituus ovat myös se luonne, jota naiset etsivät. 

Aika mielenkiintoista, että naisten vastaus näissä riippuu siitä, onko nainen vihainen miehelle vai ei. 

Jos on lempeällä päällä, kaikki on itsestä kiinni ja miehen pitää vain muuttaa itseään johonkin suuntaan. 

Sitten taas jos nainen haluaa satuttaa, niin omilla teoilla ei olekaan enää mitään merkitystä, vaan kaikki on geeneistä kiinni. Lihakset ja luonne ovat samaa käytöksellistä jatkumoa. Kuka tahansa voi nuolla persettä ja olla pakon edessä mukava kymmenen kertaa helpommin kuin käydä salilla. Silti naiset usein tuomitsevat salilla käymisen, joka kertoo enemmän luonteenvahvuudesta kuin mukavuus. 

Vierailija
120/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi keski-ikäinen vastentahtoisessa selibaatissa oleva. Akateemisesti koulutettukin. Mä aina nuorena luulin, että johtuu ulkonäöstäni, etten saa naisia. Etsin itsestäni ulkoisia vikoja, kuten pari senttiä keskimittaa lyhyempi pituus, tylsän maantienväriset ohuet hiukset tai jotenkin mieheksi pehmeänpyöreä naamataulu, ei ole laatikkoleukaa eikä muita hyvin maskuliinisia pidettyjä piirteitä.

Surkuteltuani pari vuosikymmentä kovaa kohtaloani syntyä tällaisilla geeneillä ja olla siksi tuomittu yksinoloon, vasta keski-iän kriisissä aloin tajuta, että ei hitto, ei se ole koskaan ollut kiinni mun ulkonäöstä. Koska kyllähän mä näen ympärilläni ihan saman tasoisten pariutuneen ja pariutuvan. Mun tapauksessa se karu oivallus oli, että se johtuukin mun luonteesta ja persoonasta. Tietynlaisesta sosiaalisesta arkuudesta, mitä nyt ei miehekkäänä pidetä, miehen kun ainakin mun nuoruudessa kuului olla se, mikä menee iskemään juttua naisille ja flirttaamaan. Mä olen lähestynyt naista tasan kerran: lukiossa, luokan kauneinta tyttöä, ja hän ei ollut kiinnostunut (vähän ajan päästä tämä alkoi seurustella silloin melko suositun yhtyeen kitaristin kanssa). Sen jälkeen en pystynyt siihen koskaan. Alkoholia en ole käyttänyt, joten mulla ei sitten toteutunut se "alkoholi poistaa estot" myöskään, millä ilmeisesti monet kaltaiseni muuten päätyvät petiin ja joskus parisuhteeseenkin. Nyt mun näkemys on, että mun pariutumattomuuden syy on on lievä sosiaalinen fobia ja ujous. Kun olisin ymmärtänyt tämän nuorempana, olisi voinut hakeutua terapiaan, mutta ei, minä en tiedostanut sitä ollenkaan, sisäisesti valitin vaan miten näin paskoilla geeneillä olisi parempi olla koskaan ollut syntymättä, kun naiset ei huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi