Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tällaisia ovat seksittömät tai vastentahtoisesti selibaatissa elävät ihmiset

Vierailija
01.08.2024 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html

"Kenties tutkimuksen yllättävimpiä löydöksiä oli se, että seksittömyyteen liittyvät geenimuodot olivat vahvasti yhteydessä älykkyyteen, korkeaan koulutukseen ja hyvätuloisuuteen liittyviin geenimuotoihin."

Yhdessä muiden piirteiden kanssa tutkimuksesta muodostuu tutkijoiden mukaan kuva stereotyyppisestä nörtistä.

Seksittömien todettiin kokevan muita vähemmän onnellisuutta ja elämän merkityksellisyyttä, ja he olivat hermostuneempia ja yksinäisempiä.

Keskimääräistä korkeampi älykkyys, korkea koulutus, introverttiys.

Siinä teille palstanaisille jotka haukutte jatkuvasti inselimiehiä. Itse olen ollut koko ikäni naiseton fyysisen rumuuden sekä lyhyyden takia vaikka tienaan hyvin ja luen kirjoja jatkuvasti.

Kommentit (207)

Vierailija
141/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meininki pitää olla.

Vierailija
142/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itse miehenä ja lukemattomat määrät naisia kaataneena pidän säälittävänä veljiä, jotka ei naisia saa. Treenatkaa ny oikeesti itelle se sixpack ja erottuvat lihakset, pukeutukaa siististi ja pitäkää ihosta ja hiuksista huolta (jos niitä on) niin niitä naisia saa nii hemmetin helposti. Pelkkä siisti tyyli ja "ok" kroppakin jo riittää valaan pyyntiin, mutta tikissä saa melkein kuinka kauniita ja hyvä kroppaisia naisia. Se hyvä kroppa on vaan teistä itsestä kiinni. 

Jos olet treenannut itsesi oikeasti tikkiin, niin tiedät, ettei se onnistu kuin osalla väestöstä.

Kaikki pysyy sen tekemään kun päättää ja pitkäjänteisesti toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itse miehenä ja lukemattomat määrät naisia kaataneena pidän säälittävänä veljiä, jotka ei naisia saa. Treenatkaa ny oikeesti itelle se sixpack ja erottuvat lihakset, pukeutukaa siististi ja pitäkää ihosta ja hiuksista huolta (jos niitä on) niin niitä naisia saa nii hemmetin helposti. Pelkkä siisti tyyli ja "ok" kroppakin jo riittää valaan pyyntiin, mutta tikissä saa melkein kuinka kauniita ja hyvä kroppaisia naisia. Se hyvä kroppa on vaan teistä itsestä kiinni. 

Olet tässä nyt vähän hakoteillä. Lihakset kiinnostavat toisia miehiä, naiset välittävät naamasta ja pituudesta.

Tikissä kunnossa pitää olla, vain vähäpojat pitää sitä bodaaja-lihaksikkaana.

Vierailija
144/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisitko itse viiksekästä 150cm, 190kg naista jolla on örkin naama siksi koska tämä lukee kirjan kannesta kanteen joka päivään ja on 'perusmukava'?

Ei kuulu muuta kun heinäsirkkojen siritystä kun tätä kysyy miehiltä... Jotka vaativat että vain itse kehitettävillä ominaisuuksilla saisi olla väliä ja ulkonäkö tai geenit pitäisi sivuuttaa täysin.

Anna olla. Nämä miehet ovat kaksinaismoralistisia naisvihaajia joiden mielestä vain naisen ulkonäöllä on väliä.

Ja nainen ei saisi yhtään välittää siltä miltä hänen omat lapsensa tulevat näyttämään ja miten heitä kohdellaan kun nämä ovat teini-ikäisiä ja aikuisia.

Pitääkö taas todentaa se saavan miehen ulkonäkö? No tässä se on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutt

No miehellä saa silmälasit olla. Mutta muuten hyvä kuvaus kyllä, just mun unelmien mies. Kunhan on ruskeat tai mustat hiukset, silmien värillä ei väliä kunhan ei vihreät. Suht puhdas iho ja hampaat. Urheilee ja liikkuu. 

Vierailija
145/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti auttaa paljon. Joka ikinen kerta kun näitä nörttimiehiä on liikkeellä niin vaikka ulkonäössä sinänsä ei mitään vikaa ole niin poikkeuksetta haisevat hieltä tai pesemättömiltä vaatteilta tai useimmiten molemmilta.

Vierailija
146/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia on keksitty sellainen juttu kuin alkoholi, joka vapauttaa ujoja ihmisiä. 

Mä olen juonut alkoholia viimeksi 19-vuotiaana. Mä tavallaan pelästyin sitä, millaiseksi se mut teki. Aina kun sitä join, häpesin viikon niin paljon puheitani, että tuntui että kunpa maa nielisi minut pois, ettei mun tarvi enää mennä niiden ihmisten ilmoille, jotka on kuulleet ne typerät juttuni. Minusta tuli ns. ylimielinen kusipää. Se mikä lopulta oli minusta niin vakavaa, että päätin etten enää juo, on että lesoillakseni keksin jopa ihan kummallisia valheita, joilla känninen mieleni uskoi minun saavan ihmisten ihailua. Kuten valehtelin että mun vanhemmat on jotain tosi varakkaita tai että olin voittanut 12-vuotiaana aikuisia shakkikisoissa (tosiasiassa en edes osannut pelata shakkia). Kun ei ollut oikeista saavutuksista leuhkittavaa, leuhkin keksityillä, ja seuraavana aamuna sitten että voihan vee, miten selviän tästä, mitä jos jään kiinni paskanpuhumisestani. Vaikuttaa siis että alkoholin vaikutuksen alaisena halusin enemmänkin ihmisiltä ihailua, kuin esimerkiksi seksiä.

Vierailija
147/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on erittäin haluttu ominaisuus kumppanissa, ellei hakija ole pintaliitäjä. Mutta ellei sitä kykene soveltamaan sosiaalisiin suhteisiin, vaikeata varmasti on on. Introverttiuskin rajoittaa pelkästään kontaktien määrää. Vaikutta siltä, että nämä uhriutuvat huippuälykkäät hakevat jotain panopupua, joka ei osaa arvostaa heidän piirteitään pätkän vertaa. 

Mun tuttavapiirissä suurin osa noista pariutumattomista älykkäistä / korkeasti koulutetuista on nimenomaan hyvin introverttejä, ja tietyllä tapaa vakavamielisiä. Ei niitä ole edes opiskeluaikana kiinnostaneet bileet eikä semmoiset muut missä samanikäiset tapasivat toisiaan. Esim. mun veli, hän oli jo silloin niin "järkevä", että ajatteli, että rahaa menee ihan hukkaan semmoiseen haitallisen aineen eli alkoholin juomiseen, joten hän jättää bileet väliin ja opiskelee. Onnistui selviämään ilman opintola

Itse en tarvinnut alkoholia, koska onnistuin löytämään vaivatta seuraa netistä ja lopulta sitä kautta tutustuin puolisooni. Se oli minulle sopiva reitti, koska en halunnut deittailla ketä tahansa enkä pysty kiinnostumaan ihmisestä pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
148/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys on erittäin haluttu ominaisuus kumppanissa, ellei hakija ole pintaliitäjä. Mutta ellei sitä kykene soveltamaan sosiaalisiin suhteisiin, vaikeata varmasti on on. Introverttiuskin rajoittaa pelkästään kontaktien määrää. Vaikutta siltä, että nämä uhriutuvat huippuälykkäät hakevat jotain panopupua, joka ei osaa arvostaa heidän piirteitään pätkän vertaa. 

Mun tuttavapiirissä suurin osa noista pariutumattomista älykkäistä / korkeasti koulutetuista on nimenomaan hyvin introverttejä, ja tietyllä tapaa vakavamielisiä. Ei niitä ole edes opiskeluaikana kiinnostaneet bileet eikä semmoiset muut missä samanikäiset tapasivat toisiaan. Esim. mun veli, hän oli jo silloin niin "järkevä", että ajatteli, että rahaa menee ihan hukkaan semmoiseen haitallisen aineen eli alkoholin juomiseen, joten hän jättää bileet väliin ja opiskelee. Onnistui selviämään ilman opintola

Ite olin kanssa säästäväinen rahojen kanssa, mutta kävin myös bileissä nappaamassa muutaman vastakkaisen sukupuolen edustajan mukaan, vaikka en koskaan alkoholia käyttänytkään. Surkeaa, jos ihmiset tarvitsevat alkoa pariutuakseen

Vierailija
149/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Nyt tuli rehellisiä naisen vaateita arvatenkin korkean seksuaalisen markkina-arvon neidolta 👍

Vierailija
150/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi sääli juttu. Toivottavasti olet ymmärtänyt, että milloinkaan ei ole liian myöhäistä. Eivät naiset ole sen kummempia ihmisiä, kuin miehetkään. Ihan rohkeasti voit heitä lähestyä, vaikka jonkun harrastuksen kautta tai deittisivustoja katsella. Naiset ymmärtävät aika paljon, joten varmasti myös sinua ja ajatuksiasi.

Toivottavasti siellä terapiassa kävit juttelemassa asioista.

Tsemppiä

Kiitos. Olen alkanut itse asiassa käydä terapiassa vasta ihan hiljattain, ennen en mennyt kun ajattelin että se on liian kallista kun ei saa Kelan tukemana. Mutta nyt olen alkanut käydä. Ja ymmärtänyt, että varsinkin korona-ajan jälkeen mun erakkous on mennyt jo ihan hikikomori-tasolle. Olen koodari, joten mulla on mahdollisuus tehdä 100% etätyötä, ja niin myös olen koronasta asti tehnyt. Sen lisäksi en har...

Hieno juttu, että olet alkanut käydä terapiassa ja miettiä omaa tilannettasi.

Tekstiesi perusteella vaikutat niin mukavalta ihmiseltä. Sulla olisi varmaan paljon annettavaa muille ihmisille. Ymmärrän tilannettasi täysin; on niin helppoa jättäytyä kaikesta syrjään. Jos kokee, että kaiken työn joutuu tekemään yksin sen eteen, että se parisuhde tai ihmissuhde löytyisi, ei mikään ihme, jos siitä vain heittäytyy sivuun.

Toivon, että terapiassa itsetuntosi vahvistuisi ja uskaltautuisit tapaamaan ihmisiä. Saisit ystäviä, tuttavia, kavereita ja ehkä jopa sen elämäntoverin. Usko itseesi.

Sanot, että pyöräilet. Muistelen joskus käyneeni aiheeseen liittyvällä keskustelupalstalla. Olisikohan ollut fillari.fi tms. Tuolta ehkä voisit löytää kavereita. Nyt tuli mieleeni, että taitaa olla myös kaverihaku. net. Siellä on paljon samassa tilanteessa olevia ihmisiä.

Löytäisit varmasti myös kirje/kirjoittelukavereita joltain sivustolta. Sinun kanssasi olisi varmasti mukava kirjoitella.

Toivotan sinulle paljon elämäsi varrelle.

Vierailija
151/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa seksuaalista markkina-arvoaan voi nostaa yleensä huomattavastikin kovalla työllä mm. liikunta aerobinen & kuntosali sekä laittamalla kehon timmiin kuntoon mm. ruokavalion tuella. Aikaa ja vaivaa tämä vaatii, mutta jos halua on ja pitkäjänteisyyttä on. Kaikki eivät saa markkina-arvoa syntyessään tai elämänpolku vie kauemmas potentiaalista.

Markkina-arvo tuo positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja yleensä huomattavasti myös oman sukupuolen edustajilta, joka tietenkin lisää itseluottamusta ja se taas itsevarmuutta mm. subliikkitaitojen muodossa, kokemushan luo varmuutta. Suositun voittajan on helppo hymyillä ja tuoda itseään tykö. 

Eli ns. pelimiehen tai jännämiehen fyysinen naskuliininen olemus.

Vierailija
152/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eipä ollut mun lasteni isä muuta noista kuin valkoinen. Niin ja tukkaa oli kyllä, vähän pöljän näköinen kiharapehko. Ja kun itsekin olin kolmikymppinen, niin ei ollut 27, vaan 10v minua vanhempi."

Eipä ole isälläsi nyt merkitystä, kun tuo prototyyppi on miehen, joka saa lähes kenet tahansa naisen minkälaiseen suhteeseen tahansa. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä käy "tuuri" jossain vaiheessa elämää, ja löytää jonkun. Aniharva pääsee kuitenkaan oikeasti valitsemaan hyvistä.

Puhuin lasteni isästä. Hän ei sitten vissiin ollut se aniharva, kun sai 10v nuoremman, nätin ja laihan, itse kun oli kaikkea muuta.

Vierailija
153/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään lyhyttä naisetonta miestä. Sen sijaan tiedän monta naisetonta pitkää miestä. Pituudella ei naisia saa.  

Vierailija
154/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi sääli juttu. Toivottavasti olet ymmärtänyt, että milloinkaan ei ole liian myöhäistä. Eivät naiset ole sen kummempia ihmisiä, kuin miehetkään. Ihan rohkeasti voit heitä lähestyä, vaikka jonkun harrastuksen kautta tai deittisivustoja katsella. Naiset ymmärtävät aika paljon, joten varmasti myös sinua ja ajatuksiasi.

Toivottavasti siellä terapiassa kävit juttelemassa asioista.

Tsemppiä

Kiitos. Olen alkanut itse asiassa käydä terapiassa vasta ihan hiljattain, ennen en mennyt kun ajattelin että se on liian kallista kun ei saa Kelan tukemana. Mutta nyt olen alkanut käydä. Ja ymmärtänyt, että varsinkin korona-ajan jälkeen mun erakkous on mennyt jo ihan hikikomori-tasolle. Olen koodari, joten mulla on mahdollisuus tehdä 100% etätyötä, ja niin m

Paljon onnea elämäsi varrelle. :) Johonkin jäi tuo onni kirjoituksesta.

Vierailija
155/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Nyt tuli rehellisiä naisen vaateita arvatenkin korkean seksuaalisen markkina-arvon neidolta 👍

Tää on se mies joka tätä postannut tänne jos kuinka kauan. Ja nähtävästi on yli 30, ja yrittää parikymppisiä naisia, vai miten selittää tuo 27 ikäraja?

Vierailija
156/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, tuliko yllätyksenä että ihminenkin on eläin (nisäkäs)? jotta voi kokea vetoa, ei se nyt vaan riitä että toinen lukee kirjoja tai on "sivistynyt". pitää olla edes JOTAIN fyysistä vetovoimaa.

Tuossa tulee se  erottava selitys perusnisäkkääseen, eli ei ole vetoa älykkääseen, lukeneeseen nörttiin eikä naiseenkaan. Koska tunnistetaan vain se fyysinen veto, ei muuta. Introvertistä ei kyllä ole pahemmin seuraa.  (en ole nörtti saati älykäs itse) 

Vierailija
157/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eipä ollut mun lasteni isä muuta noista kuin valkoinen. Niin ja tukkaa oli kyllä, vähän pöljän näköinen kiharapehko. Ja kun itsekin olin kolmikymppinen, niin ei ollut 27, vaan 10v minua vanhempi."

Eipä ole isälläsi nyt merkitystä, kun tuo prototyyppi on miehen, joka saa lähes kenet tahansa naisen minkälaiseen suhteeseen tahansa. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä käy "tuuri" jossain vaiheessa elämää, ja löytää jonkun. Aniharva pääsee kuitenkaan oikeasti valitsemaan hyvistä.

Puhuin lasteni isästä. Hän ei sitten vissiin ollut se aniharva, kun sai 10v nuoremman, nätin ja laihan, itse kun oli kaikkea muuta.

Puhutps kuvottavalla tavalla itsestäsi. "Sai 10v nuoremman"? Vähän itsekunnioitusta nyt.

Vierailija
158/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No miehellä saa silmälasit olla. Mutta muuten hyvä kuvaus kyllä, just mun unelmien mies. Kunhan on ruskeat tai mustat hiukset, silmien värillä ei väliä kunhan ei vihreät. Suht puhdas iho ja hampaat. Urheilee ja liikkuu. "

Jos miehen rasvaprosentti on 8-12 ja lihakset selkeästi piirtyvät, niin mies todellakin liikkuu ja urheilee. Kyseinen mies on lähes kaikkien hyvännäköisten naisten unelmamiestyyppi.

Vierailija
159/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on se mies joka tätä postannut tänne jos kuinka kauan. Ja nähtävästi on yli 30, ja yrittää parikymppisiä naisia, vai miten selittää tuo 27 ikäraja?

Selittyy sillä, että tuon ikäinen mies saa vielä minkä ikäistä naista tahansa. Eli deittipooli on mahdollisimman laaja. Tuon jälkeen mahdollisuudet hyviin, pelkkää seksiä haluaviin sinkkunaisiin vähenee koko ajan. Eli kyse on ikärajasta, joka mahdollistaa mahdollisimman suuren potentiaalin.

Vierailija
160/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No miehellä saa silmälasit olla. Mutta muuten hyvä kuvaus kyllä, just mun unelmien mies. Kunhan on ruskeat tai mustat hiukset, silmien värillä ei väliä kunhan ei vihreät. Suht puhdas iho ja hampaat. Urheilee ja liikkuu. "

Jos miehen rasvaprosentti on 8-12 ja lihakset selkeästi piirtyvät, niin mies todellakin liikkuu ja urheilee. Kyseinen mies on lähes kaikkien hyvännäköisten naisten unelmamiestyyppi.

Kuvailit täydellisesti huippujalkapalloilijan vartalon. Kuitenkin vain pieni osa huippujalkapalloilijoista on naisten mielestä hyvännäköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi