Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tällaisia ovat seksittömät tai vastentahtoisesti selibaatissa elävät ihmiset

Vierailija
01.08.2024 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html

"Kenties tutkimuksen yllättävimpiä löydöksiä oli se, että seksittömyyteen liittyvät geenimuodot olivat vahvasti yhteydessä älykkyyteen, korkeaan koulutukseen ja hyvätuloisuuteen liittyviin geenimuotoihin."

Yhdessä muiden piirteiden kanssa tutkimuksesta muodostuu tutkijoiden mukaan kuva stereotyyppisestä nörtistä.

Seksittömien todettiin kokevan muita vähemmän onnellisuutta ja elämän merkityksellisyyttä, ja he olivat hermostuneempia ja yksinäisempiä.

Keskimääräistä korkeampi älykkyys, korkea koulutus, introverttiys.

Siinä teille palstanaisille jotka haukutte jatkuvasti inselimiehiä. Itse olen ollut koko ikäni naiseton fyysisen rumuuden sekä lyhyyden takia vaikka tienaan hyvin ja luen kirjoja jatkuvasti.

Kommentit (207)

Vierailija
81/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle itselleni älykkyys ei ole seksikästä millään muotoa. Steven Hawkings oli älykäs, mutta en mä häntä olisi panna halunnut. Sehän se näissä miehissä juuri ehkä onkin vikana, että he keskittyvät vääriin asioihin naisia saadakseen. Ihan turha opetella astrofysiikkaa maisteritasolle asti siksi, että olisi naisten mielestä hot. Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri. Nämä miehet myös aina luulee, että se ettei saa naista on sitten vain 100% ulkonäöstä kiinni. Että kun ei tykkää käydä salilla, niin that's it, en voi saada ketään. Mutta kun ei se edes ole siitäkään kiinni. Hintelätkin miehet saa seuraa, kunhan ovat itsevarmoja ja sosiaalisia. Siitä se mun mielestä lähinnä on kiinni. Ulkonäkö tulee vasta noiden jälkeen. Pitää vähän tulla sieltä taru sormusten herrojen maailmasta tähän elä

Minä olen aina tykännyt älykkäistä miehistä. Mutta olen kyllä itsekin nörtti.

Vierailija
82/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle itselleni älykkyys ei ole seksikästä millään muotoa. Steven Hawkings oli älykäs, mutta en mä häntä olisi panna halunnut. Sehän se näissä miehissä juuri ehkä onkin vikana, että he keskittyvät vääriin asioihin naisia saadakseen. Ihan turha opetella astrofysiikkaa maisteritasolle asti siksi, että olisi naisten mielestä hot. Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri. Nämä miehet myös aina luulee, että se ettei saa naista on sitten vain 100% ulkonäöstä kiinni. Että kun ei tykkää käydä salilla, niin that's it, en voi saada ketään. Mutta kun ei se edes ole siitäkään kiinni. Hintelätkin miehet saa seuraa, kunhan ovat itsevarmoja ja sosiaalisia. Siitä se mun mielestä lähinnä on kiinni. Ulkonäkö tulee vasta noiden jälkeen. Pitää vähän tulla sieltä taru sormusten herrojen maailmasta tähän elä

Aika epätoivoista sinulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehiä ei kiinnosta naisen koulutustaso vaan ulkonäkö."

Koulutettuja miehiä useimmiten kiinnosta. Kun katsot koulutettuja miehiä niin suurimman osan heistä puolisokin on koulutetu.

Tai koulutetut kohtaavat helpommin opiskeluaikana, kaveripiireissä jne. toisiaan. 

Vierailija
84/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs vedetä tähän mukaan in celeitä. He ovat aivan eri asia kuin seksittömät. Tosi iso prosentti seksittömistä on aseksuaaleja jotka eivät kaipaa seksiä.

Tämä on täysin totta. Esim Kafka oli aseksuaali ihan omien sanojensa mukaan.

Huippuäkykkäissä on jonkin verran omasta halustaan seksittömiä henkilöitä. Mutta myös niitä jotka haluaisivat parisuhteen, mutta eivät onnistu sellaista saamaan. Mm yksi Nobelin veljeksistä kärsi siitä että ei saanut parisuhdetta ja omaa perhettä.

Ehkä älykkäät ihmiset osaa analysoida vaan paremmin omia seksihaluja ja niiden seurauksia. Tunnistaa, että jaa nyt himottaa, mutta osaa painaa tunteen halutessaan alas. Tai keskittää ne isoimmat intohimot tai seksuaaliset turhautumat siihen, että opiskelee ja etenee urallaan. Elämä on valintoja. Keskittyykö panemiseen vai kirjojen lukemiseen enemmän. Meneekö aika varallisuuden kartuttamiseen vai panemiseen. Joillakin toki riittää energiaa molempiin yhtäaikaa. Mutta harvassa varmaan on.

Musta on joskus niin outoa kuunnella joidenkin jatkuvaa pilluperse pano pano juttuja. Eikö noilla ihmisillä tosiaan ole muuta mielessä ja onko ne ihan oikeasti niin yksinkertaisia. Ei ihmiset ole mitään kulutustavaraa jne. vaihtokappaleita, joita voi paneskella  miten sattuu kenen kanssa vaan ja tehdä kymmenen lasta eri miehille. Mun mielestä älykkyys on myös sitä, että osaa etukäteen varoa sukupuolitauteja ja lehtolapsia. Psykopaatit harrastaa yhdenillan juttuja.

Vierailija
85/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä miehillä kuitenkin on ne ylivoimaisesti parhaimman näköiset naiset.

Vierailija
86/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisitko itse viiksekästä 150cm, 190kg naista jolla on örkin naama siksi koska tämä lukee kirjan kannesta kanteen joka päivään ja on 'perusmukava'?

Ei kuulu muuta kun heinäsirkkojen siritystä kun tätä kysyy miehiltä... Jotka vaativat että vain itse kehitettävillä ominaisuuksilla saisi olla väliä ja ulkonäkö tai geenit pitäisi sivuuttaa täysin.

Anna olla. Nämä miehet ovat kaksinaismoralistisia naisvihaajia joiden mielestä vain naisen ulkonäöllä on väliä.

Ja nainen ei saisi yhtään välittää siltä miltä hänen omat lapsensa tulevat näyttämään ja miten heitä kohdellaan kun nämä ovat teini-ikäisiä ja aikuisia.

Pitääkö taas todentaa se saavan miehen ulkonäkö? No tässä se on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutt

Eipä ollut mun lasteni isä muuta noista kuin valkoinen. Niin ja tukkaa oli kyllä, vähän pöljän näköinen kiharapehko. Ja kun itsekin olin kolmikymppinen, niin ei ollut 27, vaan 10v minua vanhempi.

Vierailija
87/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun miehen sinkkukaverit aikoo kuulemma pysyäkin sinkkuina, tai avioliiton ulkopuolella. silloin ei menetä puolia tavaroistaan eron tullessa. yh-äidit kuulemma kokonaan ulkona pelistä. kukaan heistä ei suostu toisten lapsia elättämään. aika raaaksi on peli mennyt. panna voi, muttei elättää. siinä lyhyesti nykymiesten asenne. se on kurjat ajat edessä naisväellä.

Kuten sinkkunaisetkin aikovat pysyä sinkkuina. Kunnes se tietty tulee vastaan joka saa pään kääntymään. :D

Vierailija
88/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvoaan voi nostaa myös rahalla, vallalla ja statuksella tunnettuus jne. Se parantaa itsevarmuutta ja subliikkitaitoja sekä kilpailullisuutta kuten vaikkapa Hjallis Harkimon kohdalla huomaa. Vaikkei ole ulkonäköä ja on ikääkin niin pärjää..juu ja se "sympaattisuuskin" näille syntyy rahan, vallan, statuksen vaikutuksesta vaikka muuta väitätte. 

Vierailija
89/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä ollut mun lasteni isä muuta noista kuin valkoinen. Niin ja tukkaa oli kyllä, vähän pöljän näköinen kiharapehko. Ja kun itsekin olin kolmikymppinen, niin ei ollut 27, vaan 10v minua vanhempi."

Eipä ole isälläsi nyt merkitystä, kun tuo prototyyppi on miehen, joka saa lähes kenet tahansa naisen minkälaiseen suhteeseen tahansa. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä käy "tuuri" jossain vaiheessa elämää, ja löytää jonkun. Aniharva pääsee kuitenkaan oikeasti valitsemaan hyvistä.

Vierailija
90/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri."

Kaikkia mainittuja saa sillä ulkonäöllä joka sattuu olemaan korkean seksuaalisen markkina-arvon. Muut pönkittävät komean tai kauniin ihmisrn egoa jotta sosiaalisuus, itsevarmuus, kilpailuhenkisyys kasvavat pakostakin positiivisten kohtaamisten seurauksena. Kun kaikki ottaa sut huomioon, haluaa puhua ja hymyilee markkinavoittajan on helppo tehdä samaa.

Markkina-arvoaan voi nostaa myös rahalla, vallalla ja statuksella tunnettuus jne. Se parantaa itsevarmuutta ja subliikkitaitoja sekä kilpailullisuutta kuten vaikkapa Hjallis Harkimon kohdalla huomaa. Vaikkei ole ulkonäköä ja on ikääkin niin pärjää..juu ja se "sympaattisuuskin" näille syntyy rahan, vallan, statuksen vaikutuksesta vaikka muuta väitätte. 

Näin se menee.

Vierailija
91/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun miehen sinkkukaverit aikoo kuulemma pysyäkin sinkkuina, tai avioliiton ulkopuolella. silloin ei menetä puolia tavaroistaan eron tullessa. yh-äidit kuulemma kokonaan ulkona pelistä. kukaan heistä ei suostu toisten lapsia elättämään. aika raaaksi on peli mennyt. panna voi, muttei elättää. siinä lyhyesti nykymiesten asenne. se on kurjat ajat edessä naisväellä.

Kuten sinkkunaisetkin aikovat pysyä sinkkuina. Kunnes se tietty tulee vastaan joka saa pään kääntymään. :D

Ei se mene miehellä noin,. Jos nainen saa kääntymään pään, niin nainen on varattu tai ei ainakaan kiinnostunut. Paitsi jos on mallimaisen komea mies.

Vierailija
92/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa seksuaalista markkina-arvoaan voi nostaa yleensä huomattavastikin kovalla työllä mm. liikunta aerobinen & kuntosali sekä laittamalla kehon timmiin kuntoon mm. ruokavalion tuella. Aikaa ja vaivaa tämä vaatii, mutta jos halua on ja pitkäjänteisyyttä on. Kaikki eivät saa markkina-arvoa syntyessään tai elämänpolku vie kauemmas potentiaalista.

Markkina-arvo tuo positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja yleensä huomattavasti myös oman sukupuolen edustajilta, joka tietenkin lisää itseluottamusta ja se taas itsevarmuutta mm. subliikkitaitojen muodossa, kokemushan luo varmuutta. Suositun voittajan on helppo hymyillä ja tuoda itseään tykö. 

Se on aina järkytys liikkua korkean markkina-arvon jampan kanssa kahvilassa, kapakassa, festareilla tai vaikka kaupan kassalla, kuinka paljon se komea ulkon

Ei voi kieltää.

Vierailija
93/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene miehellä noin,. Jos nainen saa kääntymään pään, niin nainen on varattu tai ei ainakaan kiinnostunut. Paitsi jos on mallimaisen komea mies.

Jankuti jankuti. Pois sieltä tietokoneen ääreltä. Tämä palsta ei tee sinulle hyvää.

Vierailija
94/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs vedetä tähän mukaan in celeitä. He ovat aivan eri asia kuin seksittömät. Tosi iso prosentti seksittömistä on aseksuaaleja jotka eivät kaipaa seksiä.

Tämä on täysin totta. Esim Kafka oli aseksuaali ihan omien sanojensa mukaan.

Huippuäkykkäissä on jonkin verran omasta halustaan seksittömiä henkilöitä. Mutta myös niitä jotka haluaisivat parisuhteen, mutta eivät onnistu sellaista saamaan. Mm yksi Nobelin veljeksistä kärsi siitä että ei saanut parisuhdetta ja omaa perhettä.

Ehkä älykkäät ihmiset osaa analysoida vaan paremmin omia seksihaluja ja niiden seurauksia. Tunnistaa, että jaa nyt himottaa, mutta osaa painaa tunteen halutessaan alas. Tai keskittää ne isoimmat intohimot tai seksuaaliset turhautumat siihen, että opiskelee ja etenee urallaan. Elämä on valintoja. Keskittyykö pane

Ja se, että osaa analysoida seksihalujaan ei mun mielestä tarkoita ollenkaan etteikö tykkäisi seksistä. Tietenkin se on kivaa, mutta niin on suklaakakunkin syöminen tai minkä tahansa mielihalun toteuttaminen.

Vierailija
95/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töissä olevan, kunnollisen ja jopa kirjoja lukeneen miehen kerta kaikkiaan kuuluu saada naista. Tällainen mies on oikeutettu seksiin kuin työntekijä palkkaansa, eikö vain?

Tällainen ajattelu on niin typerää, että se toimii itsessään perusteena sille, miksi aloittajan kaltaiset nörtit jäävät ilman.

Vierailija
96/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa seksuaalista markkina-arvoaan voi nostaa yleensä huomattavastikin kovalla työllä mm. liikunta aerobinen & kuntosali sekä laittamalla kehon timmiin kuntoon mm. ruokavalion tuella. Aikaa ja vaivaa tämä vaatii, mutta jos halua on ja pitkäjänteisyyttä on. Kaikki eivät saa markkina-arvoa syntyessään tai elämänpolku vie kauemmas potentiaalista.

Markkina-arvo tuo positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja yleensä huomattavasti myös oman sukupuolen edustajilta, joka tietenkin lisää itseluottamusta ja se taas itsevarmuutta mm. subliikkitaitojen muodossa, kokemushan luo varmuutta. Suositun voittajan on helppo hymyillä ja tuoda itseään tykö. 

Pitää paikkansa.

Vierailija
97/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on sellainen jännä juttu, että jonkun verran keskivertoa älykkäämmät kyllä on hyvinkin suosittuja, ne ulkoisesti vähemmän komeat ja vähemmän ekstrovertitkin sitten kun ollaan kolmessakympissä tai päälle (esim. nörttimäiset DI:t:kin kummastii löytää parit siinä iässä, kun etsitään kuuman panokaverin sijaan luotettavaa isää perheelle), mutta oikeasti huippuälykkäät kokee usein vaikeaksi pariutua. Osa ei edes halua, osa haluaisi, mutta ihan älykkyysosamäärien eroista johtuen kommunikaatio "tavisten" kanssa on hyvin vaikeaa. Tutkimusten mukaan ÄO:iden eron tulee olla noin 30 tai enemmän, niin käytännössä juttu ei luista näillä sitten ollenkaan, kumpikaan ei ymmärrä toistensa ajattelua ja kiinnostuksia.

Vierailija
98/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa kun sulla sitä kerta on, eihän sitä tiedä jos se prostituutti rakastuu sinuun.

Vierailija
99/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika älykkyys saattaa olla jops turn off jos se tarkoittaa kuivaa kirjakielistä viisastelua.

Vierailija
100/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän palstan naisten mukaan seksittömiä miehiä pitäisi edes olla olemassa koska sanovat että nainen ei päätä harrastetaanko seksiä vai ei vaan se päätetään yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi