HS: Tällaisia ovat seksittömät tai vastentahtoisesti selibaatissa elävät ihmiset
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html
"Kenties tutkimuksen yllättävimpiä löydöksiä oli se, että seksittömyyteen liittyvät geenimuodot olivat vahvasti yhteydessä älykkyyteen, korkeaan koulutukseen ja hyvätuloisuuteen liittyviin geenimuotoihin."
Yhdessä muiden piirteiden kanssa tutkimuksesta muodostuu tutkijoiden mukaan kuva stereotyyppisestä nörtistä.
Seksittömien todettiin kokevan muita vähemmän onnellisuutta ja elämän merkityksellisyyttä, ja he olivat hermostuneempia ja yksinäisempiä.
Keskimääräistä korkeampi älykkyys, korkea koulutus, introverttiys.
Siinä teille palstanaisille jotka haukutte jatkuvasti inselimiehiä. Itse olen ollut koko ikäni naiseton fyysisen rumuuden sekä lyhyyden takia vaikka tienaan hyvin ja luen kirjoja jatkuvasti.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vedetä tähän mukaan in celeitä. He ovat aivan eri asia kuin seksittömät. Tosi iso prosentti seksittömistä on aseksuaaleja jotka eivät kaipaa seksiä.
Mitä sä horiset. Inceli tarkoittaa kirjaimellisesti seksitöntä (involuntary celibacy)
mitä sä horiset? Tutustupa siihen mitä incel tarkoittaa. Se ei tarkoita seksitöntä, vaikka incelit ovatkin seksittömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. "fiksujen" ihmisten ongelma on myös se, että mietitään liikaa. Tyhmempi voi käydä jokaiselta vastaantulijalta kysymässä, että lähteekö panemaan, ja ennemmin tai myöhemmin joku yhtä tyhmä suostuu. Fiksu taas voi liian pitkälle miettiä tekojensa seurauksia, ja kun lopulta päätyy johonkin loputulokseen, niin tilanne on jo voinnut mennä. Sen takia pieni sponttaanius ja heittäytyminen olisi fiksullekkin vain hyvästä
No aika tyhmä täytyy olla, kun pian pääsee kyselemään jo poliisiltakin.
Tietenkin kysytään. Olet juuri sellainen akateemisen sielun omaava, joka jää ihmettelemään mitä tapahtuu kun ympäriltä häviävät ehdokkaat muiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
"Parjatut 'elämänkoululaiset' usein sikiävät kuin kanit kun taas tohtorisihmisille usein jopa deittailu on jähmeää."
No todellisuudessa kyllä tilastojen mukaan vähiten koulutetut miehet saavat myös vähiten lapsia. Joten tuo käsitys että he sikiäisivät kuin kanit on kyllä väärä.
Vähiten koulutetut miehet saavat vähiten lapsia, tämä on totta. Mutta sama ei päde vähiten koulutettuihin naisiin. Mikä on itse asiassa aika jännä juttu. Mistäköhän tämä ero johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. "fiksujen" ihmisten ongelma on myös se, että mietitään liikaa. Tyhmempi voi käydä jokaiselta vastaantulijalta kysymässä, että lähteekö panemaan, ja ennemmin tai myöhemmin joku yhtä tyhmä suostuu. Fiksu taas voi liian pitkälle miettiä tekojensa seurauksia, ja kun lopulta päätyy johonkin loputulokseen, niin tilanne on jo voinnut mennä. Sen takia pieni sponttaanius ja heittäytyminen olisi fiksullekkin vain hyvästä
No aika tyhmä täytyy olla, kun pian pääsee kyselemään jo poliisiltakin.
Tietenkin kysytään. Olet juuri sellainen akateemisen sielun omaava, joka jää ihmettelemään mitä tapahtuu kun ympäriltä häviävät ehdokkaat muiden mukaan.
korjataan sana akateeminen sanalla yliälykäs. Osaa akateemisetkin olla aika sikoja. :D
Mulle itselleni älykkyys ei ole seksikästä millään muotoa. Steven Hawkings oli älykäs, mutta en mä häntä olisi panna halunnut. Sehän se näissä miehissä juuri ehkä onkin vikana, että he keskittyvät vääriin asioihin naisia saadakseen. Ihan turha opetella astrofysiikkaa maisteritasolle asti siksi, että olisi naisten mielestä hot. Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri. Nämä miehet myös aina luulee, että se ettei saa naista on sitten vain 100% ulkonäöstä kiinni. Että kun ei tykkää käydä salilla, niin that's it, en voi saada ketään. Mutta kun ei se edes ole siitäkään kiinni. Hintelätkin miehet saa seuraa, kunhan ovat itsevarmoja ja sosiaalisia. Siitä se mun mielestä lähinnä on kiinni. Ulkonäkö tulee vasta noiden jälkeen. Pitää vähän tulla sieltä taru sormusten herrojen maailmasta tähän elävään elämään. Tuossa artikkelissa sanottiin, että seksittömät miehet ovat yleensä päihteettömiä. En tietenkään sano että päihteitä pitäisi käyttää saadakseen naisia, mutta ehkä tuo tulos kertoo jotain enemmän ihmistyypistä. Nämä seksittömät miehet ei käy ulkona. He eivät ole sosiaalisia. He tosiaan jäävät kotiin lukemaan tolkienin satuja siinä vaiheessa kun muut lähtee pitämään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa seksuaalista markkina-arvoaan voi nostaa yleensä huomattavastikin kovalla työllä mm. liikunta aerobinen & kuntosali sekä laittamalla kehon timmiin kuntoon mm. ruokavalion tuella. Aikaa ja vaivaa tämä vaatii, mutta jos halua on ja pitkäjänteisyyttä on. Kaikki eivät saa markkina-arvoa syntyessään tai elämänpolku vie kauemmas potentiaalista.
Ei tästäkään ole mitään hyötyä niin kauan kun timmi keho pysyy valtaosan ajasta yksin kotona.
Eipä pysy kauaa, kun menet Tinderiin miehenä rasvaprosentilla 8-12.
Sukupuolikaverit haluaa tuollasen mukaansa ulos ja tapajtumiin, koska on omaa markkina-arvoa nostavaa liikkua korkeamman arvon yksilön seurassa.
Vierailija kirjoitti:
"Parjatut 'elämänkoululaiset' usein sikiävät kuin kanit kun taas tohtorisihmisille usein jopa deittailu on jähmeää."
No todellisuudessa kyllä tilastojen mukaan vähiten koulutetut miehet saavat myös vähiten lapsia. Joten tuo käsitys että he sikiäisivät kuin kanit on kyllä väärä.
Tuossa vähiten koulutetuissa miehissä on mukana kehitysvammaiset ja muut vastaavat, jotka eivät saa yhtään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiten koulutetut miehet saavat vähiten lapsia, tämä on totta. Mutta sama ei päde vähiten koulutettuihin naisiin. Mikä on itse asiassa aika jännä juttu. Mistäköhän tämä ero johtuu?
Pätee ainakin Suomessa. Suomessa koulutetut naiset saa keskimäärin enemmän lapsia kuin vähemmän koulutetut. Ennen oli toisinpäin, mutta nykyään jo vuosien ajan tilanne on ollut tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi johtua siitä että vähän koulutetuiksi jäävät naiset ovat osittain myös niitä jotka pariutuvat ja saavat lapsia jo heti hyvin nuorina. Eli heillä vähäinen koulutus ei välttämättä johtu tyhmyydestä vaan siitä että on valitty äidin "ura".
eli varakas nörttimies on sama asia, kuin ruma ja läski nainen, jolla on naama täynnä lävistyksiä, sininen tukka, kannattaa kovasti sateenkaarisekoilua ja äänestää vasemmistoa/vihreitä?
Vierailija kirjoitti:
4+ lapsen huoltajat ovat useimmiten kouluttamattomia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vähiten koulutetuissa miehissä on mukana kehitysvammaiset ja muut vastaavat, jotka eivät saa yhtään lasta.
No mutta eikö vähiten koulutettujen naisten "populaatiossa" ole ihan saman verran kehitysvammaisia, kuin vähiten koulutettujen miesten "populaatiossa"?
Vierailija kirjoitti:
Mulle itselleni älykkyys ei ole seksikästä millään muotoa. Steven Hawkings oli älykäs, mutta en mä häntä olisi panna halunnut. Sehän se näissä miehissä juuri ehkä onkin vikana, että he keskittyvät vääriin asioihin naisia saadakseen. Ihan turha opetella astrofysiikkaa maisteritasolle asti siksi, että olisi naisten mielestä hot. Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri. Nämä miehet myös aina luulee, että se ettei saa naista on sitten vain 100% ulkonäöstä kiinni. Että kun ei tykkää käydä salilla, niin that's it, en voi saada ketään. Mutta kun ei se edes ole siitäkään kiinni. Hintelätkin miehet saa seuraa, kunhan ovat itsevarmoja ja sosiaalisia. Siitä se mun mielestä lähinnä on kiinni. Ulkonäkö tulee vasta noiden jälkeen. Pitää vähän tulla sieltä taru sormusten herrojen maailmasta tähän elävään elämään. Tuossa artikkelissa sanottiin, et
Jos tarkoitat Steven Hawkingsilla Stephen Hawkingia niin hän kyllä oli kaikilla mittareilla sosiaalinen ja itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä huolimatta koulutus lisää miehen saamaa keskimääräistä lapsimäärää aina kun mennään koulutustasoissa ylöspäin. Myös siis muissa kuin vain ihan kouluttamattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle itselleni älykkyys ei ole seksikästä millään muotoa. Steven Hawkings oli älykäs, mutta en mä häntä olisi panna halunnut. Sehän se näissä miehissä juuri ehkä onkin vikana, että he keskittyvät vääriin asioihin naisia saadakseen. Ihan turha opetella astrofysiikkaa maisteritasolle asti siksi, että olisi naisten mielestä hot. Pitää olla sitä sosiaalisuutta, itsevarmuutta, ulkonäköä ja ehkä vähän sellaista kilpailuhenkisyyttäkin. Ei saa olla luuseri. Nämä miehet myös aina luulee, että se ettei saa naista on sitten vain 100% ulkonäöstä kiinni. Että kun ei tykkää käydä salilla, niin that's it, en voi saada ketään. Mutta kun ei se edes ole siitäkään kiinni. Hintelätkin miehet saa seuraa, kunhan ovat itsevarmoja ja sosiaalisia. Siitä se mun mielestä lähinnä on kiinni. Ulkonäkö tulee vasta noiden jälkeen. Pitää vähän tulla sieltä taru sormusten herrojen maailmasta tähän elävään elämään. Tuossa artikkelissa sanottiin, et
Näen kyllä sunkin jutut vähän ennakkoluuloisina kun hauskanpitäminen on vain sitä mistä itse tykkää, ja muiden hauskanpito on vääränlaista. Pikemminkin pitäisi löytää puoliso, joka tykkää samoista asioista kuin itsekkin
Vierailija kirjoitti:
Stephen Hawkings jäi kiinni vielä vanhoilla päivillään kun petti vaimoaan hoitajansa kanssa.
Kun koulun diskoissa näki, että ei saa vastakaikua vastakkaiselta sukupuolelta, hukutin itkuni kokeisiin pänttäämiseen. Korkeakoulututkinto tuli ja hyvätuloinen ammatti, yksinäisyys jäi 😢
Täällä on iäkäs setämies joka ihastuu ekana tylleröiden pylleröihin! Anusaukko paras aukko!
En tiedä, en tunne yhtään älykästä miestä.
Vaatii aikaa