HS: Tällaisia ovat seksittömät tai vastentahtoisesti selibaatissa elävät ihmiset
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html
"Kenties tutkimuksen yllättävimpiä löydöksiä oli se, että seksittömyyteen liittyvät geenimuodot olivat vahvasti yhteydessä älykkyyteen, korkeaan koulutukseen ja hyvätuloisuuteen liittyviin geenimuotoihin."
Yhdessä muiden piirteiden kanssa tutkimuksesta muodostuu tutkijoiden mukaan kuva stereotyyppisestä nörtistä.
Seksittömien todettiin kokevan muita vähemmän onnellisuutta ja elämän merkityksellisyyttä, ja he olivat hermostuneempia ja yksinäisempiä.
Keskimääräistä korkeampi älykkyys, korkea koulutus, introverttiys.
Siinä teille palstanaisille jotka haukutte jatkuvasti inselimiehiä. Itse olen ollut koko ikäni naiseton fyysisen rumuuden sekä lyhyyden takia vaikka tienaan hyvin ja luen kirjoja jatkuvasti.
Kommentit (207)
Uskottava tulos. Vastaa oikeastaan täysin omaa tuttavapiiriäni.
Rumuudesta tuossa tutkimuksessa ei puhuta mitään??
Minä olen juurikin tuollainen ilman seksiä elävä pelinörtti. Haluaisin kyllä, mutta mahdollisiin kumppaneihin tutustuminen on vaikeaa.
Älykkyys ja päihteettömyys ilman rajun kovaa ulkonäköä ovat tuhoisa yhdistelmä seksin saamisen kannalta. Miehen ulkonäön täytyy olla mallin tasoa, että naiset lähestyvät miestä, jolloin päihteettömyys ja korkea älykkyys eivät ole haitaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juurikin tuollainen ilman seksiä elävä pelinörtti. Haluaisin kyllä, mutta mahdollisiin kumppaneihin tutustuminen on vaikeaa.
Niin se olisi monelle pikajuoksijallekin, jos he eivät ottaisi viikonloppuna alkoholia irtosuhteita saadakseen. Ja nuori ikä toki tähän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Panisitko itse viiksekästä 150cm, 190kg naista jolla on örkin naama siksi koska tämä lukee kirjan kannesta kanteen joka päivään ja on 'perusmukava'?
Ei kuulu muuta kun heinäsirkkojen siritystä kun tätä kysyy miehiltä... Jotka vaativat että vain itse kehitettävillä ominaisuuksilla saisi olla väliä ja ulkonäkö tai geenit pitäisi sivuuttaa täysin.
Täällä on puhuttu ulkonäön totaalisesta merkityksestä joka ainoassa deittailuketjussa. Miten olet voinut kuulla vain heinäsirkkojen sirinää?
Eipäs vedetä tähän mukaan in celeitä. He ovat aivan eri asia kuin seksittömät. Tosi iso prosentti seksittömistä on aseksuaaleja jotka eivät kaipaa seksiä.
Omaa seksuaalista markkina-arvoaan voi nostaa yleensä huomattavastikin kovalla työllä mm. liikunta aerobinen & kuntosali sekä laittamalla kehon timmiin kuntoon mm. ruokavalion tuella. Aikaa ja vaivaa tämä vaatii, mutta jos halua on ja pitkäjänteisyyttä on. Kaikki eivät saa markkina-arvoa syntyessään tai elämänpolku vie kauemmas potentiaalista.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vanhatpiiat on onnettomia. Ei sitä kissaa ole kovin kiva työnnellä pillua vasten.
Ihmeellistä miten ihmisen sairaassa mielessä on tällaisia mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Panisitko itse viiksekästä 150cm, 190kg naista jolla on örkin naama siksi koska tämä lukee kirjan kannesta kanteen joka päivään ja on 'perusmukava'?
Ei kuulu muuta kun heinäsirkkojen siritystä kun tätä kysyy miehiltä... Jotka vaativat että vain itse kehitettävillä ominaisuuksilla saisi olla väliä ja ulkonäkö tai geenit pitäisi sivuuttaa täysin.
Asia ei taida olla noin simppeli. Nainen ja mies eivät ole symmetriset viehätyksessään.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Nämä miehet ovat kaksinaismoralistisia naisvihaajia joiden mielestä vain naisen ulkonäöllä on väliä.
Ja nainen ei saisi yhtään välittää siltä miltä hänen omat lapsensa tulevat näyttämään ja miten heitä kohdellaan kun nämä ovat teini-ikäisiä ja aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Omaa seksuaalista markkina-arvoaan voi nostaa yleensä huomattavastikin kovalla työllä mm. liikunta aerobinen & kuntosali sekä laittamalla kehon timmiin kuntoon mm. ruokavalion tuella. Aikaa ja vaivaa tämä vaatii, mutta jos halua on ja pitkäjänteisyyttä on. Kaikki eivät saa markkina-arvoa syntyessään tai elämänpolku vie kauemmas potentiaalista.
Ei tästäkään ole mitään hyötyä niin kauan kun timmi keho pysyy valtaosan ajasta yksin kotona.
Ehkä ap ei vain ole luonteeltaan kovin mukava. Jotkut nörtit ovat, kuten miesystäväni.
Itse olen ihan keskiälyinen nainen. Omasta mielestäni mitä neurotyypillisempi ja "eläimellisempi" on, sitä helpompi on olla seksuaalinen.
Parjatut 'elämänkoululaiset' usein sikiävät kuin kanit kun taas tohtorisihmisille usein jopa deittailu on jähmeää. Ei osata heittäytyä sellaiselle eläimelliselle tasolle ja olla vaan hetkessä ja ölistä.
No niin. Minäkin elin seksittömänä jopa suhteessa. Mies ei vaan kyennyt kanssani toimimaan. Sille olisi pitänyt olla kai nuorempi, kauniimpi ja laihempi, vaikkei itsekään mikään mr finland ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Nämä miehet ovat kaksinaismoralistisia naisvihaajia joiden mielestä vain naisen ulkonäöllä on väliä.
Ja nainen ei saisi yhtään välittää siltä miltä hänen omat lapsensa tulevat näyttämään ja miten heitä kohdellaan kun nämä ovat teini-ikäisiä ja aikuisia.
Pitääkö taas todentaa se saavan miehen ulkonäkö? No tässä se on:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Taidan olla onnekas, kun harrastan tiuhaan seksiä, mutta minulla on myös hyvät tulot ja kaksi ylempää akateemista tutkintoa. Kokoomuslainen mies olen.
Vierailija kirjoitti:
Markkina-arvo tuo positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja yleensä huomattavasti myös oman sukupuolen edustajilta, joka tietenkin lisää itseluottamusta ja se taas itsevarmuutta mm. subliikkitaitojen muodossa, kokemushan luo varmuutta. Suositun voittajan on helppo hymyillä ja tuoda itseään tykö.
niin, tuliko yllätyksenä että ihminenkin on eläin (nisäkäs)? jotta voi kokea vetoa, ei se nyt vaan riitä että toinen lukee kirjoja tai on "sivistynyt". pitää olla edes JOTAIN fyysistä vetovoimaa.