Välittääkö miehet siitä että nainen on kaunis?
Kun oon lukenut että mielummin ottavat rumemman naisen kuin kauniin jos se ruma osaa paremmin flirttailla. Itse oon kaunis mutta en osaa yhtään flirttailla, en edes tajua kuka ja milloin flirttailee mulle.
Kommentit (23)
Kauneus voi kiinnittää huomion, ja siten ehkä haluun tutustua. Toisaalta kauniista naisesta oletetaan helposti, että hän on varattu, tai että miehet pörrää jatkuvasti ympärillä ja saa olla naisesta sitten mustasukkainen.
Jos nainen flirttailee kaikkien miesten kanssa oli kaunis tai ruma, pitkää, ehjää ja hyvää suhdetta on mahdoton odottaa. Joku tietty rohkaistuu yrittämään, muttei flirttailijan kanssa suhde tule olemaan helppo.
Mä välitän vaan naisen luonteesta ja käytöksestä ja hyvästä tuoksusta. Tupakoitsijoilla ei ole saumaa. T: m26v
Ihan ekana pitäs määrittää et mitä se "kauneus" edes tarkottaa, koska jokaisella ihmisellä on ihan erilainen käsitys siitä. Kai se on sellanen pitkä ja ihan lauta blondi tän yhteiskunnan määritelmän mukaan? Mä en oo koskaan ollu kiinnostunu sellasista naisista. Mun mielestä yksinkertaiset miehet kenen taso on huomattavasti alempi kuolaavat juurikin näitä naisia.
Tää ei siis tarkota etteikö ulkonäöllä oo mitään väliä, mut kyl se isompi merkitys on sillä minkälainen se ihminen on. Ihmisessä itessään on yleensä joku piirre mikä sytyttää toisen ihmisen, se piirre ei läheskään aina ole naamavärkki
Välittää, se on kaiken perusta.
Ap, pidä huolta kauneudestasi, ole kiva ja iloinen.
Älä tuo fiksuutta liikaa esiin, jos olet fiksu. Muista käyttäytyä hyvin.Jos et ole miesten mielestä kaunis, älä yritä mitään.
Parasta on silloin keskittyä uran luomiseen ja elää yksin.
Nämä ovat niitä yksinkertaisia tosiasioita maailman alusta asti.
Välittävätkö ketkä miehet siitä, että kuka nainen on kaunis? En minä ainakaan suuremmin välitä joidenkin ihan tuntemattomien naisten kauneudesta. Suurinta osaa maailman naisista en ole ikinä edes nähnyt, joten mitenpä heidän kauneutensa minua hetkauttaisi.
Joo. Jos hänen oma nainen on kaunis. Random kauniista naisista tuskin ei paljon.
Mun mies kutsuu mua aina kauniiksi ja minä häntä komeaksi.. Kjeh kjeh.
Laitat pussin päähäsi, vedät housusi alas ja pyllistät terhakkaasti niin kyllä sitten jolle kulle kelpaat. Toki jos häppärit liikaa lerpattaa, selluliitti näkyy ja peräpukamat pullottaa niin voi olla turha toivo sekin.
Miehet pistää yleisesti puhuen enemmän painoarvoa ulkonäölle ja luonteelle yms ja hyvin vähän arvoa esimerkiksi naisen uralle/ rahalliselle menestykselle ja muille vastaaville tekijöille. Yleisesti, älkää hermostuko. Flirttailutaidoillasi ei pitäisi olla isoa arvoa yhtälössä. Sen lisäksi kaikilla tietysti omat preferenssinsä, esim kuulemma tupakointi monella showstopper vaikka olisi muuten kuinka mukava.
Kyllä tavan suomalaista miestä kiinnostaa naisessa isot tissit, vakituiset tulot ja hyvät perinnöt.
Ei haarat kiinni pitävästä kauniista naisesta paljoa hyötyä miehelle ole.
En mä voisi seurustella ruman tai lihavan naisen kanssa koska minusta seksuaalisuus on tärkeä osa parisuhdetta.
Siksi haluan että nainen on kaunis ja normaalipainoinen/hoikka.
Naisen pitää olla myös mieleltään terve ja tasapainoinen eli ei mitää mt ongelmaista sidukkapossua mulle :D
Nainen joka on kaunis,normaalipainoinen,terve ja elättää itsensä työllä kelpaa mulle.
M30
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kutsuu mua aina kauniiksi ja minä häntä komeaksi.. Kjeh kjeh.
Sulle valehdellaan että olet kaunis koska seksiä saa siten paremmin kun kehuu naista kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei haarat kiinni pitävästä kauniista naisesta paljoa hyötyä miehelle ole.
Tämä! Kaunis nainen joka ei anna pimperoa on pihtaripaska eikä siitä ole mitään hyötyä.
Muistakaa että kauneus voi olla hyvinkin subjektiivista! Eikä siis pakosta malli / filmitähtilook. Varmaan on vähemmänkin visuaalisia miehiä, mutta ainakin omalla kohdalla koen hyväksi että kumppanissa on jotain mitä katsoo mielellään ja iloiten, itselle se on esim. pyöreät posket ja käsivarret.
Ensinnäkin. Viskaa mäkeen Tinderi (https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys) Toisekseen. Varaudu seuraaviin treffeihin. Keskity flirttailun sijasta luomaan rento fiilis. Rennommat treffit takaa paremman lopputuloksen. Vie treffeille itsetehty kakku. Osoitat tällä tavoin olevasi huomaavainen. http://www.leipojat.fi/vegaaninen-ja-gluteeniton-taytekakku/ . Tekemistä: https://www.amazon.com/VOCHIC-Pre-Drawn-Canvas-Valentines/dp/B0BTBWJ43F…
Ei välttämättä. Itse olen vaatinut ja vaadin ns pään sisäisiä asioita tai ainakin ns kehityskelpoisuutta sekä halua. M57