HS: Tällaisia ovat seksittömät tai vastentahtoisesti selibaatissa elävät ihmiset
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html
"Kenties tutkimuksen yllättävimpiä löydöksiä oli se, että seksittömyyteen liittyvät geenimuodot olivat vahvasti yhteydessä älykkyyteen, korkeaan koulutukseen ja hyvätuloisuuteen liittyviin geenimuotoihin."
Yhdessä muiden piirteiden kanssa tutkimuksesta muodostuu tutkijoiden mukaan kuva stereotyyppisestä nörtistä.
Seksittömien todettiin kokevan muita vähemmän onnellisuutta ja elämän merkityksellisyyttä, ja he olivat hermostuneempia ja yksinäisempiä.
Keskimääräistä korkeampi älykkyys, korkea koulutus, introverttiys.
Siinä teille palstanaisille jotka haukutte jatkuvasti inselimiehiä. Itse olen ollut koko ikäni naiseton fyysisen rumuuden sekä lyhyyden takia vaikka tienaan hyvin ja luen kirjoja jatkuvasti.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vedetä tähän mukaan in celeitä. He ovat aivan eri asia kuin seksittömät. Tosi iso prosentti seksittömistä on aseksuaaleja jotka eivät kaipaa seksiä.
Mitä sä horiset. Inceli tarkoittaa kirjaimellisesti seksitöntä (involuntary celibacy).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa seksuaalista markkina-arvoaan voi nostaa yleensä huomattavastikin kovalla työllä mm. liikunta aerobinen & kuntosali sekä laittamalla kehon timmiin kuntoon mm. ruokavalion tuella. Aikaa ja vaivaa tämä vaatii, mutta jos halua on ja pitkäjänteisyyttä on. Kaikki eivät saa markkina-arvoa syntyessään tai elämänpolku vie kauemmas potentiaalista.
Ei tästäkään ole mitään hyötyä niin kauan kun timmi keho pysyy valtaosan ajasta yksin kotona.
Eipä pysy kauaa, kun menet Tinderiin miehenä rasvaprosentilla 8-12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisitko itse viiksekästä 150cm, 190kg naista jolla on örkin naama siksi koska tämä lukee kirjan kannesta kanteen joka päivään ja on 'perusmukava'?
Ei kuulu muuta kun heinäsirkkojen siritystä kun tätä kysyy miehiltä... Jotka vaativat että vain itse kehitettävillä ominaisuuksilla saisi olla väliä ja ulkonäkö tai geenit pitäisi sivuuttaa täysin.
Anna olla. Nämä miehet ovat kaksinaismoralistisia naisvihaajia joiden mielestä vain naisen ulkonäöllä on väliä.
Ja nainen ei saisi yhtään välittää siltä miltä hänen omat lapsensa tulevat näyttämään ja miten heitä kohdellaan kun nämä ovat teini-ikäisiä ja aikuisia.
Pitääkö taas todentaa se saavan miehen ulkonäkö? No tässä se on:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutt
Ei tarvitse olla 27v, saa olla sinne 35-40 asti. Pituutta saa olla enemmänkin kuin 183cm. Vaatteita en katso kunhan ovat puhtaat ja miehellä on atleettinen keho.
Niin, ainahan tämä on tiedetty. Ei niissä temppareissa ja muissa pano-ohjelmissa akateemisesti suuntautuneita älykköjä näy eikä arvoalueet ole täynnä akateemisia yksinhuoltajia joiden lasten isistä ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan keskiälyinen nainen. Omasta mielestäni mitä neurotyypillisempi ja "eläimellisempi" on, sitä helpompi on olla seksuaalinen.
Parjatut 'elämänkoululaiset' usein sikiävät kuin kanit kun taas tohtorisihmisille usein jopa deittailu on jähmeää. Ei osata heittäytyä sellaiselle eläimelliselle tasolle ja olla vaan hetkessä ja ölistä.
Tämä on totta. Liika analyyttisyys pilaa liian monta hetkeä. Tiedän tämän omasta kokemuksesta.
"Ei tarvitse olla 27v, saa olla sinne 35-40 asti. Pituutta saa olla enemmänkin kuin 183cm. Vaatteita en katso kunhan ovat puhtaat ja miehellä on atleettinen keho."
Tässä ei puhuttu sinusta, vaan miestyypistä, joka saa kaikista helpoiten naista millaiseen suhteeseen tahansa.
Talvella tuoksu vei halut, eikä ole palautunut.
Tutkimuksen tulokset vastaavat täysin omia todellisen elämän havaintojani.
Vierailija kirjoitti:
Mikään tässä maailmassa ei ole niin ihanaa ja kaunista, kuin naisen ihana pikku peppureikä. Sitä kun vähän aikaa lipoo kielellään ja sen jälkeen rakastelee, niin sitä oloa ei voita mikään.
Anaalianterot on valloittanu koko palstan ja koko planeetan hyi kauhistus ja yäk!
Ns. "fiksujen" ihmisten ongelma on myös se, että mietitään liikaa. Tyhmempi voi käydä jokaiselta vastaantulijalta kysymässä, että lähteekö panemaan, ja ennemmin tai myöhemmin joku yhtä tyhmä suostuu. Fiksu taas voi liian pitkälle miettiä tekojensa seurauksia, ja kun lopulta päätyy johonkin loputulokseen, niin tilanne on jo voinnut mennä. Sen takia pieni sponttaanius ja heittäytyminen olisi fiksullekkin vain hyvästä
Olisinpa weetee, niin saisin seksiä...
Vierailija kirjoitti:
"Ei tarvitse olla 27v, saa olla sinne 35-40 asti. Pituutta saa olla enemmänkin kuin 183cm. Vaatteita en katso kunhan ovat puhtaat ja miehellä on atleettinen keho."
Tässä ei puhuttu sinusta, vaan miestyypistä, joka saa kaikista helpoiten naista millaiseen suhteeseen tahansa.
Paitsi naisen puolelta säälisuhteeseen. V***ttaako miesmalli raketti-insinöörejä? =D Ette saa kokea tuota. :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Ns. "fiksujen" ihmisten ongelma on myös se, että mietitään liikaa. Tyhmempi voi käydä jokaiselta vastaantulijalta kysymässä, että lähteekö panemaan, ja ennemmin tai myöhemmin joku yhtä tyhmä suostuu. Fiksu taas voi liian pitkälle miettiä tekojensa seurauksia, ja kun lopulta päätyy johonkin loputulokseen, niin tilanne on jo voinnut mennä. Sen takia pieni sponttaanius ja heittäytyminen olisi fiksullekkin vain hyvästä
No aika tyhmä täytyy olla, kun pian pääsee kyselemään jo poliisiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vanhatpiiat on onnettomia. Ei sitä kissaa ole kovin kiva työnnellä pillua vasten.
Toisaalta he ovat varmasti myös yksin paljon onnellisempia verrattuna siihen jos olisivat suhteessa sinunlaisesi persoonallisuushäiriöisen, alkoholisoituneen typeryksen kanssa.
"Parjatut 'elämänkoululaiset' usein sikiävät kuin kanit kun taas tohtorisihmisille usein jopa deittailu on jähmeää."
No todellisuudessa kyllä tilastojen mukaan vähiten koulutetut miehet saavat myös vähiten lapsia. Joten tuo käsitys että he sikiäisivät kuin kanit on kyllä väärä.
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Tuonhan täyttää vain Golden Boy Feris..lienet itse oman elämäsi Seyran..muuten ei onnaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Tuonhan täyttää vain Golden Boy Feris..lienet itse oman elämäsi Seyran..muuten ei onnaa 🙄
Niin...
Rakkaudessahan on keskeistä se, että on se tunne, että joku ihminen hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Sellaiset ihmiset, jotka jäävät ilman seksiä ja rakkautta, eivät voi saada tätä tunnetta, koska he eivät usko, että kukaan voi heitä hyväksyä.
Onko noin? En ole koskaan ollut parisuhteessa niin en tiedä, mutta aika paljon väitetty Osmo Kontulalta 🤔
Terveisiä argumentoinnin peruskurssille.
190kg nainen painaa 190kg, koska on laiminlyönyt itse kehitettävät ominaisuudet tai paremminkin vetänyt syntymässä saadun normaalipainon yli.