Naiset jotka masturboitte
Kaipaatteko koskaan aitoa seksiä vai saatteko leluilla tai sormilla riittävän tyydytyksen?
Kommentit (14)
smaa mieltä kuin edellinen. Aito on kaikista paras ja toisinaan masturbointi vain voimistaa panetusta (=tunnetta, että munaa olisi saatava ja pian)
Kyllä se toisen ihmisen ihon tunteminen ja se että voi tuottaa nautintoa toiselle ja tuntea itsensä halutuksi on tyydyttävämpää vaikka pystynkin leluilla masturboidessani saamaan orgasmin helpommin.
Ei korvaa mikään
Kyllä ukolta tulee pyydettyä usein
Meillä tuo masturbointi liittyy alistusleikkeihin, joten joko olen itse sidottuna ja mies masturboi minua vibralla, niin että olen aivan loppu tai sitten olen kaulapannasta tai nilkoista lukittuna ja vapautuakseni, kinun on saatava esim. kuusi orgasmia, apuvälineen/välineet valitsee mies ja hän myös tarkkailee etten "feikkaa" orgasmeja. Joskus harvoin kun saan mieheni houkuteltua sidotuksi, niin kiusallani strippaan ja masturboin itseäni, ja annan hänen "kärsiä" pitkästä erektiosta ilman orgasmia, minun saadessa niitä useita......kuitenkin kaikissa tapauksissa tavoitteena on lopuksi saada sitä oikeaa.
Tottakai kaipaan. Eihän ne ole mitenkään sama asia. Tuskin miestenkään mielestä on sama asia vetää lapaseen kuin harrastaa seksiä naisen kanssa.
Meillä ei haluta munaa koskaan. Säti hoitaa tai muijan sormet.
Masturboin stressiin. Sillä ei ole mitään tekemistä toisen kanssa rakastelun kanssa
Kaipaan. Leluilla saan toki helpommin orkun, mutta miehen kanssa se tuntuu eri tavalla hyvältä.
Onko tämä Pervo-Pertin runkutus nyt väärällä palstalla?
En saa itse minkäänlaista tyydytystä, joten eipä tule pahemmin harrastettua. Miestä en vielä oo kokeillut, uskon että se auttaisi asiaa :D Mutta yhden yön jutut ei kiinnosta ja elämänkumppania en tuu koskaan kohtaamaan, joten jää siis nämä ilot kokematta. Kiitos ja hyvää yötä!
N32
Vierailija kirjoitti:
smaa mieltä kuin edellinen. Aito on kaikista paras ja toisinaan masturbointi vain voimistaa panetusta (=tunnetta, että munaa olisi saatava ja pian)
Sama fiilis miehenä, että masturbointi ja naisesta fantasiointi vaan lisää halua, että on saatava naista, päästä koskemaan ja tutkimaan, nuolemaan ja maisteleen. Loppu jääköön sanomatta.
Miten niin kaipaatteko?
Ikään kuin aloituksessa annettaisiin ymmärtää, että masturbointi jotenkin poissulkisi toisen ihmisen kanssa harrastettavan seksin. Jolla siis aitoon seksiin ilmeisesti viitataan. Eihän nuo kaksi olo mitenkään joko tai vaan useastikin sekä että.
Ei todellakaan saa. Aitoa munaa ei voita yksikään lelu. kerran viikossa saatava aitoa
N 35