Uusi Tuntematon sotilas
Miksi ei edes uusimmassa Aku Louhimiehen Tuntematon sotilas elokuvassa ole naisia rintamalla? Aikamoista naisten dissaamista vielä 2000-luvulla. Setämiesten touhua.
Kommentit (23)
Mustia naisia, ja Rahikaisen pitäisi olla gay.
Koska ei kuvaa nykyaikaa. Onhan siinä lottia.
Olihan se ko. näytelmä Kansallisteatterissa, jossa osa sotilaista oli pyykinpesukoneita.
Ukraina kun tekee oman Tuntemattoman sotilaansa niin on naisia ja hyvännäköisiä
https://tribune.com.pk/story/1863977/ukrainian-female-sniper-wins-beaut…
Kaikkien hahmojen pitäisi olla rodullistettuja vammaisia transihmisiä, vasta sitten tasa-arvo olisi saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se ko. näytelmä Kansallisteatterissa, jossa osa sotilaista oli pyykinpesukoneita.
Venäläiset sotilaat oli pyykinpesukoneita siinä kohtaa ja itse asiassa se kohtaus oli aika vtun brutaali, koska siinä näytettiin juoksuhaudan vyöryttämisen väkivaltaisuus tavalla, jolla sitä ei teatterissa voisi muuten näyttää.
Myös Rokka ja Lammio olivat dynamiittia tässä versiossa.
Eikö ole muu sukupuolisiakaan tai muita???
PS Termobaaristen aseiden iskujen jäljiltä sotasankarit ovat entistä tuntemattomampia.
Kyllä nykyaikaisessa elokuvassa pitäisi olla myös naisia pääosissa tekemässä samoja juttuja kuin miehetkin.
Onko se uusi? Oletko yleensäkin noin hidas? Onko sinulla diagnoosia asiasta, vai oletko vain huonosti tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Onko se uusi? Oletko yleensäkin noin hidas? Onko sinulla diagnoosia asiasta, vai oletko vain huonosti tutkittu?
Setämiehen kommentti.
Mun mielestä se jousimies taiteilija oli gay, mutta siihen aikaan ei voitu kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se jousimies taiteilija oli gay, mutta siihen aikaan ei voitu kertoa.
Honkajoki.
Vierailija kirjoitti:
Oliko myös kirjassa vaiko ainoastaan ensimmäisessä elokuvaversiossa Tarmo Mannin takia?
Pitää saada Tuntrmattomasta versio, jossa on colorblind ja genderblind roolitus. Muuten tämä on aivan rasistinen maa.
Vierailija kirjoitti:
Mustia naisia, ja Rahikaisen pitäisi olla gay.
Ei Rahikaisen. Vanhala kyllä on. Lottia elokuvassa näkyikin.
Ensimmäinen versio oli mustavalkoinen ja kaksi seuraavaa värillisiä. Eli onhan tämä rotuilu otettu jo huomioon. Seuraavassa versiossa sitten niitä naisia ja ehkä vähän muutakin pridemeininkiä.
Onhan siinä niitä umpihomoja venäläisiä mitä ammutaan kappaleiksi.
Kyllä pitäisi olla.