Moni on käsittänyt kylpytakin käyttötarkoituksen väärin
Kylpytakkia ei käytetä saunassa käytäessä. Ihan nimensä mukaisesti kylpytakissa mennään kylpyammeeseen tai kylpylän uima-altaaseen.
Kommentit (429)
Hernekeitossa on vain herne, joka on keitetty.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa miten sinä tai naapurisi käyttää kylpytakkia. Hakee vaikka aamulla postia se päällä, aivan sama. Harmi, että asia menee sinulla näin tunteisiin. Meneekö elämässäsi kenties liian hyvin? Irtisano itsesi vaikka töistä, niin saat muuta mietittävää elämässä.
Minulla on kylpytakki kylpylään menoa varten, sitten saunatakki saunaan menoa varten. Viime kesänä tuli ostettua myös jäähytakki, joka voi käyttää saunan jäähyillä. Vielä pitäisi ostaa suihkutakkis, jota voisi käyttää suihkun jälkeen, jos käy ainoastaan suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän miten käytän! Jämpti niih!
Käytän miten käytän. Kun mä voin!
Vierailija kirjoitti:
lautasliinaa pidetään lautasella (paikallaan)
joulukynttilöiden käyttö on kiellettävä pahan Tuomaan visiitin jälkeen.
Nyt sinulla on sekaisin tuo joulukynttilöiden käyttöaika. "Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi." Eli joulukynttilöitä käytetään vain Tuomaan- ja Nuutinpäivän välisenä aikana
On suorastaan irvokasta laittaa saunatonttu ja puutarhatonttu vierekkäin ja silti liian moni tekee niin. Miksi? Puutarhatonttu kuuluu puutarhaan ja saunatonttu lauteiden alle saunaan.
Kesämökillä saa olla vain kesäisin.