En kestä! Yksi talvi meni Espanjassa ja nyt kaipaan sinne koko ajan takaisin. Pidän itseäni jo enemmän espanjalaisena kuin suomalaisena
Elämäntilanne estää pysyvän muuton. Miten tästä pääsee yli 😥
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä yllä haavetta. Lue espanjankielisiä kirjoja ja katso tv-sarjoja jne. Kokkaa espanjalaisia ruokia. Mene työväenopiston espanjan juttelukurssille tai muulle espanjan kurssille. Etsi netistä espanjalaisia sanoma- ja aikakauslehtiä. Harrasta uimista ja kävelyä. Osta vaatteita Mangosta.
Nämä on ihan hyviä, mutta kyllä se jokin vaan silti puuttuu kun ei voi lokakuun ja maaliskuun välillä lähteä kävelylle aurinkoiselle Paseolle ihastelemaan palmupuita ja rentoa espanjalaista elämänmenoa :/
ap
Mene aurinkoiselle merenjäälle.
Käyhän pattayalla yks talvi, sen jälkeen ei paljoa espanjat kiinnosta.
Itse olen siellä jokavuosi 3-4kk,en yhteen putkeen kuitenkaan, ja espanjassa olen käyny parikymmentä kertaa.
Matkustaa saa. Sitten kun ollaan eläkkeellä niin ollaan tammi- helmikuu kanarialla. Eikä mua kiinnosta muiden sanomiset.
Vierailija kirjoitti:
Käyhän pattayalla yks talvi, sen jälkeen ei paljoa espanjat kiinnosta.
Itse olen siellä jokavuosi 3-4kk,en yhteen putkeen kuitenkaan, ja espanjassa olen käyny parikymmentä kertaa.
Kuinka kuuma on tammi- helmikuu?
En kestä! Yksi talvi meni Espanjassa ja nyt kaipaan sinne koko ajan takaisin. Pidän itseäni jo enemmän espanjalaisena kuin suomalaisena.
No toi alku oli ihan ok, mutta jo tuntisit itsesi Espanjalaiseksi, niin pöh.
Itse kin muutin Saksaan alkuun oli ihastumista, seuraavaksi tuli vihastumista ja sitten vasta sopeutuminen.
Lunta ei Saksassakaan juuri ole, mutta tykkään viileästä talvesta, järjestyksestä, siisteydestä, säännöistä, ja ajotavasta.