BB-Marianna on kauhea tyyppi..
brutaali, arvostelee toisten ulkonäköä ja arvottaa ihmisten miellyttävyyden
ulkoisten ominaisuuksien mukaan. On todella super toisikko ja ylimielinen.. Saan aina negattiviset vibat hänestä kun hän ilmestyy ruutuun.
Kommentit (54)
minua. Mun ajatus Terosta ja Mariannesta oli heti, että enpä ihmettelisi vaikka tuossa suhteessa lätty jossain vaiheessa lätisisi ja Marianne olisi saamapuolella. Aika jännä että Marianna, joka siis mielestäni lukee ihmisiä hyvin ja näkee mm. Markon läpi, kysyi Terolta että onko hän väkivaltainen ja että Tero muistuttaa Mariannan jotain väkivaltaista tuttavaa. Tero sanoi ettei ole, mutta täytyy sanoa että mulla tuli kyllä ihan sama mieleen kuin Mariannalla.
Miksi aloittaa uusi suhde jos ei ole siihen edes valmis?
- No mietis vaikka sellainen tilanne, että olet ollut kuukausia, mahdollisesti vuosia väkivaltaisessa suhteessa. Lopulta pelkäät terveytesi ja ehkä jopa henkesi puolesta ja pääset miehestä eroon ahdistavan prosessin kautta. Sitten menet kavereidesi kanssa raflaan ja tapaat mahtavan tyypin, seksi sujuu kuin unelma jne. Mitä teet? Sydän on vielä lievästi sanottuna vereslihalla, mutta toisaalta mies on niin hyvä tyyppi... On täysin ymmärrettävää että tuollaisen mankelin läpi mennyt epäröi aloittaa suhdetta. En tiedä onko Mariannalla näin, mutta esim. tuolla lailla voisi päätyä vapaaseen suhteeseen.
Tarkoitin että Marianne on juuri sellainen kuin näyttää olevankin, ei huolehdi turhia, elää tässä päivässä. Ottaa mitä elämä antaa, yrittää niillä eväillä mitä on saanut eikä kitise turhasta. Hänellä on yleensä hymy naamalla, toisin kuin Mariannella.
- No joo. Kun ekan kerran näin Mariannen, ajattelin että voi raukka pientä. Enkä ollut tippakaan yllättynyt kun hän selitti jollekin että on tullut vakavasti hyväksikäytetyksi ja hän pelkää tulevansa taas hyväksikäytetyksi ja on siksi epäröivällä kannalla Teron kanssa, näin ymmärsin.
varmasti jäkätti sillekkin koko ajan, sori nyt vaan. Mutta se on sellainen että joko
tykkäät taikka pätkit turpaan.
Marianna
-venäläinen
-hieman v-mäinen
-vapaassa suhteessa
-takana väkivaltainen suhde
Marianne
-suomalainen
-seksuaalisesti ''vapautunut'' omien sanojensa mukaan
-sinkku
-takana huono suhde
minua. Mun ajatus Terosta ja Mariannesta oli heti, että enpä ihmettelisi vaikka tuossa suhteessa lätty jossain vaiheessa lätisisi ja Marianne olisi saamapuolella. Aika jännä että Marianna, joka siis mielestäni lukee ihmisiä hyvin ja näkee mm. Markon läpi, kysyi Terolta että onko hän väkivaltainen ja että Tero muistuttaa Mariannan jotain väkivaltaista tuttavaa. Tero sanoi ettei ole, mutta täytyy sanoa että mulla tuli kyllä ihan sama mieleen kuin Mariannalla.
Mulla taas on Terosta ihan eri mielikuva. Oletko nähnyt niitä hetkiä Teron ja Mariannen välillä, kun Tero hyväilee Mariannen kasvoja? Musta se on niin ihanan herkkää =)
onko taas niin että tässäkin taas on vaan naisten kateutta eikä muuta taustalla? Heti ajatellaan että toi on täysi ääliö, koska on ulkoisesti sitä naistyyppiä, jota itse ei voi koskaan olla. Suojellakseen itseään sitä pitää sitten ajatella että on kyllä tosi kamala ja tyhmä tyyppi, onneksi minä en ole tuollainen.
Ei missään olosuhteissa.. älä aliarvioi kaikkia naisia.
Olen nähnyt ja tunnen naisia joilla on ollut väkivaltainen parisuhde. Mutta toiset naiset lähtokotaisesti uskoo itseensä ja toiset taas eivät, väittäisin että kyse on pitkälle juuri itsetunnosta ja sen puutteesta.
Ehkä näissä ns.vapaissa suhteissa onkin kyse vain seksistä. Se ei vaadi mitään
omien tunteiden tuntemista, siinä ei joudu pohtimaan omia tunteita. Eheytyminen vaatii myös itsetutkiskelua ja omienkin virheiden myöntämistä.
19.
Oletko nähnyt niitä hetkiä Teron ja Mariannen välillä, kun Tero hyväilee Mariannen kasvoja? Musta se on niin ihanan herkkää =)
suhde rupeaa väljähtymään ja suututaan kunnolla. Siis kukaanhan ei voi tietää miten tuossa kävisi oikeasti. Minusta oli vaan jännä että sekä minä että Marianna saatiin Terosta väkivaltainen fiba. Ja siinä mielessä myös Marianne on Teron kannalta just se valinta missä hääkellot soi vaikka pitäisi olla hälytyskellot. Mutta ken tietää, täytty spekulaatiotahan tämmöiset on enkä kehtaisi ikinä tällaisia bb:n foorumilla kirjoitella siltä varalta että osapuolet ne näkisivät. Tänne he tuskin koskaan eksyvät.
Mariannasta. Se on aito ja kuitenkin nyrpeydestään huolimatta rauhallinen, ei sellainen ailahteleva ja tiuskiva tyyppi niinkuin Minna tai Cheri. Sen ilme ja kommentti Markosta eilen oli ihan paras: Markon jutut on kun kyselylomakkeen täyttämistä eivätkä ole elollisesta olennosta peräisin. Komppaan 100%.
Marianna taitaa olla fiksuin talon naisista.
Ei se ihan tyhmä voi olla, kun näkee, millainen lismake Marko on.
Mä en voi tajuta mitä ihmiset Markossa näkee! Yäk!
Eikä Mariannakaan lopulta alistunut. Mutta näin kerran televisiodraaman siitä miten fiksu, itseensä uskova nainen ajautuu väkivaltaiseen suhteeseen. Miten salakavalasti se vähitellen alkaa ja miten vaikea siitä on irrottautua. Se kyllä avasi silmiä.
Miten nykyaikana nainen voi alistua sellaiseen?
Marko on paras, fiksuin ja sivistynein. Marianna on vastakohta, siksi ei voi sietää
Markoa.
No niin, taas tämä virsi. Koska joku ei tykkää kauniista ihmisestä, on pakosti kateellinen. Kaunis ihminenkö ei voi millään oikeasti olla ärsyttävä?
Itse jotenkin tykkään Mariannasta, mutta Cheryll saa kyllä karvat pystyyn. Jossain välissä ajattelin Cheryllinkin olevan ihan ok, mutta enpä kyllä enää ajattele näin.
onko taas niin että tässäkin taas on vaan naisten kateutta eikä muuta taustalla? Heti ajatellaan että toi on täysi ääliö, koska on ulkoisesti sitä naistyyppiä, jota itse ei voi koskaan olla. Suojellakseen itseään sitä pitää sitten ajatella että on kyllä tosi kamala ja tyhmä tyyppi, onneksi minä en ole tuollainen.
Eikä Mariannakaan lopulta alistunut. Mutta näin kerran televisiodraaman siitä miten fiksu, itseensä uskova nainen ajautuu väkivaltaiseen suhteeseen. Miten salakavalasti se vähitellen alkaa ja miten vaikea siitä on irrottautua. Se kyllä avasi silmiä.
Minun oma isäni oli väkivaltainen äitiäni kohtaan. En ole ikinä ymmärtänyt naisia jotka antaa miehen kipeydessään hakata itseään. Ei siihen ajauduta silloin kun ei ole lapsia eikä yhteistä omaisuutta.. siihen alistutaan.
Mariannasta. Se on aito ja kuitenkin nyrpeydestään huolimatta rauhallinen, ei sellainen ailahteleva ja tiuskiva tyyppi niinkuin Minna tai Cheri. Sen ilme ja kommentti Markosta eilen oli ihan paras: Markon jutut on kun kyselylomakkeen täyttämistä eivätkä ole elollisesta olennosta peräisin. Komppaan 100%.
Marianna taitaa olla fiksuin talon naisista.
vaikka kamalan tyylikäs ei esim tuo tukka ole, mutta valehtelu on eri juttu. Pitäisihän sen tajuta, että äänestäjät tietää, mitä se on Riston kanssa tehnyt, ja muutkin saavat selville aikanaan.
Sitä paitsi totta kai väkivaltaan ajatudutaan, jos tilanne kestää pitemmän aikaa eikä nainen ole kynnysmatto-tyyppinen. Eri asia on sellaiset ihmiset jotka on jo lapsuudessa niin tottuneita hakkaamiseen, että heillä se tosiaankin on vanhaan tuttuun alistumista. Ja varmasti sellaiset tapaukset onkin helppoja, joissa mies selvästi hakkaa kun ekan kerran lyö. Mutta kun se draama oli just siinä niin hiuksianostattava, kun näki miten se ei todellakaan mennyt niin että naisella olisi ollut alussa joku selkeä lyöminen mihin ottaa kantaa. Nainen oli koko ajan sellaisessa tilanteessa että se joutui pohtimaan että olenko vaan nipo, onko tämä ok vai ei, onko minulla sittenkin päässä vikaa. Ja jutut paheni pikku hiljaa ja mies osasi syyllistää naista todella taitavasti.
Marianna
Astrologinen henkilökuva
Aurinkomerkki Kaksonen, Nouseva Neitsyt, Kuu Neitsyessä
Kuu ja Nousumerkki Neitsyen merkissä tulevat näkyviin hyvin huoliteltuna ulkonäkönä meikkien ja vaatteiden suhteen. Myös käyttäytyminen on neitsytmäisen varauksellista kaikissa tilanteissa. Alkoholi tosin avasi kanavia hiukan rennompaan käytökseen ja aiheutti julkisen kieltäytymisen viinaksista talossa olo aikana.
Minua alkoi kiinnostaa Mariannan kertomus omista ihmissuhteistaan ja siitä, ettei hän halua vakituista ihmissuhdetta. Tietoinen valinta lyhytaikaisista suhteista vaikutti varsin kypsältä ratkaisulta jo ennen astrologisen kartan tutkailua ja suorastaan viisaalta sen jälkeen. Mariannalla on todella vahva oppositioasema karttaansa hallitsemassa. Toisessa päässä juuri rakkauselämään ja omaan naiskuvaan vaikuttava Venuksen ja Chironin yhtymä Ravun merkissä. Vastakkaisessa päässä Uranus, Vesta, Neptunus ja Saturnus. Melkoinen sekamelska, josta ei paraskaan astrologi löydä yhtä ja selkeää kuvausta. Erilaisia vaihtoehtoja on aivan liian paljon. Niiden avulla voi keksiä selityksen kaikille mahdollisille käyttäytymisvariaatioille.
Asteiden tarkkuus määrittää hallitsevaksi kuvioksi Uranuksen opposition Venukseen ja toisaalta tuon edellä mainitun Chironin yhtymän Venukseen. Uranus viestii suuresta vapaudentarpeesta, jotta alati vaihtuva oma arvomaailma saa mahdollisuuden säilyä omistajansa näköisenä. Chiron taas viestittää suuresta sisäisestä viisaudesta, joka kätkeytyy naiseuteen ja naisena elämiseen. Chiron lastaa omistajalleen aina henkisen opettajan roolin, joka on ansaittava omilla kokemuksilla. Tässä tapauksessa kokemuksia tulee hankkia juuri rakkauselämästä, jotta sitten pystyy myöhemmässä vaiheessa auttamaan muita omien kokemustensa pohjalta.
Uranus kertoo myös vallankumouksellisesta asenteesta rakkauselämässä, halusta siirtää rajapyykkejä reilusti normaalia laajemmalle alueelle. Marianna tekee omat siirtonsa viileän rauhallisesti ja saa kaiken näyttämään liiankin harkitulta. Hänessä on nähtävissä ristiriita oman kumouksellisuuden ja toisaalta ankaran itsekriittisyyden välillä. Saturnuksen oppositio Venukselle Kauriin merkistä näyttää painavan melkoisesti astrologisessa vaakakupissa ainakin toistaiseksi.
Suljetussa ryhmässä Marianna vaikuttaa vaikeasti lähestyttävältä naiselta heti, kun mennään vähänkään syvemmälle tunteiden maailmaan. Ainakin toistaiseksi hän on saanut olla ihan rauhassa ja todennäköisesti säilyttää asemansa saavuttamattomana naisena koko talossa pysymisensä ajan.
Veikkaan, että kultivoitu käytös ja itsekontrolli antavat hänelle jatkoaikaa talossa, mutta kalkkiviivoille pääseminen edellyttää suojapanssarin avaamista enemmän kuin raolleen. Luonnollisuus ratkaisee katsojien sympatiat suuntaan tai toiseen ja ellei sitä löydy, niin lähtö on edessä ennen finaalia. Putoamisäänestykseen Marianna saattaisi joutua jo kateuden ajamana, jos hän päästäisi väärän miehen lähelleen. Marianna osannee välttää tällaista tilannetta, sillä miehet eivät hänelle tule ovea näyttämään niin kauan kun Marianna ei ole tehnyt valintaansa. Kysyntää riittää etenkin tuon saunakohtauksen jälkeen, josta ei paljon puhuta, mutta joka pysyy varmasti paikalla olleiden alitajuisilla verkkokalvoilla todella pitkään.
Jupiterin ja Auringon yhtymä Kaksosissa kuvaa uteliasta, sopivan lapsenmielistä ja samalla hyvin sosiaalista perusolemusta, johon on helppo luottaa. Mariannan innostuessa jostakin ihan tosissaan, tulevat muut perässä ilman epäilyksiä. Hänellä on edessään menestyksellinen elämä, mikäli hän jatkossa luottaa puhtaasti omaan arvostelukykyynsä ja uskaltaa vaihtaa "alaa" heti kun vanha alkaa
Sanoi (muistaakseni) että Marianna tulee pääsemään pitkälle ja hänellä on hieno tulevaisuus edessä. Mä niin haluaisin uskoa tähän!
Vahva (ja samalla hyvin heikko toisissa asioissa) tyttö, joka näköjään osaa ainoana naisista osaa olla jämäkkä ja yrittää pitää homman kasassa (remppatehtävän alku kahinat).
Kakarahan tuo on, kun arvostelee ihmisiä vain ulkonäön perusteella.. :O