Jännää miten miesmakuni voi mennä tunteisiin ventovierailla :D
Saan toistuvasti kuulla kysymyksen miksi et tutustu suomalaisiin?
öh.... no ehkäpä siksi, etten ole kiinnostunut suomalaisista? :D ja tämä on sinun ongelmasi miten? Ihmisillä on erilaisia miesmakuja, yllätyitkö? 🤔
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne Etelä-Amerikan necrut myös necruja. Ei necruus ole ihonväristä kiinni.
Mitä helvettiä 😂😂
Aivan kuten pohjois-afrikkalaiset on hieccaneecereitä. Tai inuiitit lumineecereitä.
Onko joku tietty kansalaisuus kriteeri, vai voisiko käydä niin, että ihastut / tykästyt ihmiseen ensin ja sen jälkeen vasta tarkistat passin?
Tein vastaavanlaisen ketjun "Jännää miten naismakuni voi mennä tunteisiin ventovierailla :D" katsoakseni, kuinka nopeasti tässä kaksoismoralistisella palstalla se häviää. No ei mennyt montakaan sekuntia, kiitos modet!
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tietty kansalaisuus kriteeri, vai voisiko käydä niin, että ihastut / tykästyt ihmiseen ensin ja sen jälkeen vasta tarkistat passin?
Ir**ilaiset sun muut ovat ehdoton ei kulttuurinsa takia. Ulkonäkö monilla ihan kiva. Suomalaiset eivät herätä mielenkiintoa. Pohjoismaalaiset ovat suomalaisten kopioita. Joten kyllä passitarkastus on melko tärkeä osa deittailua, jos haluaa väistää lu0dit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😂😂
Aivan kuten pohjois-afrikkalaiset on hieccaneecereitä. Tai inuiitit lumineecereitä.
Tiedätkö kun minua ei kiinnosta miten joku määrittelee vaikka perulaisen. Olen kiinnostunut tuosta perulaisesta ja jos hän on sinun maailmassasi necru, niin sitten hän on sinun maailmassasi necru.
Tämä miekkos-pöpi on tehnyt varmaan 10 aloitusta tänään. Hanki elämä. Älä miestä, kun osaat vain puhua niistä, etkä tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä miekkos-pöpi on tehnyt varmaan 10 aloitusta tänään. Hanki elämä. Älä miestä, kun osaat vain puhua niistä, etkä tehdä mitään.
Mikä miekkospöpi?? En ole sanonut mitään mistään miekkosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pääsit yli siitä italiaanosta?
Mikä italiaano missä?
No se, joka blokkasi sinut kun lähetit hänelle muiden miesten kuvia. Mutta hyvä, jos olet päässyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😂😂
Tiedätkö kun minua ei kiinnosta miten joku määrittelee vaikka perulaisen. Olen kiinnostunut tuosta perulaisesta ja jos hän on sinun maailmassasi necru, niin sitten hän on sinun maailmassasi necru.
Samaten olet laittanut kaikki suomalaiset miehet samaan muottiin. Vaikka suomestakin löytyy suomalaisia miehiä, jotka ovat vaikkapa temperamenttisia ja tulisieluisia (mutta hyvällä tavalla samalla lailla kuin mainitsemasi Etelä-Amerikkalaiset miehet), komeita, ystävällisiä, taiteellisia yms.
Sulla ollut jotain 6-7 pas kaa suhdetta suomalaisen miehen kanssa, joten vedät johtopäätöksen että vika on suomalaisissa miehissä. Et tietenkään niin ajattele, että vika voisi olla niissä sun valinnoissa. Kuinka helppoa olla nainen, kun vastuun voi aina sysätä muille :D
AP on Perkeleestä. Neeferinnussija huo Ra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko pääsit yli siitä italiaanosta?
Mikä italiaano missä?
No se, joka blokkasi sinut kun lähetit hänelle muiden miesten kuvia. Mutta hyvä, jos olet päässyt yli.
Öh??? Mitä sinä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😂😂
Samaten olet laittanut kaikki suomalaiset miehet samaan muottiin. Vaikka suomestakin löytyy suomalaisia miehiä, jotka ovat vaikkapa temperamenttisia ja tulisieluisia (mutta hyvällä tavalla samalla lailla kuin mainitsemasi Etelä-Amerikkalaiset miehet), komeita, ystävällisiä, taiteellisia yms.
Sori vaan mutten ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan suhteideni lukumäärästä. Toiseksi sana on etelä-amerikkalainen!!!!!!!!!!!!
Kolmanneksi, minua ei kiinnosta suomalaiset. Mikä siinä ei mene jakeluun?
Sori vaan mutten ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan suhteideni lukumäärästä. Toiseksi sana on etelä-amerikkalainen!!!!!!!!!!!!
Kolmanneksi, minua ei kiinnosta suomalaiset. Mikä siinä ei mene jakeluun?
Onhan se kreikkalainen ja italialainen nainen paljon kauniimpi kuin suomihuo*a, jolla rumat jalat, liian pitkä, lihava ja kauhea suustaan. Väljä pilu ja rumat rinnat. Ohuet hiukset ja ilkeä ateistinen luonne.
Tappakaa AP. Haluan nähdä hänet kuolleena. Tehkää se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😂😂
Samaten olet laittanut kaikki suomalaiset miehet samaan muottiin. Vaikka suomestakin löytyy suomalaisia miehiä, jotka ovat vaikkapa temperamenttisia ja tulisieluisia (mutta hyvällä tavalla samalla lailla kuin mainitsemasi Etelä-Amerikkalaiset mi
Huutomerkkejä kuuluu käyttää tasan yhtä, tiedoksi vaan.
Jopas on joku sekaisin, taas kerran...
Kuvittelee, että täysin tuntemattomat kadehtivat häntä.
Hoh hoijaa🥳🥳🥳🥳
Ihmiset usein viehättyvät niistä, jotka poikkeavat omista ja siis myös perheenjäsentensä ominaisuuksista. Luultavasti evoluutio on johtanut tähän, jotta ei lisäännyttäisi lähisukulaisten kesken.
Okei no minä viehätyn komeista miehistä. Suomalaisissa ei sellaista komeutta ole. Enkä tarkoita komealla mitään kirveellä veistettyä naamaa ja kivikovaa sixpackia. Sellainen ei ole minun makuuni. Olkoon mielestäsi vaikka fetissi, mutta minä ainakin tiedän mistä viehätyn ja mistä en.