Jännää miten miesmakuni voi mennä tunteisiin ventovierailla :D
Saan toistuvasti kuulla kysymyksen miksi et tutustu suomalaisiin?
öh.... no ehkäpä siksi, etten ole kiinnostunut suomalaisista? :D ja tämä on sinun ongelmasi miten? Ihmisillä on erilaisia miesmakuja, yllätyitkö? 🤔
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Okei no minä viehätyn komeista miehistä. Suomalaisissa ei sellaista komeutta ole. Enkä tarkoita komealla mitään kirveellä veistettyä naamaa ja kivikovaa sixpackia. Sellainen ei ole minun makuuni. Olkoon mielestäsi vaikka fetissi, mutta minä ainakin tiedän mistä viehätyn ja mistä en.
Ja mitä sitten? Mitäs se kellekään kuuluu...
Erilaisia miesmakuja? Poikkeaako omasi paljon tästä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutten ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan suhteideni lukumäärästä. Toiseksi sana on etelä-amerikkalainen!!!!!!!!!!!!
Kolmanneksi, minua ei kiinnosta suomalaiset. Mikä siinä ei mene jakeluun?
Mikä estää muuttamasta sinne mistä löytyy mieluisimmat? Alkaa mennä tunteisiin kun tyhjäpäämuijat raahaa kaikenkarvaisia elättejä tänne. Sinä ja sinun tunteesi hlvetti!
Psykoottinen ä m m ä tuo AP. No eiköhän se sille etelänecrulle jossain vaiheessa selviä :D