Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännää miten miesmakuni voi mennä tunteisiin ventovierailla :D

Vierailija
31.07.2024 |

Saan toistuvasti kuulla kysymyksen miksi et tutustu suomalaisiin?

öh.... no ehkäpä siksi, etten ole kiinnostunut suomalaisista? :D ja tämä on sinun ongelmasi miten? Ihmisillä on erilaisia miesmakuja, yllätyitkö? 🤔

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet jos mies pitää vain Vietnamilaisista naisista?

Ensinnäkin opettele kirjoittamaan. Toiseksi miksi minua pitäisi kiinnostaa muiden mieltymykset???? :D 

Koska selvästi ne kiinnostaa sinua hirveästi, koska aloitit tämän keskustelun!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
22/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin opettele kirjoittamaan. Toiseksi miksi minua pitäisi kiinnostaa muiden mieltymykset???? :D 

Koska selvästi ne kiinnostaa sinua hirveästi, koska aloitit tämän keskustelun!!!!!!!!!!!!!

Öööö. Mitä v.... :'D Osaatko edes lukea aloitusta????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö. Mitä v.... :'D Osaatko edes lukea aloitusta????

Luin... Ihmettelet miksi ihmisiä kiinnostaa mieltymyksesi sitten tyrmäät vastaavan ihmisen kysymyksen täysin. Sinun tulisi kannustaa minua.

Vierailija
24/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähän erikoisena, jos jollain on niin rajoittunut maku, että kelpaa esimerkiksi vain taikut tai vain savolaiset. Kaikilla on esteettiset mieltymykset tietenkin, mutta eikö luonne merkitse mitään? Olen itse etnisesti Suomen ulkopuolelta ja suhtaudun epäilevästi ihmisiin, jotka nimenomaan haluavat olla ensisijaisesti kanssani siitä syystä. Sen jälkeen ovat kiinnostuneita tutustumaan ihmisenä. Ei kiitos jatkoon. 

Vierailija
25/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi menee joillakin tunteisiin. Itse en ole koskaan poissulkenut kumppaniehdokkaita kansalaisuuden perusteella. Mutta kukin tavallaan, ei siinä mitään. 

Vierailija
26/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jokainen saa valita mitä toivoo ja haluaa. Ei ole mitään pakotettua.

Vierailija
27/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vähän erikoisena, jos jollain on niin rajoittunut maku, että kelpaa esimerkiksi vain taikut tai vain savolaiset. Kaikilla on esteettiset mieltymykset tietenkin, mutta eikö luonne merkitse mitään? Olen itse etnisesti Suomen ulkopuolelta ja suhtaudun epäilevästi ihmisiin, jotka nimenomaan haluavat olla ensisijaisesti kanssani siitä syystä. Sen jälkeen ovat kiinnostuneita tutustumaan ihmisenä. Ei kiitos jatkoon. 

Kiitos huolestumisestasi. Suomalaisessa kulttuurissa ei ole piirteitä, joita minä arvostan ja vaadin suhteelta. Niitä asioita ei vain ole. Simppeliä. 

Suomalaisten ulkonäössä ei ole niitä piirteitä, jotka vetoavat minuun. Simppeliä.

Minulla on pelkkiä suomalaisia eksiä. Nyt mittani on täysi.

Vierailija
28/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, kerro toki lisää!

En kerro.

Miksi sitten teit aloituksen?

Vierailija
29/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jatkossakin keskittyä etelä-amerikkalaisiin yms. miehiin. Italialaiset ovat ihania myös, mutta usein mammanpoikia👎🏻

Vierailija
30/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, kerro toki lisää!

En kerro.

Varmaan siksi, etten voi mitään minua esittäville trolleille🙄

Vierailija
31/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, kerro toki lisää!joh

En kerro.

No johan se kerto, heruttelija.

Vierailija
32/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos huolestumisestasi. Suomalaisessa kulttuurissa ei ole piirteitä, joita minä arvostan ja vaadin suhteelta. Niitä asioita ei vain ole. Simppeliä. 

Suomalaisten ulkonäössä ei ole niitä piirteitä, jotka vetoavat minuun. Simppeliä.

Minulla on pelkkiä suomalaisia eksiä. Nyt mittani on täysi.

Tai sinuun on mitta täysi, friikki. 

Vierailija
33/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää te suomalaiset miehet hyvänänne. Minua ei vain kiinnosta. On ollut kausia, kun olen uskonut suomalaisen olevan paras vaihtoehto loppujen lopuksi. Sitten olen saanut kokea tismalleen saman kaavan toistuvan kaikkien kanssa ja viimeisimmän jälkeen päätin, että nyt riitti minun osaltani. Minä haluan miehen, jonka ulkonäkö saa sydämen läpättämään ihastuksesta. Suomalaisista sellaisia ei löydy. Minuun myös vetoaa vieraat kulttuurit ja kielet. Kuumia ominaisuuksia. Yrittäkää vain päästä yli siitä, että jotkut ovat erilaisia. 

Vierailija
34/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo muuten on virhe, kun käytät lukuisia kysymysmerkkejä. Opettelehan itse kirjoittamaan.

Vierailija
35/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään toki selväksi pari asiaa: molemmat miehet ovat etelä-amerikkalaisia. Tummempia kuin suomalaiset, luonnollisestikin, mutta eivät millään mittarilla n*k*uja. Enkä ole kiinnostunut edellä mainituista, kiitos vaan. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? 😂 ulkomaalainen ei edelleenkään ole synonyymi n-sanalle, dorkat. 🙄

Ilmiannettu rasístísena.

Vierailija
36/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en vain kiinnostu Rovaniemen Roopesta, jos toinen vaihtoehto on perulainen Eduardo. En kiinnostu Lappeenrannan Teuvosta, jos vaihtoehtona on italialainen s e k s i k k y y t t ä tihkuva Gabriele. En kiinnostu Espoon putkimies-Artusta, jos vaihtoehtona on espanjalainen Emiliano. No can do.

Ps. Nimet keksittyjä.

Vierailija
37/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viehättyy ihmisen rodusta, ihonväristä ja etnisyydestä, kyseessä on fetissi. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi olla suhteessa, jossa oma ihonväri esimerkiksi on oleellinen seikka. 

Vierailija
38/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne Etelä-Amerikan necrut myös necruja. Ei necruus ole ihonväristä kiinni.

Vierailija
39/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne Etelä-Amerikan necrut myös necruja. Ei necruus ole ihonväristä kiinni.

Mitä helvettiä 😂😂 

Vierailija
40/64 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ihan kännis ja mömmöis :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän