Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkivoiteen osto edessä,suosittele,kehu omaasi!

Vierailija
05.02.2007 |

-normaali iho

-ei Blascoa

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpikuultava ja sulautuu ihoon todella luonnollisesti. Peitepuikolla peität virheet ensin. Päälle irtopuuteri. En pidä Lumenen irtopuuterista. Lorealin translucent on hyvä tai satsaa tasokkaampaankin, kun lumenen meikkivoide vain noin 10 euroa.

Vierailija
22/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt sitä pari vuotta ja hyvin on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä takuuvarmasti saa tasaisesti kun yrittää laittaa vain vähän.

siis sitä blascoa. näytttää tosihelposti hirveältä pakkelilta. Kai se on hyvä jos osaa laittaa, mutta mä en oppinut...

Vierailija
24/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen suuri pigmenttipitoisuus. Sitä tarvitaan normaaleihin meikkivoiteisiin verrattuna todella vähän, noin nuppineulan värillisen pään verran koko kasvoille. Jos annostelee liian raskaalla kädellä sitä on hankala saada levittymään kauniisti. Paras levitysväline on kolmion mallinen meikkisieni jossa ei ole suuria huokosia (nämä huokoset imasevat meikkivoiteen ja silloin sitä menee ihan liikaa haaskuun). Paina meikkisieni kevyesti Blascon meikkivoiteeseen ja aloita levitys kasvojen keskikohdista ja häivytä ulkoreunoille. Laita enemmän peittoa kaipaaviin kohtiin uusi kevyt kerros meikkivoidetta tai sitten ongelmaan sopiva tuote (orange highlight tummiin silmänalusiin ja sinerrykseen, red neutralizer punoittaviin kohtiin, tattoo cover todella tehokasta peittoa vaativiin kohtiin esim. arvet, tatuoinnit). Viimeistele kevyellä irtopuuteroinnilla.

Pyydä ammattitaitoista kosmetologia/meikkaajaa valitsemaan sinun ihon sävyysi sopiva meikkipohja sadoista eri sävyistä. Muistathan että rasvoittuvalla iholla meikkivoide hieman tummenee muutaman tunnin kuluttua monien (ei kuitenkaan kaikkien meikkivoidemerkkien kohdalla) meikkivoiteen levityksestä.

Vierailija
25/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda meikkisieni tai leikkaa meikkisienestä uusi pinta riittävän usein. Varsinkin jos kärsit seka- tai rasvaisesta ihosta.

Joe Blascoa käyttäessä tulee kiinnittää huomiota huolelliseen meikin puhdistukseen. Niin runsaspigmenttisenä meikkivoiteena se ei lähde iholta kovin hentoisilla aineilla. Puhdistusgeelit ja -vaahdot sekä " laihat" puhdistusmaidot eivät irrota meikkiä riittävän hyvin iholta tällöin siitä seuraa ihon sisäisiä talitukkeutumia, mustapäitä yms.

Ihonhoitoon tulisi myös kiinnittää huomiota. Hyvin hoidetulle (ja hyvin kosteutetulle, myös rasvainen iho kaipaa kosteutta!) iholle myös meikkivoiteet levittyvät hyvin.

Aisapariksi Blascolle yms. runsaspigmenttisille meikkivoiteille (ja myös silikonimeikkivoiteille) suosittelen Dermalogican esipuhdistusöljyä + puhdistusvaahto/geeli/maito/voide. Esipuhdistusöljy liottaa todella tehokkaasti mutta hellävaroen iholta meikin, talin ja muut epäpuhtaudet. Tämän jälkeen voit jatkaa puhdistusta ihotyyppisi mukaisella tuotteella (geeli/vaahto/maito/voide...). tulee muuten silkkisen tuntuinen ja puhdas iho.

Lisää tietoa löytyy mm. sinisetsivut sivuilta.

Vierailija
26/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä aivan paras. kasvot näyttävät raikkailta vielä illallakin

Vierailija
27/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole tarkoitettu suinkaan arkimeikiksi vaan esiintyvien taiteilijoiden satunaiseksi avuksi. Sillä pilaa ihon.

Oma suosikkini on Kanebon meikkivoide: peittävä mutta luonnollinen lopputulos. Maksaa hieman yli kolmekymppiä ja kestää puolet kauemmin kuin markettivoiteet. Ihon kuulaus tulee esiin upeasti! Lisäksi siinä on meitä pohjoismaisia ihoja pukevat sävyt.

t. diplomi-kosmetologi

Vierailija
28/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö...

Vierailija
29/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maailman paras meikkivoide. ksetää ikuisuuden ja värisävyjä on niin monia, että jokaiselle iholle löytyy varmasti omansa.

Vierailija
30/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 7 vuoden ajan lähes päivittäin. Kosmetologilla sai juosta ihonpuhdistuksessa/kasvohoidossa monta kertaa vuodessa. Kosmetologini lopetti blascon myynnin (mm. tuon moottoriöljyjupakan takia) ja nyt ihoni on ollut tosi hyvässä kunnossa, vaikka käytän yhä päivittäin meikkiä.

Vierailija
31/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä ei ole tarkoitettu suinkaan arkimeikiksi vaan esiintyvien taiteilijoiden satunaiseksi avuksi. Sillä pilaa ihon.

Oma suosikkini on Kanebon meikkivoide: peittävä mutta luonnollinen lopputulos. Maksaa hieman yli kolmekymppiä ja kestää puolet kauemmin kuin markettivoiteet. Ihon kuulaus tulee esiin upeasti! Lisäksi siinä on meitä pohjoismaisia ihoja pukevat sävyt.

t. diplomi-kosmetologi

Vierailija
32/35 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluan kestävän meikin, käytän sitä pelkästään ja levitän sienellä. Muulloin käytän Nyetä peiteaineen tavoin ja muuten Shiseidon juoksevampaa meikkivoidetta, jonka levitän sormin. Molemmissa on minulle riittävän vaalea sävy - niitä on vaikea löytää.

Vierailija
33/35 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantunteva ja ammattimainen myyjä löysi minulle helposti iholle kokeillemalla oikean sävyn tuotteesta. Olin todella tyytyväinen lopputulokseen ja kuvat onnistuvat hyvin, kaikki kasvojen virheet ja nypyt peittyivät hyvin. Tuote on aika hintava, mutta käytän sitä lähinnä satunnaisesti juhlakäytössä. Arkimeikkiin kelpaavat ihan marketeissa myytävät Lumenen meikkivoiteet, joista olen löytänyt hyviä sävyjä itselleni ja olen ollut niihin tyytyväinen. Tosin en tee arkimeikkiäkään säännöllisesti!

Vierailija
34/35 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että se mulla mitenkään paakkuuntuisi. Pieni määrä levittyy kuin unelma, sulautuu ihon sävyyn. Mä olen aina inhonnut meikkaamista, mutta nyt olen ruvennut laittaan tota ihan markettiinkin, koska on niin ällistyttävää. Mutta en tiedä mitä vaikuttaa, jos päivittäiseen käyttöön kokeilisi.

Vierailija
35/35 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa harmittaa, että kevensivät muutama vuosi sitten sen pigmenttikoostumusta, ennen ne oli peittävämpiä.

Kun värisävy on oikea, sitä ei edes tarvitse laittaa joka kohtaan naamassa, itse laitan vain punoittaviin kohtiin ja jätän muut meikkaamatta ja on tosi hyvä lopputulos. Mulla on rasvoittuva iho, mutta myös pintakuiva ja kaikki muut meikkivoiteet saa sen pintakuivuuden näkymään. Totta on, että puuteria joutuu lisäksi käyttämään, mutta Blascoa en muuhun vaihda!