Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskontoa opettavia paikalla tai vanhempia, jotka ovat tutustuneet lastensa uskonnon kirjoihin?

Vierailija
17.03.2007 |

Olen aloittamassa ensi syksynä ensimmäistä kokonaista vuottani luokanopettajana ja vielä kaikenlisäksi yhdysluokan opettajana. Olen tekemässä kirjatilauksia ja on tosi vaikeaa valita kirjoja, kun ei ole kokemusta kuin muutamien kirjasarjojen kanssa opettamisesta.

Olen opettanut uskontoa Askeleeni-kirjan kanssa. Se on mielestäni aika vaikea ja tuleva luokkani tarvitsisi aika selkeää materiaalia.

Onko kellään kokemusta Tähti-sarjasta? Onko Hyvä Paimen enää mistään kotoisin? Sellainen sarja löytyisi koululta valmiina.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon on sanoja, joita en ymmärrä minäkään. Juuri selvitettiin, mitä tarkoittaa sadanpäämies. Kaameesti tekstiä ja kuvat tosi aikuismaisia, tosin hurjan taiteellisia ja hienoja. Mun mielestä vähempikin teksti riittäis ja sais olla vähän lapsenomaisemmin kerrottu.

Vierailija
2/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvä on ollut =)

joka tunti piirretään lisäksi sellaiseen isoon vihkoon, jossa puolet sivusta on viivatonta ja alapuolella on viivat... viivoille kirjoitetaan sitten jotain keskeistä, enemmän taitojen karttuessa

käytä kirjarahat johonkin muuhun tarpeelliseen, kirjalla pärjää kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat 4.-6.-luokkalaisia. Kaipa sitä voi pitää niitä vanhoja kirjoja ja puuhailla sen ympärillä sitten kaikenlaista. Jotenkin vaan tuntuis, että jotkut uudemmat kirjat motivois vähän enemmän.

ap

Vierailija
5/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo Hyvä Paimenkin kuulostaa oikein hyvältä.

Lisäksi open mainitsema vihkosysteemi kuulostaa myös asialliselta.

Mielestäni uskonnon kirjasarjoissa ei ole tapahtunut oikeastaan minkäänlaista kehitystä vuosien varrella.

ope 10 vuotta jo