Meikkivoiteen osto edessä,suosittele,kehu omaasi!
Kommentit (35)
koska en halua että meikkejäni varten tehdään eläinkokeita. Ja olen tykännyt.
vetäisit esim poskipunaa sormella ympäri naamaa ja kun onkin aika paksulti kas kummaa!
menet vaikka Stockalle ja kysyt esittelijältä itsellesi oikean sävyn - mulle testasi paria ja heti löytyi oikea sävy. Meikkivoide on erittäin helppo levittää sellaisella meikkisienellä ja peittää / pysyy mahtavasti! Musta toi on kyllä oikeasti paras, aika montaa kokeilin ennen kuin tämän löysin ja enää en vaihda!
Blasco alkaa minulla kiiltää heti, ja saan siitä finnejä. Käytän satunnaisesti, peittää couperosamaista punoitusta hyvin. Sävyt Special Light Olive 1 ja 3 talvi- ja kesäkäyttöön.
Kanebon meikkipuuterit ovat kaikki jotenkin oransseja. Clinique on ok, samoin Lancomen Color ID oli aika hyvä, mutta ei yhtä hyvä kuin Color Clone. Siitä sävyt 13 ja 14 talvi- ja kesäkäyttöön. Olen todella vaalea ja kalpea.
Vierailija:
menet vaikka Stockalle ja kysyt esittelijältä itsellesi oikean sävyn - mulle testasi paria ja heti löytyi oikea sävy.
Minulla on käytössäni YSL:n Teint Singulier, joka on riittoisa ja sopivasti peittävä. Pysyy myös mattana aika kauan ilman puuteria.
Juhlameikkiin ja pitkäkestoiseen edustusmeikkiin Blasco
Käytin Blascoa vuoden päivät arkena ja puhdistukseen piti todella paneutua. Iho alkoi kärsiä ja huomasin sen lopulta aiheutuvan Blascon päivittäisestä käytöstä.
Blascosta saa hyvän kun todella laittaa ohuelti ja huolellisesti. Ja käy myös peitevärinä.
Kaikenlaisia olen kokeillut, mutta Max Factor on ainoa, johon olen ollut tyytyväinen. Myös Lancomen meikkivoiteesta pidin, mutta on liian kallis meikäläiselle.
Kosmetologi kattonut sävyt oikein, en vaihtaisi mihinkään muuhun. Iho on kuiva ja herkkä, ja ainakin Mary Kay on ollut vikaostos, samoin Lumenen tuotteet.
Ennen käytin Lumenea mutta siinä sarjassa ei löytynyt sitä oikeaa sävyä.
Tosi luonnollisen näköinen kasvoilla, ei pakkeloidun tuntuinen tai näköinen. Taisi olla helmikuussa Sokoksessa kanta-asiakastarjouksessa:)
ja kestää hyvin. Jos on joku iltameno, niin sitten päälle kevyesti kanebon puuteria. Hyvä tulee.
mikä kävisi minulle kun olen niin kalpea että melkein kaikki vaaleimmatkin sävyt ovat aivan liian tummia ja iho on sekä kuiva että rasvoittuva. Jos ostan kevyempää voidetta se ei peitä mitään (aknejälkiä) ja jos ostan peittävämpää niin se näyttää ihan paksulta paakkelsilta vaikka kuinka levittäisin. Rasvaisemmat voiteet vain liukuvat jo levitettäessä pois ja mattaisemmat voiteet vain korostavat kuivia kohtia. Rahaa on mennyt hukkaan jo paljon kun olen ostellut aina vain uusia voiteita ja mikään ei toimi. Esim. se Maybellinen vaahto vaikuttaa kivalta mutta siinäkään ei ole tarpeeksi vaaleaa sävyä
Olen epätoivoinen
Juu, kaikki tuntemani meikkaajat ihmettelevät miksi ihmiset käyttävät arkimeikissä blascoa. . sehän on lähinnä tarkoitettu esim. teatterimaskiin.
Itse käytän make up foreverin meikkivoiteita. Ihan huipputuote, pullo kestää jokapäiväisessä käytössä n. vuoden ja on suht edullinen.
Toinen mitä voi suositella on clinicin meikkipuuteri - riittää hyvin näin arkipäivään kun siitä pyyhkäisee ja sit vaan ripsarit lisäksi.
luonnollinen, peittävä, kestävä ja suht edullinen!
Kun sitä oppii oikein käyttämään ei parempaa olekaan.....
Dream Matte Mousse on kans ihana aluksi, mutta mulla siitä tulee tosi epätasainen muutaman tunnin sisällä (johtuu varmaan helposti rasvottuvasta ihosta). Näyttää siltä, kuin iho " puskisi" sen pois.
kun löytyy oikea väri, niin se on täydellinen. Eikä tarvi puuteria.
Olen harkinnut törsätä sellaisen ja nyt tämä vaikeus kiinnostaa.
blasco ei todellakaan pilaa ihoa. se on alunperin ollut ihosairaaloissa vaikeiden palovammapotilaiden käytössä suojaamassa palanutta parantuvaa ihoa auringolta.
blascon värivoidetta EI oteta suoraan napista, vaan sitä otetaan spattelilla, sienenavulla pyöritellen lämmitetään voide juoksevammaksi ja sittne naamaan sienellä. näin saat ihan filmin ohuen kerroksen värivoidetta, eikä lopputuksesta tule tunkkainen tai paksu.