Miksi työttömät kokevat huonona asiana sen, että pitää etsiä neljää työtä kuukaudessa?
Olen itsekin nyt hetkellisesti työtön, kun irtisanouduin vanhasta työstä. Haen kuitenkin jopa enemmän kuin neljää työtä, jotta löytäisin uuden työn.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Noku ei putkareille nyt oo hommia... Menin sitten lähihoitajaksi opiskelemaan. Niille on aina töitä
Niitäkin työpaikkoja on rajallisesti eli ei ole loputon määrä kaikille halukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän älyttömänä lähinnä sitä, että joku todella joutuu seulomaan niitä helmiä työhaluttomien hakemusten joukosta. Pitäisin kotikunnalle tehtyjä taksvärkkipäiviä hyödyllisempinä kuin neljää turhaa hakemusta.
siksi sosiaalitukia heikennetään niin työhaluttomia on vähemmän kun ilman rahaa on ikävä olla.
Aivan fantsua... 60-kymppinen entinen koneistaja Reijo hakeutuu nyt aivan varmasti jalkahoitajaksi tai puhelinmyyjäksi. Tähän kohtaan ne hitaat aplodit.
hyvä että aktivoidut se on tarkoituskin leikkauksilla.hyvät tuet taas passivoi.
Vierailija kirjoitti:
Ovat laiskoja.
Tämä.
Monet alottaisi varmasti ihan oikein tmi jos saisi kelvollisen starttirahan.
600€/kk ei riitä mihinkään, tarvii vähintään 2000€/kk että saa myös tuotteita hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ovat laiskoja.
Sinä sentään jaksoit omalta laiskuudeltasi kirjoittaa noinkin pitkän viestin jossa yhtä paljon sisältöä kuin aamup*skassa👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän älyttömänä lähinnä sitä, että joku todella joutuu seulomaan niitä helmiä työhaluttomien hakemusten joukosta. Pitäisin kotikunnalle tehtyjä taksvärkkipäiviä hyödyllisempinä kuin neljää turhaa hakemusta.
siksi sosiaalitukia heikennetään niin työhaluttomia on vähemmän kun ilman rahaa on ikävä olla.
Aivan fantsua... 60-kymppinen entinen koneistaja Reijo hakeutuu nyt aivan varmasti jalkahoitajaksi tai puhelinmyyjäksi. Tähän kohtaan ne hitaat aplodit.
hyvä että aktivoidut se on tarkoituskin leikkauksilla.hyvät tuet taas passivoi.
Ai siis kun aktivoiduin työpäivän päätteeksi v*ttuilemaan urpolle? No oleppa hyvä, kiva kun tykkäsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat laiskoja.
Sinä sentään jaksoit omalta laiskuudeltasi kirjoittaa noinkin pitkän viestin jossa yhtä paljon sisältöä kuin aamup*skassa👍🏻
Moi, työtön l oisija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat laiskoja.
Moi, työtön l oisija.
Et sitten tuon parempaan pystynyt siltä vihan ja katkeruuden täyttämältä tärinältäsi? Taidat itse olla loisija pahimmasta päästä.. T: Työssäkäyvä ja itse elantonsa ansaitseva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat laiskoja.
Moi, työtön l oisija.
Et sitten tuon parempaan pystynyt siltä vihan ja katkeruuden täyttämältä tärinältäsi? Taidat itse olla loisija pahimmasta päästä.. T: Työssäkäyvä ja itse elantonsa ansaitseva
Ulisetko työksesi täällä ja Kela maksaa "palkan"?
Koska, mikäli kuuluu niihin ihmisiin, joilla ei ole tarvittavaa koulutusta/osaamista/työkokemusta, niin se on yhtä tyhjän kanssa. Tarvittaisiin ihan toisenlaista ohjausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat laiskoja.
Moi, työtön l oisija.
Ulisetko työksesi täällä ja Kela maksaa "palkan"?
En mutta sinä ilmeisesti uliset täällä koko palstan aukioloajan ja saat "palkkasi" Kelalta.. Sinulla on merkillinen tapa projisoida omaa pahaa oloasi muihin.. Kannattaisiko hakea ihan ammattiapua?..
Aika harva työtön kokee mitenkään huonona asiana että niitä töitä ylipäätään edes yrittää hakea ja hakeekin useampaan työpaikkaan kun 4 joka kuukausi. Aloittajalla joku pakonomainen tarve ylentää itseään ja alentaa muita ja sitä kautta osallistua työttömien yleiseen halventamiseen ja päälle syljeskelyyn?