Onko vuonna 1989 syntynyt nuori?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa mutta luonnehäiriöitä on enemmän 89 syntyneillä kuin 70 luvulla syntyneillä.
Aloituksen on tehnyt 70-luvulla syntynyt luonnehäiriöinen.
Tämä. n.50 v pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen.
No en kyllä laske 34-35 vuotiasta vielä keski-ikäiseksi,tosin on se ihan nurkan takana.
Kyllä se vain on - esim. fyysinen kunto on heikentynyt jo muutaman vuoden, osa lähestyy jo vaihdevuosia
ON kyllä jotain vikaa elintavoissa, jos 35-vuotias on raihnainen ja heikkokuntoinen. Tuon ikäisen on ihan turha vedota ikäänsä, jos liikkuessa puuskuttaa tai käveleminen on vaikeaa. Vaihdevuodet voi kyllä alkaa tai lähestyä tuossakin iässä.
Meidän esikoinen on 89 syntynyt, enkä pidä häntä vanhana, vaan nuorena aikuisena.
Itse olen kuusikymppinen, enkä minäkään ole vielä vanha, vaan sopivan ikäinen.
Kyllä se nuoruus loppuu 25 vuoden jälkeen, eli 1999 syntyneet nauttii viimeisestä kesädtään.
En jaksa lukea sivukaupalla ikäisteni naisten arvostelua. Ei, -89 ei ole nuori. Olen -87, ikätovereilla on (nuorena saatuja) aikuisia lapsia. Jos joku ikäiseni kuvittelee olevansa nuori, kyse on yksilön mielenterveysongelmista. Ja niille oikeille nuorille tiedoksi, ettei elämä ole ohi nelikymppisenä ;)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea sivukaupalla ikäisteni naisten arvostelua. Ei, -89 ei ole nuori. Olen -87, ikätovereilla on (nuorena saatuja) aikuisia lapsia. Jos joku ikäiseni kuvittelee olevansa nuori, kyse on yksilön mielenterveysongelmista. Ja niille oikeille nuorille tiedoksi, ettei elämä ole ohi nelikymppisenä ;)
Tässä ketjussa on sivu kaupalla mt-ongelmaisen 70-luvulla syntyneen kommentteja.
Tämä n. 50v akka kuvitteli olevansa nuori kun herjasi boomereita. Otti nokkiinsa kun huomautettiin hänen olevan jo itsekin vanha. Kehitti mielikuvitushahmon jostain 80-luvulla syntyneestä. Ja nyt muka yrittää loukata "kasaria".
On se nuorempi kuin minä, -87! Vasta 35.
Ei oikein, kun 35v on se viimeinen raja, kun on vielä jossain määrin nuori.
35 vuoden jälkeen alkaa jo keski-ikä (36-55v)
Vierailija kirjoitti:
25 on viimeinen nuoren ikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 on viimeinen nuoren ikä
Mitä sitten n. 25-35-/40-vuotiaat ovat?
Vierailija kirjoitti:
Jos on nainen = tätinainen. Mies taas on parhaassa iässä.
Joo varmaan. Manboobsit ja sisäkumi loistaa päässä. Tynnyri vatsan paikalla ja ruttuset vitjapallit. Ei enää seisokkaan. Slurps, nam!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se riippuu kyllä minkä ikäisen näkökulmasta sitä katsoo.
No ei sitä ihan niinkään voi ajatella. 100v mielestä 70v on vielä nuori vaikka ei sitä ny todellakaan ole. Niin ärsyttävää toi sä oot niin nuori vielä vaikka on jo vanha harppu.
Vierailija kirjoitti:
16-25 on nuori .
Muualla maailmassa 18 täyttänyt on aikuinen. Suomessa tyttö tai poika tai muu teini.
Suomessa kolmekymppiset laittavat someen selfieitä tunnuksella #finnishboy.
Eivittumä nauran!
Vierailija kirjoitti:
Jos on nainen = tätinainen. Mies taas on parhaassa iässä.
Noh, jos te setämiehet haluatte itsellenne noin uskotella, ettei teille tule paha mieli. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei. Keholtaan raihnainen viiden lapsen äiti ja henkisesti lannistunut.
Ihme oletuksia. Olen syntynyt 1986 ja lapsia on tasan nolla. Olen hoikka ja mainiossa fyysisessä kunnossa. Energiaakin riittää.
Eiköhän se nuoruuden raja mene 20:n lopussa.
Mielestäni se riippuu kyllä minkä ikäisen näkökulmasta sitä katsoo.