Onko vuonna 1989 syntynyt nuori?
Kommentit (164)
Alle kolmikymppiset nuoria! Ai että mitä vitsejä täällä kerrotaankaan Sä oot tyhmä kääkkä ku täytät 25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarit on nelikymppisiä. Keski-ikäisiä siis.
En kyllä laske alle nelikymppisiä keski-ikäisiksi. Nuoreksikaan en kuitenkaan tuommoista 35-vuotiasta kutsuisi, olisiko sitten nuorehko oikea termi, jos joku määre on pakko olla. Keski-ikä alkaa mielestäni neljästä kympistä ja alle kolmekymppiset on nuoria
Väsynyt palstakasari peukuttaa, ei mitään muuta ole elämässä kuin mummopalsta!
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä alkaa jo askel lyhentyä.
Ja minkähän ikäinen älykkö tän kommentin kirjoitti?
Niin ja tuo vielä on nelikymppinen ukko, joka vihaa naisia! Melkoinen käntty!
Nelikymppinen kääpä ukko miettii, että jokos kohta voitan e-sportissa, kukaan nainen ei ole kiinnostunut!
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen kääpä ukko miettii, että jokos kohta voitan e-sportissa, kukaan nainen ei ole kiinnostunut!
Hiljenihän se käntty taas, elämä on vauvapalstalla, varmasti löytyy uusi ketju ko. luuserille!
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa nopeasti nuoren naisen. Ei estänyt ikä Jhallistakaan vaikka on 70v.
Jos mulla ois elämä samalla tavalla palstalla kiinni kuin kasarin palstaukkelilla, niin voisin käydä NÖYRYYTTÄMÄSSÄ pellen aina. Toivottavasti hoitoa löytyy hänelle kuitenkin, kuten muutkin on jo toivoneet.
Olen vain nolo 70-luvulla syntynyt kääkkä. Minua harmittaa itseäni vanhemmat ja nuoremmat ihmiset. Kaikki muut ikäluokat on huonoja paitsi 70-luku.
Koittakaa ymmärtää mielisairauttani.
Vierailija kirjoitti:
Olen vain nolo 70-luvulla syntynyt kääkkä. Minua harmittaa itseäni vanhemmat ja nuoremmat ihmiset. Kaikki muut ikäluokat on huonoja paitsi 70-luku.
Koittakaa ymmärtää mielisairauttani.
Minua kieltämättä jäi vähän kaduttamaan se, että palstakasarin viimeksi nöyryytin. Kunhan ei lähde ampumaan ketään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa ymmärtää mielisairauttani.Minua kieltämättä jäi vähän kaduttamaan se, että palstakasarin viimeksi nöyryytin. Kunhan ei lähde ampumaan ketään muita.
Et vieläkään kertonut, että miten nöyryytit. Taisi mennä niin, että sinä koit tulleesi nöyryytetyksi.
Ja tuo Palstakasari on vain sinun oma mielikuvitushahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa ymmärtää mielisairauttani.Minua kieltämättä jäi vähän kaduttamaan se, että palstakasarin viimeksi nöyryytin. Kunhan ei lähde ampumaan ketään muita.
Ja jatkossakin nöyryytys onnistuu, ko. pellen kohdalla!
Taylor Swift. Aikuinen, yhä hedelmällinen.
Joko kaikkia ketjuja terrorisoiva kasarin palstapelle nukahti?
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikkia ketjuja terrorisoiva kasarin palstapelle nukahti?
Pelle päikkäreille, pelle päikkäreille
Yksi mummeli peukuttaa ehkä, koska hänen "kasvatustaan" on joskus arvosteltu. Kasaripelle, paina, paina!
Pani sin ihan mielelläni Jonna 88:iakin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mummeli peukuttaa ehkä, koska hänen "kasvatustaan" on joskus arvosteltu. Kasaripelle, paina, paina!
Yksi 70-luvulla syntynyt nöyryytetty mummeli ainakin painaa itselleen tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swift. Aikuinen, yhä hedelmällinen.
It's me, hi, I'm the problem, it's me
At tea time, everybody agrees
I'll stare directly at the sun but never in the mirror
t. 70-luvulla syntynyt
En kyllä laske alle nelikymppisiä keski-ikäisiksi. Nuoreksikaan en kuitenkaan tuommoista 35-vuotiasta kutsuisi, olisiko sitten nuorehko oikea termi, jos joku määre on pakko olla. Keski-ikä alkaa mielestäni neljästä kympistä ja alle kolmekymppiset on nuoria