Onko vuonna 1989 syntynyt nuori?
Kommentit (164)
Onko jo mummelit saatu paikalle vatukoista? Palstatyperys myös hiipii täällä, 40 v työtön vanha ukko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa mutta luonnehäiriöitä on enemmän 89 syntyneillä kuin 70 luvulla syntyneillä.
Aloituksen on tehnyt 70-luvulla syntynyt luonnehäiriöinen.
Minua kieltämättä jäi vähän kaduttamaan se, että palstakasarin viimeksi nöyryytin. Kunhan ei lähde ampumaan ketään muita.
Missä olet nöyryyttänyt? Ettei vain olisi palstaharhoja?
Minua kieltämättä jäi vähän kaduttamaan se, että palstakasarin viimeksi nöyryytin. Kunhan ei lähde ampumaan ketään muita.
Palstakasari jatkaa siihen asti, kun hänelle joku kertoo ohjauksen hoitoon, se saa 8 peukkua ja sitten pelle hiljenee. :)
Nelikymppisenä alkaa jo askel lyhentyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se alkaa jo 25v, sori!
Vierailija kirjoitti:
Joo ja viisikymppinen kiukkuinen palstalyllerö ei kävele ollenkaan. Istuu paikallaan ja solvaa keskustelufoorumilla.
Ei iältään enää kauheen nuori, mut riippuu pitkälti elintavoista, paljonko on urheillut elämänsä aikana ja onko pitänyt päihteet ja roskaruoan yms herkut minimissä. Ja jos siis edelleen treenaa niin voi olla tosi rautasessa kunnossa ja nuorekas. Itse olen 92-syntynyt ja koko elämän treenannut niin samassa ellen paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä.
Harmi että suurin osa kolmenkympin päällä olevista on rapakuntosia ryhävalaita ja näyttävät siksi sen 10-15v vanhemmilta. Elämän valintojahan nuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja viisikymppinen kiukkuinen palstalyllerö ei kävele ollenkaan. Istuu paikallaan ja solvaa keskustelufoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko jo mummelit saatu paikalle vatukoista? Palstatyperys myös hiipii täällä, 40 v työtön vanha ukko!
Sehän on nuori vielä jos vasta 40 v Kyllä töitä tekevälle löytyy
Vierailija kirjoitti:
Palstakasari jatkaa siihen asti, kun hänelle joku kertoo ohjauksen hoitoon, se saa 8 peukkua ja sitten pelle hiljenee. :)
Harhaluuloinen 70-luvulla syntynyt palstahullu ei hiljene koskaan. Jankkaa kaunoissaan vuodesta toiseen. Ei haittaa vaikka ei saa vastakaikua kun keskustelee itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaluuloinen 70-luvulla syntynyt palstahullu ei hiljene koskaan. Jankkaa kaunoissaan vuodesta toiseen. Ei haittaa vaikka ei saa vastakaikua kun keskustelee itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nuori vielä jos vasta 40 v Kyllä töitä tekevälle löytyy
Ei se mikään nuori ole, mutta työ kyvytön ja siitä me maksetaan!
Mun mielestä hyvin nuori, mutta olenkin 73v!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvin nuori, mutta olenkin 73v!
Toivottavasti jotain ihmistä kiinnostaa sun elämä myös IRL
Et ole enää nuori, et myöskään keski-ikäinen. Sulla pitäis olla ruuhkavuodet pahimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla siis uskot nöyryyttäneesi jotain kasaria? Vaikuttaa enempi siltä, että olet itse nöyryytetty. Koit olevasi nuori haukkumalla boomereita. Mutta sitten sait kuulla olevasi vain nolo viisikymppinen akka.
Vierailija kirjoitti:
16-25 on nuori .
25 ei ole enää nuori, 18 maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää nuori, et myöskään keski-ikäinen. Sulla pitäis olla ruuhkavuodet pahimmillaan.
VAnha kääkkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla siis uskot nöyryyttäneesi jotain kasaria? Vaikuttaa enempi siltä, että olet itse nöyryytetty. Koit olevasi nuori haukkumalla boomereita. Mutta sitten sait kuulla olevasi vain nolo viisikymppinen akka.
Missä olet nöyryyttänyt? Ettei vain olisi palstaharhoja?