Mikä on tuhminta mitä olet tehnyt ystävän tai sukulaisen kanssa
Kommentit (11)
Heiteltiin toisiamme lumipalloilla.
Vierailija kirjoitti:
Olin hyvän naispuolisen ystävän kanssa mökillä auttelemassa häntä. Mentiin saunaan ja vähän ajan päästä menin vaan jalkojenväliin ja nuolin kiihkeästi orgasmin, sitten nain rajusti seisovilteen takaapäin. Kysyin mikä sinulle tuli, sanoin vain, että olin niin kiimainen, että halusin ihan hullunan. Tästä puolitoista vikkoa, saa nähdä mitä tapahtuu, ei olla puhuttu tapahtuneesta sen jälkeen.
Hauska fantasia sulla. Tuleeko jatkoa tarinalle jossa ystäväsi pyytää taas auttamaan jossain.
Yhdellä ystävälläni on isommat rinnat kuin minulla niin yhden baari illan jälkeen uskalsin ensin puristella ja sitten jopa nuolla hänen rintojaan. Molemmat olimme aika humalassa.
Ystävättären kanssa käveltiin yöllä kaupungilta kotiin. Poikettiin kyykkypissalle joen rantaan. Sanoin ystävälleni että hänellä on kaunis vìttu.
Serkku "likan" kanssa oltiin joskus nuorena saunassa niin pääsin puristeleen hänen tissejä sekä koittaan sormilla pillua ja hän myös runkkasin minua....
Äidin kanssa mentiin muutama vuosi sitten päätyyn saakka. Nautittiin saunan jälkeen hieman viiniä ja yksi asia johti toiseen ja kaksi yksinäistä helpotti oloaan. Jäin nukkumaan äidin sänkyyn ja aamulla selvinpäin otettiin vielä uusinta
Veljen kanssa opeteltiin seksin saloja teininä
Vierailija kirjoitti:
Äidin kanssa mentiin muutama vuosi sitten päätyyn saakka. Nautittiin saunan jälkeen hieman viiniä ja yksi asia johti toiseen ja kaksi yksinäistä helpotti oloaan. Jäin nukkumaan äidin sänkyyn ja aamulla selvinpäin otettiin vielä uusinta
Onko tullut uusintoja?
Oletteko ottaneet asian keskusteltavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut uusintoja?
Oletteko ottaneet asian keskusteltavaksi?
Kyllä joskus pääsen äidin viereen yöksi.
Oltiin ihn hirveässä kännissä, imetin kaveri tytöllä mällit suuhun. En tiedä muistaako tapahtumasta mitään. ei olla koskaan puhuttu.
Olin hyvän naispuolisen ystävän kanssa mökillä auttelemassa häntä. Mentiin saunaan ja vähän ajan päästä menin vaan jalkojenväliin ja nuolin kiihkeästi orgasmin, sitten nain rajusti seisovilteen takaapäin. Kysyin mikä sinulle tuli, sanoin vain, että olin niin kiimainen, että halusin ihan hullunan. Tästä puolitoista vikkoa, saa nähdä mitä tapahtuu, ei olla puhuttu tapahtuneesta sen jälkeen.