Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tuhminta mitä olet tehnyt ystävän tai sukulaisen kanssa

Vierailija
31.07.2024 |

ja miten tilanteeseen tultiin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvän naispuolisen ystävän kanssa mökillä auttelemassa häntä. Mentiin saunaan ja vähän ajan päästä menin vaan jalkojenväliin ja nuolin kiihkeästi orgasmin, sitten nain rajusti seisovilteen takaapäin. Kysyin mikä sinulle tuli, sanoin vain, että olin niin kiimainen, että halusin ihan hullunan. Tästä puolitoista vikkoa, saa nähdä mitä tapahtuu, ei olla puhuttu tapahtuneesta sen jälkeen.

Vierailija
2/11 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiteltiin toisiamme lumipalloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hyvän naispuolisen ystävän kanssa mökillä auttelemassa häntä. Mentiin saunaan ja vähän ajan päästä menin vaan jalkojenväliin ja nuolin kiihkeästi orgasmin, sitten nain rajusti seisovilteen takaapäin. Kysyin mikä sinulle tuli, sanoin vain, että olin niin kiimainen, että halusin ihan hullunan. Tästä puolitoista vikkoa, saa nähdä mitä tapahtuu, ei olla puhuttu tapahtuneesta sen jälkeen.

Hauska fantasia sulla. Tuleeko jatkoa tarinalle jossa ystäväsi pyytää taas auttamaan jossain.

Vierailija
4/11 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä ystävälläni on isommat rinnat kuin minulla niin yhden baari illan jälkeen uskalsin ensin puristella ja sitten jopa nuolla hänen rintojaan. Molemmat olimme aika humalassa.

Vierailija
5/11 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättären kanssa käveltiin yöllä kaupungilta kotiin. Poikettiin kyykkypissalle joen rantaan. Sanoin ystävälleni että hänellä on kaunis vìttu.

Vierailija
6/11 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku "likan" kanssa oltiin joskus nuorena saunassa niin pääsin puristeleen hänen tissejä sekä koittaan sormilla pillua ja hän myös runkkasin minua....

Vierailija
7/11 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kanssa mentiin muutama vuosi sitten päätyyn saakka. Nautittiin saunan jälkeen hieman viiniä ja yksi asia johti toiseen ja kaksi yksinäistä helpotti oloaan. Jäin nukkumaan äidin sänkyyn ja aamulla selvinpäin otettiin vielä uusinta

Vierailija
8/11 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kanssa opeteltiin seksin saloja teininä

Vierailija
9/11 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin kanssa mentiin muutama vuosi sitten päätyyn saakka. Nautittiin saunan jälkeen hieman viiniä ja yksi asia johti toiseen ja kaksi yksinäistä helpotti oloaan. Jäin nukkumaan äidin sänkyyn ja aamulla selvinpäin otettiin vielä uusinta

Onko tullut uusintoja?

Oletteko ottaneet asian keskusteltavaksi?

Vierailija
10/11 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut uusintoja?

Oletteko ottaneet asian keskusteltavaksi?

Kyllä joskus pääsen äidin viereen yöksi.

Vierailija
11/11 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ihn hirveässä kännissä, imetin kaveri tytöllä mällit suuhun. En tiedä muistaako tapahtumasta mitään. ei olla koskaan puhuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan