Onko ihan ok lopettaa parin vuoden seksitapailut ilman keskustelua?
On sovittu ettei sovita mitään.
Noin kuukausi sitten kerroin että mun ihastuminen on laantumaan päin ja jos en enää pidä niin paljoa yhteyttä niin "vika ei ole sussa".
Minä olen pääosin ollut se, joka on 90 %:sti ottanut yhteyttä ja tehnyt aloitteita.
Jos nyt vaan lopetan homman ilman enempiä keskusteluja, onko ok?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ainoa joka luulee olevansa jossain parisuhteessa ei hän. Sinun pitää ilmoittaa itsellesi että toista ei ole ikinä kiinnostanut. Miten sinä ihastut johonkin panoon? Täysin käsittämätöntä. Jos sinä olet 9/10 tapaamisista ehdottanut niin häntä ei ole missään vaiheessa kiinnostanut, joten tuskin huomaa vaikka sinusta ei enää ikinä kuuluisi mitään.
Hän on kertonut rakastuneensa muhun mutta ei ole halunnut tungetella, koska olen kertonut, että vakava suhde ei ole mahdollinen (hän on paljon vanhempi, eronnut, monen lapsen isä ja rahaongelmissa).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän on kertonut rakastuneensa muhun mutta ei ole halunnut tungetella, koska olen kertonut, että vakava suhde ei ole mahdollinen (hän on paljon vanhempi, eronnut, monen lapsen isä ja rahaongelmissa).
Ap
Voisiko tehdä itsarin jos lopetat suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko, mutta mielessä silti käy, miten hän pärjää asian kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mies sanoo olevansa rakastunut sinuun, sua mietityttää miten hän pärjää "eronne" kanssa ja silti mietit onko ok vain ghostata? Ei ole mutta teet mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Sitten voit lopettaa suhteen miten haluat. Muista kuitenkin, jos tekee itsarin se ei ollut sinun syy.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap seuraava kysymys.
Kysyn uudestaan samaa vähän eri tavalla muotoiltuna, eli en ole hirveä häntä kohtaan jos nyt vaan lopetan homman ilman että enää selittelisin mitään?
Ap
Jos sua ei enää huvita niin senhän voi ihan sanoa.
Olisikohan tässä opetus sinulle, ettei ihmiset ole leikkikaluja? Hän rakastui. Nyt haluat ghostata. Lue viestisi ja ajattele, etteivät ne ole sinun kirjoittamiasi. Aika kylmää luettavaa eikö totta?
Lopeta suhde mahdollisimman ystävällisesti ja ota opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiitos. Mietin et jos hän ottaa yhteyttä ja kysyy niin sitten sanoisin. Mutta jos hänestä ei enää kuulu mitään niin annan vaan asian olla.
Kerroin siis aiemmin ettei ole hänen vika jos juttu alkaa hiipua ja etten enää ole kovin ihastunut. Kerroin ettei hän ole tehnyt mitään väärin mua kohtaan vaan että aika aikaansa kutakin. Ja aiemmin oltiin sovittu ettei luvata mitään, ei mitään sitoumuksia.
Ja nyt jos vaan olen ottamatta enää yhteyttä niin onko ok? Vai pitääkö soittaa ja selitellä?
Ap
No jos homma on ollut kepeää, niin sitten pitää nyt vain hyväksyä se, että kiska on mennyt kiinni ja nyt pitää löytää uusi panopuu tai tyytyä omaan käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiitos. Mietin et jos hän ottaa yhteyttä ja kysyy niin sitten sanoisin. Mutta jos hänestä ei enää kuulu mitään niin annan vaan asian olla.
Kerroin siis aiemmin ettei ole hänen vika jos juttu alkaa hiipua ja etten enää ole kovin ihastunut. Kerroin ettei hän ole tehnyt mitään väärin mua kohtaan vaan että aika aikaansa kutakin. Ja aiemmin oltiin sovittu ettei luvata mitään, ei mitään sitoumuksia.
Ja nyt jos vaan olen ottamatta enää yhteyttä niin onko ok? Vai pitääkö soittaa ja selitellä?
Ap
Tehän kävitte sen loppukeskustelun sitten jo. Tuohan se oli. Ei sinun tarvitse enää selitellä.
Vierailija kirjoitti:
No jos homma on ollut kepeää, niin sitten pitää nyt vain hyväksyä se, että kiska on mennyt kiinni ja nyt pitää löytää uusi panopuu tai tyytyä omaan käteen.
Joo. Homma on ollut sikäli kepeää että hän on koko ajan tiennyt ettei mahdollisuutta mihinkään vakavaan kanssani ole.
Mietin vielä tuota pitääkö tässä vaiheessa selitellä, vai vasta jos hän ottaa yhteyttä ja kysyy.
Ja kun toisaalta mietin et pieni mahis jos vielä päädytään sänkyyn joskus niin onko siksikin parempi etten sano mitään selkeää. Tuntuu kyllä että juttu on ohi, en enää halua, mut jos joskus olenkin toista mieltä.......
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tehän kävitte sen loppukeskustelun sitten jo. Tuohan se oli. Ei sinun tarvitse enää selitellä.
Joo kiitos. Vaikka siinä puhuttiin et JOS homma hiipuu. Kiitos. Mietin kans et se ehkä riittää nyt.
Ap
Taas joku pano luulee olevansa se ainoa😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Toivon sydämestäni etten ole ainoa. 😊 Ja itse asiassa tiedän et tänä aikana hänellä ollut pientä muutakin säätöä, onneksi!
Ap
Ei tarvitse keskustella. Ilmoitat hänelle että lopetat sen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kaikki tietää että pano on vain pano. Ei ole tärkeä ihminen. Joillakin on useampi pano.
Siitä vaan. Toivottavasti joku tekee sulle saman tai jotain pahempaa.
Sinä olet ainoa joka luulee olevansa jossain parisuhteessa ei hän. Sinun pitää ilmoittaa itsellesi että toista ei ole ikinä kiinnostanut. Miten sinä ihastut johonkin panoon? Täysin käsittämätöntä. Jos sinä olet 9/10 tapaamisista ehdottanut niin häntä ei ole missään vaiheessa kiinnostanut, joten tuskin huomaa vaikka sinusta ei enää ikinä kuuluisi mitään.