Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan ok lopettaa parin vuoden seksitapailut ilman keskustelua?

Vierailija
31.07.2024 |

On sovittu ettei sovita mitään. 

Noin kuukausi sitten kerroin että mun ihastuminen on laantumaan päin ja jos en enää pidä niin paljoa yhteyttä niin "vika ei ole sussa". 

Minä olen pääosin ollut se, joka on 90 %:sti ottanut yhteyttä ja tehnyt aloitteita. 

Jos nyt vaan lopetan homman ilman enempiä keskusteluja, onko ok? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö muotoilla joku viesti. Että "Olen pahoillani, mutta en ole tulossa enää käymään. Koska ihastus meni. Ja aikani kuluu töissä ja harrastuksissa. Olet mukava mies mutta jouduin tekemään tämän päätöksen. Ehkä olisi pitänyt olla selkeämpi jo aluksi." Pitäisikö sun keksiä jotain? Ettei se toinen jää odottamaan ja odottamaan. Viesti voi kyllä itkettää sitä toista jos ehti rakastua tms.

Vierailija
22/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun toisaalta mietin et pieni mahis jos vielä päädytään sänkyyn joskus niin onko siksikin parempi etten sano mitään selkeää. Tuntuu kyllä että juttu on ohi, en enää halua, mut jos joskus olenkin toista mieltä....... 

Ap 

Kasvata selkäranka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin hänelle, ja hän sanoi, 

että ei tarvitse sopia mitään. 

Voidaan olla kavereita tai jos minä haluan, niin sitten voidaan harrastaa seksiäkin, mutta ei mitään paineita mulle ja hän on hienovarainen. Voin osoittaa jos haluan ja jos en niin ymmärtää. 

Ap

Vierailija
24/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi sanon että jos aloitatte seksitapailut tehkää heti alkuun selväksi missä mennään. Mitä tämä on ja mitä tämä ei ole.  Itse olen ollut tällaisessa suhteessa reilun kolme vuotta, ja meillä on molemmilla täysin selvää että emme seurustele.  

Tapailemme, mutta mitään sitoomuksia ei kumminkaan puolin tehdä.  Jos toinen alkaa haluta jotain muuta, se suhde on siinä.  Minä en halua sitoutua enkä halua että kukaan odottaa minulta mitään mitä en voi luvata ja antaa, ja sama hänen puoletaan. 

On helppo ja kevyt olla kun tietää että mitään odotuksia toisella ei ole.  Olen vapaa ja saan tavata ketä haluan jos haluan, ja niin saa hänkin.  Meillä on todella toimiva kaveruuteen perustuva suhde ja pidämme hauskaa.  Käymme ulkona syömässä tai kokataan jomman kumman luona, katsellaan elokuvia tai sarjoja, viihdytään ja rentoudutaan.

Minulla on oma koti ja huusholli ja hänellä omansa.  Emme puutu  toistemme asioihin koska ne eivät toiselle kuulu.

Tälainen suhde vaatii sitä että kumpikaan ei ole mustasukkainen eikä pyri kontrolloimaan ja kyselemään. Jos sinä ap haluat lopettaa miehen tapailun, ilman muuta kerro se hänelle silmästä silmään. Mikään ei ole inhottavampaa toista kohtaan kuin häipyä vähin äänin.

Niin ja nainen minäkin.

Vierailija
25/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä ottaisin tuon sitten puheeksi, jos hän ottaa yhteyttä ja ehdottaa jotain, josta en ole enää kiinnostunut esim. tapaamista. On olemassa mahdollisuus, että olette nyt niin samalla sivulla, että kumpikin lähtee eteenpäin taakseen katsomatta. Voi olla, että et kuule hänestä enää koskaan mitään.

Vierailija
26/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota voi ja saa ihan selittelemättä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi