Miehet. Mitä ominaisuuksia ette voi sietää naisessa?
Lopetin suhteen, kun naisystäväni käytti liikaa alkoholia, vaikka hän muuten oli erittäin kaunis.
Kommentit (148)
Olenkin miettinyt miksi miehet ei minua halua, nyt selvisi.
Asun rivarissa, on lapsia eli kotiäiti (sama isä kylläkin heillä), ja minulla on TATUOINTEJA. Mutta en sentään polta. Ja minulla on oikeasti sisustettu siisti asunto eikä ikean lack ja home sweet home.
Mutta ainiin minulla on myös koiria. Ei pitbull mutta koiria. Enkä kiroile. Enkä huuda ja riehu tai viskele tavaroita ikinä. Mutta melkein kaikki täsmää. Harmi oisin halunnut naimisiin oikeasti.
Tyrkyt naiset täytehuulineen ja silareineen. Bimboilu ja huolimaton tavarastaan
Ihana tällainen hyvän mielen ketju! Tässähän tuntee itsensä kovin halutuksi, kun ei ole oikein missään viestissä lueteltu minun ominaisuuksiani!
Krantut runkkaa ja käsi ylös kuka itse on täydellinen? Vaimoni on "tavallinen tyttö" ja sellaisenaan parasta mitä voisin toivoa. Hän panostaa suhteeseemme ja saa aikaan myös sen että itsekin tulee panostettua.
Exästä voisi kaivaa paljonkin huonoja puolia. Sarjapettäjä. Siivousintoilija. Vaati prinsessan kohtelua, mutta ei itse panostanut ollenkaan. Sängyssä lahna. Ahne ja pihi.
Rumapainoisuus, hirviörinnat, vanha ikä (>30v), tatuoinnit, lapset, violettitukkaisuus (ja muut luonnottomat värit sekä leikkaukset hiuksissa), kynsilakat, lyhytsormisuus, lyhytvarpaisuus, ne lävistykset joita ei ole otettu minun takiani, iso kengännumero (>36), paksut nilkat, mieskasvoisuus, liikapituus, lyhytkasvuisuus, tottelemattomuus.
En voisi olla suhteessa naisen kanssa, jolle seksi on pyhä ja ylimaallinen asia, joka kuuluu vain ja ainoastaan kahden ihmisen väliseen syvään tunneyhteyteen. Itselle se voi olla tilapäistä, toisistaan siinä hetkessä viehättyneiden ihmisten välistä fyysistä iloittelua ja nautintoa, joka antaa puolin ja toisin.
Hyperaktiivisuus ja jatkuva suorittaminen. Ei osaa koskaan pysähtyä paikalleen ja elää hetkessä. Aina tulossa jostain tai menossa jonnekin. Asettaa nämä omat juttunsa kaiken muun yläpuolelle.
Muotitrendien perässä juoksevat ja peiliin tuijottavat huulitäytteiset naiset jotka kuvittelevat että miehen pitäs kustantaa kaikki lysti naiselle. Onnistunee varmaan vielä parikymppisenä mutta parasta ennen päiväyksen jälkeen kun tissejä ei saa korjattua enää silikonillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isokätinen nainen ei kyllä pääse koskettamaan sukukalleuksiani eikä mitään muutakaan, jos ihan fyysisissä asioissa pitäydytään.
Tämä on kyllä oikeasti aika paha, kun normaalilla nätillä naisella on isot työmiehen kädet. :D
- - - -
Asian jyrkkyys tuli itselle hiukan yllärinä, uutedna asiana ja ihan puun takaa. Olin 'heittämässä' kotiin naistentanssien löytöä kun tämä ihan smaltalkin mukaisesti alkoi keittämään kahvia pikkutunneilla. Toiveikkaana katseella mittailin takaapäin kahvinkeittäjän muotoja, kun yllättäen katse osui naiseksi todella suuriin käsiin. Sillä kertaa en edes yrittänyt johdatella asioita yhdestä-toiseen-ja siitä-kolmanteen ja olen muistanut tsekata lapiokourat sen jälkeen jo tanssiparketilla..
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että pitääkö joku mies täytettyjä huulia hyvännäköisinä? Omista kavereista en tiedä ketään joka näin ajattelisi mutta silti jokainen nainen tuntuu nämä itselleen haluavan.
Nää ankkahuulet ovat kyllä todella koomisia. Eivät pysty edes juomaan kupista ilman pilliä. En ymmärrä miksi joku haluaa vapaaehtoisesti pilata huulensa.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin miettinyt miksi miehet ei minua halua, nyt selvisi.
Asun rivarissa, on lapsia eli kotiäiti (sama isä kylläkin heillä), ja minulla on TATUOINTEJA. Mutta en sentään polta. Ja minulla on oikeasti sisustettu siisti asunto eikä ikean lack ja home sweet home.
Mutta ainiin minulla on myös koiria. Ei pitbull mutta koiria. Enkä kiroile. Enkä huuda ja riehu tai viskele tavaroita ikinä. Mutta melkein kaikki täsmää. Harmi oisin halunnut naimisiin oikeasti.
Onhan se nyt selvää, ettei kukaan halua alkaa ruokkia toisen tekemiä penskoja ja jos niitä on vielä useampi.
Vierailija kirjoitti:
Rumapainoisuus, hirviörinnat, vanha ikä (>30v), tatuoinnit, lapset, violettitukkaisuus (ja muut luonnottomat värit sekä leikkaukset hiuksissa), kynsilakat, lyhytsormisuus, lyhytvarpaisuus, ne lävistykset joita ei ole otettu minun takiani, iso kengännumero (>36), paksut nilkat, mieskasvoisuus, liikapituus, lyhytkasvuisuus, tottelemattomuus.
Tämä.
"ne lävistykset joita ei ole otettu minun takiani" Mitä tuo edes yrittää tarkoittaa?? Ei kai kukaan kenenkään muun takia ota lävistyksiä tai pakota toista ottamaan lävistyksiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että pitääkö joku mies täytettyjä huulia hyvännäköisinä? Omista kavereista en tiedä ketään joka näin ajattelisi mutta silti jokainen nainen tuntuu nämä itselleen haluavan.
Nää ankkahuulet ovat kyllä todella koomisia. Eivät pysty edes juomaan kupista ilman pilliä. En ymmärrä miksi joku haluaa vapaaehtoisesti pilata huulensa.
Jotkut miesten seksilelut muotoillaan juuri tuollaisten ankkahuulien mukaan, ja siihen on varmaan syynsä. Tosin kukaan mies ei ala seurustelusuhteeseen seksilelunsa kanssa vaikka se antaisi kuinka hyvä tyydytyksen tahansa.
En pystys nauramatta katsomaan saatikka suutelemaan naista jolla on isot ankkahuulet.
Naiset jotka eivät ole sinut itsensä kanssa. Ei ole väliä onko lyhyt vai pitkä, hoikka vai pyöreä, pienet tai isot rinnat. Kaikki omalla tavalla kauniita mutta jos itseään ei kanna niin se näkyy kauaksi ja se saa vaivaantuneeksi myös muut ympärillään. Siihen ei tarvita kauneusleikkauksia tai edes meikkiä tasoittelemaan ryppyjä kun riittää että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on
En yleensä pidä juonittelusta enkä tuittuilusta. Yksi piirre puolisossani josta pidän on että hän on rehellinen, toki hienotunteinen.
Kannattaa tarkistaa, ettei ole jesaria haaroissa.