Miehet. Mitä ominaisuuksia ette voi sietää naisessa?
Lopetin suhteen, kun naisystäväni käytti liikaa alkoholia, vaikka hän muuten oli erittäin kaunis.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Teidän joidenkin mielestä siis on pahempaa jos nainen käy baareissa, kuin että miehet heitä tap pavat! On täällä miehiä, ja varsin tasa-arvoisia.
Itse käytte ja käytätte näitä bubihuulia kuinka haluatte.
Itse olen ollut raitis 18 vuotta, oli aika pahakin alkoholiongelma aikanaan. Ei naisen baarissa käyminen haittaa, mutta en halua naista, joka joisi usein alkoholia, koska itse elän raitista elämää, ja haluan käyttää päivät hyväkseni.
Vierailija kirjoitti:
Teidän joidenkin mielestä siis on pahempaa jos nainen käy baareissa, kuin että miehet heitä tap pavat! On täällä miehiä, ja varsin tasa-arvoisia.
Öh, kuka täällä on ollut ottamassa naisia hengiltä ja millä tavalla sitä on verrattu baarissa käymiseen? Eihän niillä nyt ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Ja täytyy kyllä sanoa, että itse en jaksaisi dokaavaa naista. Joskus vuosikymmeniä sitten teekkarivuosina tuli kyllä itse dokattua ihan riittävästi, ettei sitä enää näin päälle viisikymppisenä tarvitse, ei itse eikä katsella. Saunakaljakin vaihtunut itsellä nykyään nollakaljaan, ajaa aivan saman asian.
Pahoittelen jos menee tunteisiin, ettei känninen nainen ihan kaikille kuitenkaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö, missä viestissä täällä oli bi-mies, joka haluaa mennä yhteen naisia tappavan miehen kanssa?
Minäkään en halua kännistä tai edes tupakoivaa naista. Vastenmielisempää hahmoa ei oikein voi edes kuvitella. Samalla päihdeihminen vain tuntuu hyvin lapselliselta/keskenkasvuiselta/jämähtäneeltä, kun tarvitsee päihteitä kestääkseen omaa elämäänsä.
Naiset jotka eivät ole sinut itsensä kanssa. On tekotissiä, täytettyjä huulia jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Sitä jos naisen jalkojenvälissä roikkuu 30cm leka.
No joo, vaikka olisi muuten todella kaunis, niin jos sieltä löytyisi jotain samanlaista mitä omien jalkojen välistä, niin olisi aika ällöttävä yllätys
-ylisuorittajuus
-ilottomuus
-feminismi
-vihervasemmistolaisuus
-sivistymättömyys
-lihavuus
-ulkonäkökeskeisyys
Vierailija kirjoitti:
Isokätinen nainen ei kyllä pääse koskettamaan sukukalleuksiani eikä mitään muutakaan, jos ihan fyysisissä asioissa pitäydytään.
Tämä on kyllä oikeasti aika paha, kun normaalilla nätillä naisella on isot työmiehen kädet. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvaista pillua ei huvita nähdäkään.
Päin vastoin, haluaisin nähdä pelkästään karvaisia pilluja.
M50+
Sama täällä, onneksi karvamuoti on vähitellen palaamassa luomuun tai hieman siistittyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isokätinen nainen ei kyllä pääse koskettamaan sukukalleuksiani eikä mitään muutakaan, jos ihan fyysisissä asioissa pitäydytään.
Tämä on kyllä oikeasti aika paha, kun normaalilla nätillä naisella on isot työmiehen kädet. :D
Kivahan se on kun semmoinen oikein maamiehen karhea koura vääntää hummerin hienostoravintolassa nurin niskoin tai hyväilee kalun vartta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikein ole kokemusta naisista joita ei voi sietää. Vaimo on tossa 25 vuotta ollut vieressä, ja siedän hänen metkunsa. Ja hän minun. Seksiä saan tarpeeksi, joten "akkojen metkujen" sietäminen on helppoa. No ne ärsyttävät piirteet: Ääretön hitaus minne tahansa lähtiessä. Meikä heittää rotsin niskaan, katsoo, että puhelin, ja rahapussi on mukana, ja istun autoon. Menee jotain 30-60min, ennenkuin eukko on valmis. Eikä se edes meikkaa. Aikuisten lapsien paapominen on toinen juttu. Prkle ne on aikuisia, ei niille tartte pipoa päähän pukea. Sitten ruuanlaitto: Joskus kun olisi muuta mielekästä tekemistä, tai menoa, voisi jättää sen tunnin kahden ruuanlaiton väliin, ja syödä jonkun nopean valmispitsan vaikka. Mutta ei. Kun kello on jo vaikka 18, ja ehdotan vaikka lähtöä kalaan, tulee vaimolle mieleen, että hei ei olla syöty mitään. Tunti kokataan, tunti syödään, ja siihen päälle se hitaus lähteä mihinkään 1 tunti, niin turha enää läh
Naiset armeijaan. Siellä oppii olemaan arpomatta ja nysväämättä. Ainakin vielä 80-luvulla oppi, tosin sillon ei ollut naisiakaan siellä.
Päin vastoin, haluaisin nähdä pelkästään karvaisia pilluja.
M50+