Mitä olette ostaneet lahjaksi rippijuhliin?
Jos olette tänä kesänä käyneet rippijuhlissa, mitä olette antaneet lahjaksi ?
Mä olen menossa vielä tänä kesänä ja olen ostanut lahjaksi tämän kesän sesonki muumimukin. Lisäksi vien ruusun.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut päivänsankarilla lahjatoiveita on viety sen mukaan. Jos ei ole, rahaa kirjekuoressa. Ikinä en osata kenellekkään mitään tavaraa, jos ei ole yksiselitteisiä ohjeita, mitä sen pitää olla. Esim. minä olisin viskanut sen sun tuoman muumi-mukin roskiin, eivät ole minun silmääni mitenkään nättejä, enkä niitä kotiini halua. Mutta sitten taas kummityttö niitä ihan toivoi rippillahjaksi niin ostin niitä hänelle 4kpl.
Ja hetihän se Christiiina aloittikin muumimukien haukkumisen 😂 muistit tällä kertaa kumminkin logata ulos tililtäsi ennen kuin vastasit itsellesi.
Nyt taitaa sulla lääkkeet pettää? Mä vastasin tuon ja en ole toi nimimerkki, mulla ei ole mitään nimimerkkiä. Ja usko pois, maailmassa on ihmisiä, joista muumi-mukit eivät ole kovin nättejä.
En silti ole ampunut paskaksi saamiani mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa 50-100 euroa. Veljen lapselle annoin 100 euroa ja serkun lapselle 50 euroa.
Oletpa nuuka ihminen.
Siis ihan oikeasti? Mulle 50-100 euroa on jo iso raha, ja luulisi olevan myös rippikoululaiselle.
Ei oikeasti, vaan Christiiina yrittää aiheuttaa pahaa mieltä rippilahjan antajille, ihan sama mitä sanoisit tässä ketjussa se haukutaan. Se on tämän venäjän trollausketjun idea.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut päivänsankarilla lahjatoiveita on viety sen mukaan. Jos ei ole, rahaa kirjekuoressa. Ikinä en osata kenellekkään mitään tavaraa, jos ei ole yksiselitteisiä ohjeita, mitä sen pitää olla. Esim. minä olisin viskanut sen sun tuoman muumi-mukin roskiin, eivät ole minun silmääni mitenkään nättejä, enkä niitä kotiini halua. Mutta sitten taas kummityttö niitä ihan toivoi rippillahjaksi niin ostin niitä hänelle 4kpl.
Ja hetihän se Christiiina aloittikin muumimukien haukkumisen 😂 muistit tällä kertaa kumminkin logata ulos tililtäsi ennen kuin vastasit itsellesi.
Tuo ei ollut minun kommenttini. Miksi mä kritisoisin omaa lahjaani?
En tosiaan tiedä. Miksi sä aloitat ketjuja "naisena" ja sitten vastailet itsellesi "miehenä", välillä unohdat logata välissä ulos? Sun tili on niin calloutattu jo että kannattaisko keksiä uusi "tili".
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
En tosiaan tiedä. Miksi sä aloitat ketjuja "naisena" ja sitten vastailet itsellesi "miehen
Tiedän mihin aloitukseen viittaat ja kuten olen kertonut, laittamani lainausmerkit eivät näkyneet, kun tabletilla kirjoitettaessa ei saa niitä näkyviin.
Tämä oli siis kommenttini silloin:
"Mä olen pikkulapset yh-isä ja mä haluan lapsettoman naisen".
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Olen siis kaukaista sukua rippilapselle, niin en mitään kauhean kallista lahjaa halunnut ostaa.
?
Sulle sattui nyt pahan luokan kämmy. Eli kysymysmerkitit sun itsesi lähettämän viestin
Minua ei kutsuta rippijuhliin, koska en kuulu kirkkoon.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
En tosiaan tiedä. Miksi sä aloitat ketjuja "naisena" ja sitten vastailet itsellesi "miehen
Tiedän mihin aloitukseen viittaat ja kuten olen kertonut, laittamani lainausmerkit eivät näkyneet, kun tabletilla kirjoitettaessa ei saa niitä näkyviin.
Tämä oli siis kommenttini silloin:
"Mä olen pikkulapset yh-isä ja mä haluan lapsettoman naisen".
Eikä ollut vaan vedit jotkut kunnon naistenhaukkumishuorittelut. Älä yritä selitellä, RYSSSÄ.
Jos on poika, niin kaljaa ja kortsuja.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Olen siis kaukaista sukua rippilapselle, niin en mitään kauhean kallista lahjaa halunnut ostaa.
?
Sulle sattui nyt pahan luokan kämmy. Eli kysymysmerkitit sun itsesi lähettämän viestin
Normi massatrollausta. Sillä on luultavasti monta tabia auki trollauksia niin ei se heti huomaa ketä lainailee.