Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikeasta ei kannata ottaa kokoamispalvelua.

Vierailija
31.07.2024 |

Maksat itsesi kipeäksi. Eivät tule silloin kun on sovittu ja joudut väijymään vuorokausitolkulla kotonasi odottamassa, että milloin tulevat. Mitään ei ilmoiteta. Näin ainakin Raision Ikeassa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovin avuton, jos et osaa kasata itse? 

Vierailija
2/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella että 87-vuotias naapurini kasaisi itse esim vaatekaappia. Mutta sinähän voit mennä auttamaan. Vaikutat niin nokkelalta tyypiltä👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin 87v tarvii enää uutta kaappia, mielummin tavaraa pois siinä vaiheessa viimeistään

Vierailija
4/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovin avuton, kyllä. Jalassani on vamma, joten en pääse polvilleni.

Vierailija
5/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella että 87-vuotias naapurini kasaisi itse esim vaatekaappia. Mutta sinähän voit mennä auttamaan. Vaikutat niin nokkelalta tyypiltä👍

Onko hän muistisairas tai jotenkin fyysisesti rajoittunut? Oma äitini tekee yli 80-vuotiaana vielä pikkuremonttejakin. Ja miksi ihmeessä pitää valita kaappi ikeasta, jos se kasaaminen on niin iso kynnys.

Vierailija
6/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta löytyi sopivan kokoinen kaappi pieneen tilaan. Totta kai kuvittelin, että jos liike ilmoittaa päivän ja ajan, koska kokoaminen tapahtuu, se pitää paikkansa. Ei pidä ja mitään ei ilmoiteta eikä mihinkään saa yhteyttä.

Vierailija
7/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se toimi ihan hyvin, taitaa olla tapauskohtaista. Tosin taisi olla aika kallis, mutta kyllähän se maksaa, kun joku tulee kotiin kokoamaan esim. isoa vaatekaappia, tilasi sen mistä tahansa. Ellei sitten pimeästi maksa jollekin tutulle tai puolitutulle. 

Vierailija
8/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän muistisairas tai jotenkin fyysisesti rajoittunut? Oma äitini tekee yli 80-vuotiaana vielä pikkuremonttejakin. Ja miksi ihmeessä pitää valita kaappi ikeasta, jos se kasaaminen on niin iso kynnys.

No jos on jompaa kumpaa tai vaikka molempia? Tai jos jotakuta ei vaan huvita itse kasata. Milloin sitten on mielestäsi hyväksyttävää käyttää tarjottua kasaamispalvelua?

Vierailija
9/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut niistä kamoista tarvitsee kaksi henkilöä, esim 258cm korkea ja 100cm leveä Pax-kaappi ei ihan yhden henkilön voimin välttämättä nouse ja oven kiinnittäminen siihen tarvitsee kaksi: toinen pitää ovea paikoillaan ja toinen kiinnittää. Nimim. kokemusta on. 

Vierailija
10/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta löytyi sopivan kokoinen kaappi pieneen tilaan. Totta kai kuvittelin, että jos liike ilmoittaa päivän ja ajan, koska kokoaminen tapahtuu, se pitää paikkansa. Ei pidä ja mitään ei ilmoiteta eikä mihinkään saa yhteyttä.

Ikean asiakaspalveluun ei saa yhteyttä? MIhin sä yrität soittaa? Kun mun kokemuksen mukaan just Ikean aspa on se ainoa, joka vastaa aina. Ja osaavat myös vastata niihin kysymyksiin.

Vierailija
11/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin 87v tarvii enää uutta kaappia, mielummin tavaraa pois siinä vaiheessa viimeistään

Joo eihän 87-vuotias mitään enää tarvitse, parempi kun heittää kaiken roviolle ja menee kuoppaan makaamaan. Joka tapauksessa pointti nyt varmaan oli se, että hyvä kun on tuollainen palvelu tarjolla, eikä juuri se että huonekalu sattuu olemaan vaatekaappi.

- eri

Vierailija
12/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ole sinulta tai äidiltäsi pois, jos joku valitsee käyttää kokoamispalvelua. Hauskoja tällaiset ihmiset, jotka meuhkaavat tuotteista ja palveluista, joita juuri he eivät tarvitse ja joita tällöin kenenkään muunkaan ei tulisi tarvita tai haluta.

Vierailija
13/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean huonekalujen kokoaminen on mun lempipuuhaa. Teen sen aina mun tyttöjen kanssa. Voitaisiin koota muittenkin huonekaluja pientä korvausta vastaan.

Vierailija
14/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi kukaan ei koskaan saa maksaa kokoamispalvelusta vaikka siihen olisi varaa? Kaikki pitää tehdä itse?

Vierailija
15/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut niistä kamoista tarvitsee kaksi henkilöä, esim 258cm korkea ja 100cm leveä Pax-kaappi ei ihan yhden henkilön voimin välttämättä nouse ja oven kiinnittäminen siihen tarvitsee kaksi: toinen pitää ovea paikoillaan ja toinen kiinnittää. Nimim. kokemusta on. 

Kaappi kasataan vaakatasossa lattialla ja nostetaan pystyyn jonka jälkeen hyllyt ja vetimet paikalleen. Ei siihen kahta tarvita. Paitsi jos on nainen, silloin tarvitaan aina mies.

Vierailija
16/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eihän 87-vuotias mitään enää tarvitse, parempi kun heittää kaiken roviolle ja menee kuoppaan makaamaan. Joka tapauksessa pointti nyt varmaan oli se, että hyvä kun on tuollainen palvelu tarjolla, eikä juuri se että huonekalu sattuu olemaan vaatekaappi.

- eri

No kyllä on edesvastuutonta hankkia lisää uutta tavaraa, etenkään jostain muovi-ikeasta, olis ostanut sitten edes käytetyn kaapin.

Vierailija
17/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän ap. juuri varoittikin. 

Vierailija
18/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaappi kasataan vaakatasossa lattialla ja nostetaan pystyyn jonka jälkeen hyllyt ja vetimet paikalleen. Ei siihen kahta tarvita. Paitsi jos on nainen, silloin tarvitaan aina mies.

Näinpä juuri.

"Ei miestä mihinkään tarvitse"

Vain silloin kun ..ja silloin..ja tähän..ja tuohon..ja ...ja ..

Vierailija
19/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

No kyllä on edesvastuutonta hankkia lisää uutta tavaraa, etenkään jostain muovi-ikeasta, olis ostanut sitten edes käytetyn kaapin.

Selkeä homma. Kun kerran Ikeasta ostaminen on edesvastuutonta, ei tarvita kokoamispalveluakaan. Tämähän ratkesi näppärästi.

Vierailija
20/41 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä ainakin olet psyykkisesti todella rajoittunut. "Kyllä mää ja mun äiree, niin kaikki muutkin."