Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveellisin jogurtti

Vierailija
31.07.2024 |

Mikä jogurtti on kaikista terveellisintä? Maustamaton tietenkin, mutta minkälainen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni virallinen käsitys on, että joko kasvipohjainen tai rasvaton, koska maitotuotteen kova rasva on haitallista. 

Mutta ihmisillä on näistä kovasti eri käsityksiä, jotka on ravitsemustieteen nykyisen näkemyksen vastaisia, joidenkin mielestä maitorasva on suorastaan terveellistä ja syövät mieluiten 10% rasvaista turkkilaista jogurttia. Kohtuudella käytettynä siitä tuskin mitään haittaa onkaan, osana muuten terveellistä ruokavaliota.

Vierailija
2/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisellekö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvipohjainen tuote ei ole jogurttia, vaan jotain kasvishyydykettä tai kiisseliä. Eipäs sekoiteta eri asioita keskenään.

Vierailija
4/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt 50 vuotta maustamattomia keskirasvaisia jugurtteja enkä sairasta sydäntauteja. Pidän niistä enkä tarvitse aamuisin sokerin makua. Olen tyytyväinen tähän valintaani, koska olen käsityksessä, että näiden jugurttien hapatteet ovat hyväksi suolistolle. Joskus harvoin lisään mustikoita tai vaikka hunajaa.

Vierailija
5/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen rasvaton. Paljon proteiinia.

Vierailija
6/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen kreikkalaista paksumpaa jogurttia tällä hetkellä. Se vaikuttaa aika hyvältä. Siihen voi joutua lisäämään hivenen sokeria tai muuta. Turkkilainen on ehkä liian paksua mun makuun, jollekin sekin käy.

Vierailija
7/7 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin 2% Kreikkalainen on todella hyvää!