Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette ostaneet lahjaksi rippijuhliin?

31.07.2024 |

Jos olette tänä kesänä käyneet rippijuhlissa, mitä olette antaneet lahjaksi ?

Mä olen menossa vielä tänä kesänä ja olen ostanut lahjaksi tämän kesän sesonki muumimukin. Lisäksi vien ruusun.

Kommentit (31)

1/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kaukaista sukua rippilapselle, niin en mitään kauhean kallista lahjaa halunnut ostaa.

Vierailija
2/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäen että Christiiina on vauvsn vakkaritrollitili, niin mitähän sä tälläkin yrität trollata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäen että Christiiina on vauvsn vakkaritrollitili, niin mitähän sä tälläkin yrität trollata?

Luultavasti sellaista lahjojen ostajan mielenpahoittamista. "EI KUKAAN HALUA MUUMIMUKIA EIKÄ VARSINKAAN VILLASUKKIA".

Vierailija
4/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut päivänsankarilla lahjatoiveita on viety sen mukaan. Jos ei ole, rahaa kirjekuoressa. Ikinä en osata kenellekkään mitään tavaraa, jos ei ole yksiselitteisiä ohjeita, mitä sen pitää olla. Esim. minä olisin viskanut sen sun tuoman muumi-mukin roskiin, eivät ole minun silmääni mitenkään nättejä, enkä niitä kotiini halua. Mutta sitten taas kummityttö niitä ihan toivoi rippillahjaksi niin ostin niitä hänelle 4kpl.

Vierailija
5/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut päivänsankarilla lahjatoiveita on viety sen mukaan. Jos ei ole, rahaa kirjekuoressa. Ikinä en osata kenellekkään mitään tavaraa, jos ei ole yksiselitteisiä ohjeita, mitä sen pitää olla. Esim. minä olisin viskanut sen sun tuoman muumi-mukin roskiin, eivät ole minun silmääni mitenkään nättejä, enkä niitä kotiini halua. Mutta sitten taas kummityttö niitä ihan toivoi rippillahjaksi niin ostin niitä hänelle 4kpl.

Ja hetihän se Christiiina aloittikin muumimukien haukkumisen 😂 muistit tällä kertaa kumminkin logata ulos tililtäsi ennen kuin vastasit itsellesi.

Vierailija
6/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny ja tyynyliina on hyvä lahja rippilapselle.

Vierailija
7/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa 50-100 euroa. Veljen lapselle annoin 100 euroa ja serkun lapselle 50 euroa. 

Vierailija
8/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyny ja tyynyliina on hyvä lahja rippilapselle.

Christiiina kohta vastaa nimettömänä: EI MISSÄÄN NIMESSÄ MITÄÄN KAMALIA MARIMEKON LAKANOITA NIITÄ EI KUKAAN HALUA. 

aika ennalta-arvattava tili tuo siis on.

Vierailija
9/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimuki rippilahjaksi ? Lahjan saaja nauraa sulle loppuelämänsä kun vitutukselta selviää. Provo koko juttu.

Vierailija
10/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulijuhliin?

Vaippoja tiätty!

T: Urpo

Vierailija
11/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimuki rippilahjaksi ? Lahjan saaja nauraa sulle loppuelämänsä kun vitutukselta selviää. Provo koko juttu.

Just tällaista Christiiina ketjulta odottaa. Kaikkien lahjojen haukkumista niin, että lahjan ostaja joka googlaa, tulisi epävarmaksi ja suuttuisi.

Trollaa samaa joka joulun alla villasukille. "Laitan roskiin aina lahjaksi saamani villasukat jotka saan koska kukaan ei sellaisia halua edes kierrätyskeskukseen ei kelpaa".

Perus iigoritili siis. Pahaa mieltä länteen.

Vierailija
12/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusun ja kirjekuoren jossa 250-300€ käteistä olen yleensä vienyt ja aina on kelvannut, niin rippilahjaksi kuin lakkiaisiin/ valmistujaisiinkin. Olkoonkin vaikka kuinka rahvasta , mutta logiikka siinä, että itsepä parhaiten tietää mitä haluaa tai tarvitsee. Ihan turhaan minä sitä arpoisin.

Vierailija
13/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa 50-100 euroa. Veljen lapselle annoin 100 euroa ja serkun lapselle 50 euroa. 

Oletpa nuuka ihminen.

Vierailija
14/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olemme lehdistä saaneet lukea, niin rippileirit on nykyään sangen rankkoja paikkoja. Jonkinlainen mitali tai kunniamerkki siitä, että selvisi loppuun asti.

Vierailija
15/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hetihän se Christiiina aloittikin muumimukien haukkumisen 😂 muistit tällä kertaa kumminkin logata ulos tililtäsi ennen kuin vastasit itsellesi.

Nyt taitaa sulla lääkkeet pettää? Mä vastasin tuon ja en ole toi nimimerkki, mulla ei ole mitään nimimerkkiä. Ja usko pois, maailmassa on ihmisiä, joista muumi-mukit eivät ole kovin nättejä.

Vierailija
16/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa nuuka ihminen.

Siis ihan oikeasti? Mulle 50-100 euroa on jo iso raha, ja luulisi olevan myös rippikoululaiselle. 

Vierailija
17/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ja ei.

Vierailija
18/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusun ja kirjekuoren jossa 250-300€ käteistä olen yleensä vienyt ja aina on kelvannut, niin rippilahjaksi kuin lakkiaisiin/ valmistujaisiinkin. Olkoonkin vaikka kuinka rahvasta , mutta logiikka siinä, että itsepä parhaiten tietää mitä haluaa tai tarvitsee. Ihan turhaan minä sitä arpoisin.

No hyvä, että sulla on noin paljon antaa rahaa, mutta ei mulla ainakaan. Paljon pienemmillä summilla mennään 

19/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Olen siis kaukaista sukua rippilapselle, niin en mitään kauhean kallista lahjaa halunnut ostaa.

?

Vierailija
20/31 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa sulla lääkkeet pettää? Mä vastasin tuon ja en ole toi nimimerkki, mulla ei ole mitään nimimerkkiä. Ja usko pois, maailmassa on ihmisiä, joista muumi-mukit eivät ole kovin nättejä.

Christiiinan vakiovastaus kun joku callouttaa sen touhut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan