Miksi en löydä Tinderistä ketään?
Matcheja 40, aktiivisia keskusteluja 0, treffejä 0. Aika turhalta paikalta tuntuu, jatkuvasti vaan keskustelukumppanit haihtuu johonkin takavasemmalle. En sitten varmaan ole riittävän kiinnostava.
Kommentit (38)
Olet "väliinputoaja". Olet riittävän hyvännäköinen että saat jonkin verran tykkäyksiä ja mätsejä, mutta et ole riittävän hyvännäköinen että kukaan oikeasti haluaisi panostaa juuri sinuun, kun paremman näköisiäkin on samaan aikaan saatavilla.
Olet vähän kuin se tyyppi, joka pääsee kyllä työhaastatteluihin, mutta jota ei koskaan valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vastasit varmaan omaan kysymykseesi. Näillä tiedoilla ei ole oikein muuta annettavaa tähän aloitukseen.
Löytääkö sieltä sitten muut jotakin?
Ap
Mikset AP ehdota itse niitä treffejä? Itse olen avoimin mielin liikenteessä ja tutustuisin mielelläni F2F mukavantuntuisten naisten kanssa, mutta jos matcheja tulee 1-2 per viikko, niin aika hankalaa ruveta treffejä buukkaamaan.
M50+, ihan ookoo tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vastasit varmaan omaan kysymykseesi. Näillä tiedoilla ei ole oikein muuta annettavaa tähän aloitukseen.
Ap
Mikset AP ehdota itse niitä treffejä? Itse olen avoimin mielin liikenteessä ja tutustuisin mielelläni F2F mukavantuntuisten naisten kanssa, mutta jos matcheja tulee 1-2 per viikko, niin aika hankalaa ruveta treffejä buukkaamaan.
M50+, ihan ookoo tyyppi
Millä tavalla hankalaa? En nyt ihan tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Et ole riittävän komea siitä se on kiinni. Naiset haluaa 10 tasoa itseään paremman miehen.
Lukiko jossain että ap on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totta kai löytää. Itse ainakin tunnen useita pariskuntia, jotka tapasivat Tinderissä. Etkö sinä tunne tällaisia pareja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totta kai löytää. Itse ainakin tunnen useita pariskuntia, jotka tapasivat Tinderissä. Etkö sinä tunne tällaisia pareja?
Vain sellaisia, jotka ovat tutustuneet jo vuosia sitten.
Ap
Mulla on napannut 6 kertaa tänä vuonna tai siis niin että ollaan naitu. Kolmen kanssa useasti ja tullaan vielä naimaankin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mykkiä matchejä vaan. Naisena olen oppinut, että kannattaa antaa miehen aloittaa keskustelu. Hiljaista on. Tai siis oli. En ole enää Tinderissä.
Tyypillistä. Olet passiivinen ja ihmettelet, miksi muutkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
on. Tinder on perseestä ja sitä käyttävät ihmiset ovat perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaverini etsi kolme vuotta, kunnes löysi suhteen. Ei tosin ollut ihan koko aikaa Tinderissä vaan piti välillä taukoja. Toki nyt on onnellinen ja just sellaisessa suhteessa, mitä oli toivonutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta moinen matcheilla leuhkija. Keskustelujakin on, mutta on varaa pitää niitä jäähyllä kun et ole aktiivinen...
Sitten itse leuhkit ihmisleluillasi, joita pidät "jäähyllä"? Mutta ehkä viestisi olikin sarkasmia.
Mies saa millään tasolla olla kiinnostunut vain yhdestä, nainen nyt voi pyörittää monia. Mikä tässä on niin vaikeaa.
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
En ole koskaan ollut Tinderissä. Käytin joskus Match.comia ja jotakin Facebookin sovellusta, vaan onkohan niitä enää edes olemassa...
Pitäisi tehdä tälle sinkkuudelle jotakin, kun erosta on vuosia ja lapsetkin jo isoja.
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Kolme tapailusuhdetta kahdessa vuodessa heikko saldo?
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli matchi, vaivautui vastaamaan kolmen vuorokauden jälkeen vastaamaan mun kyselyyn hiljaisuudesta. Sit olikin taas pari vuorokautta hiljaista. Poistin osuman, kun en viitsi tuollaiseen mykkäkouluun lähteä. Minä olen siis mies. Naiset pitää ihme odotuslistalla miehiä, vastaavat, kun edeltä karsiutuu toisia pois ja vuoro osuu omalle kohdalle.
Minusta tollasissa kannattaa pyytää vaikka numero. Välillä vähän epäilyttää että Tinder ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
Kolme tapailusuhdetta kahdessa vuodessa heikko saldo?
Riippuu millainen tapailusuhde. Mullakin noita ollut ja huomannut että itse ihan rakastunut ja toinen vaan ottanut hyödyn niistä (eli ns vakipano ilman rakkautta)
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
!
Et ole riittävän komea siitä se on kiinni. Naiset haluaa 10 tasoa itseään paremman miehen.