Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en löydä Tinderistä ketään?

Vierailija
30.07.2024 |

Matcheja 40, aktiivisia keskusteluja 0, treffejä 0. Aika turhalta paikalta tuntuu, jatkuvasti vaan keskustelukumppanit haihtuu johonkin takavasemmalle. En sitten varmaan ole riittävän kiinnostava.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastasit varmaan omaan kysymykseesi. Näillä tiedoilla ei ole oikein muuta annettavaa tähän aloitukseen. 

Vierailija
2/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vastasit varmaan omaan kysymykseesi. Näillä tiedoilla ei ole oikein muuta annettavaa tähän aloitukseen. 

Löytääkö sieltä sitten muut jotakin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No itse löysin, rakkauden ja sen myötä parisuhteen. 

Vierailija
4/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Milloin tämä tapahtui?

Ap

Vierailija
5/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Milloin tämä tapahtui?

Ap

Reilu vuosi sitten. 

Vierailija
6/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mykkiä matchejä vaan. Naisena olen oppinut, että kannattaa antaa miehen aloittaa keskustelu. Hiljaista on. Tai siis oli. En ole enää Tinderissä.

Vierailija
7/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta moinen matcheilla leuhkija. Keskustelujakin on, mutta on varaa pitää niitä jäähyllä kun et ole aktiivinen...

Vierailija
8/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saattanut usein saada ihan kivoja keskusteluja aikaiseksi, mutta kynnys vaivautua pyytämään treffeille on sitten jo korkeampi. Kaiketi harvoin on tullut vastaan sellaisia naisia, että oikeasti olen tuntenut suurta halua tavata. En nyt olekaan ollut Tinderissä kuukausiin, kun kiinnostus seurusteluun on melkeinpä pyöreä nolla juuri nyt. Viimeksi kun olin niin taisi olla pari kolme sataa matchia, ja kyllä varmaan melkein puolen kanssa sai edes jonkinlaisen keskustelun käyntiin. Usein se toki sitten päättyi muutamaan viestiin, puolin ja toisin. Mutta omissa kokemuksissani naiset ovat vastanneet ihan kivasti. Onhan se ittestäänkin kiinni mitä kirjoittaa ja millainen bio on.

Vierailija
9/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta moinen matcheilla leuhkija. Keskustelujakin on, mutta on varaa pitää niitä jäähyllä kun et ole aktiivinen...

Sitten itse leuhkit ihmisleluillasi, joita pidät "jäähyllä"? Mutta ehkä viestisi olikin sarkasmia. 

Vierailija
10/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole kiinnostava, olet ruma tai olet läski (syö vähemmän).  Valitse noista yksi ja teen asian eteen jotain.

Vierailija
11/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit kuvittelee löytävänsä sieltä jotain. Rohkeus ei riitä jutteluun eikä tapaamiseen ja  se pullakahvikin saa maksaa max. 4,50 €

Vierailija
12/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli matchi, vaivautui vastaamaan kolmen vuorokauden jälkeen vastaamaan mun kyselyyn hiljaisuudesta. Sit olikin taas pari vuorokautta hiljaista. Poistin osuman, kun en viitsi tuollaiseen mykkäkouluun lähteä. Minä olen siis mies. Naiset pitää ihme odotuslistalla miehiä, vastaavat, kun edeltä karsiutuu toisia pois ja vuoro osuu omalle kohdalle.

Vierailija
13/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten itse leuhkit ihmisleluillasi, joita pidät "jäähyllä"? Mutta ehkä viestisi olikin sarkasmia. 

En jäähytä ketään. En ole edes tinderissä.

AP jäähyttää, koska hänellä on 0 AKTIIVISTA keskustelua, eli keskusteluja on mutta hän jäähyttää.

Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi.

Vierailija
14/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljin tinderin ja menin muualle, nyt saa keskustella jatkuvasti ihmisten kanssa.

Vierailija
15/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole kiinnostava, olet ruma tai olet läski (syö vähemmän).  Valitse noista yksi ja teen asian eteen jotain.

Päätin syödä vähemmän.

Mitä siis meinaat tehdä asian eteen, kun kerta lupasit?

Vierailija
16/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ihan turha. Neljä kertaa olen sen ladannut ja neljä kertaa poistanut. Ei vain jaksa.

N45

Vierailija
17/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska selkeästi et osaa kommunikoida

Vierailija
18/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa kokeilla vaikka feikkiprofiililla mutta ei viitsi feikata kun rikkoisi jonkun tunteet. Toisaalta en viittis asentaa tinderiä kun ollut 20 vuotta naimisissa jabpitenpääm yhdessä. Iskin puolison ruokakaupasta.

Vierailija
19/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Tinder on täysi turhake.

Vierailija
20/38 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit kuvittelee löytävänsä sieltä jotain. Rohkeus ei riitä jutteluun eikä tapaamiseen ja  se pullakahvikin saa maksaa max. 4,50 €

Eikö se ole paljon helpompaa ehdottaa tapaamista täysin tuntemattomalle kuin jo tutulle ihmiselle?