Minkä ikäisenä lopetit sipsien ostamisen itsellesi?
Minkä ikäisenä olette lopettaneet sipsien ostamisen vain itselle herkuiksi? Olen pitkään luullut, että sipsejä ostetaan lukio/amisiän jälkeen lähinnä juhliin tai vieraita varten kunnes kävi ilmi, että kaverini vielä yli kolmekymppisenä ostaa sipsejä itselleen viikonloppuherkuksi.
Kommentit (107)
Joskus päälle 25-vuotiaana alkoi hiipumaan. Nykyään ostetaan puolison kanssa n. 2 pussia sipsiä per vuosi. Olemme 34-vuotiaita.
Olen kohta 62 v. Joskus ostan sipsipussin itselleni tai juustonaksuja. Kestää monta päivää, jos ostaa sen ison. Pyykkipojalla suljen, ettei pehmene. Onko tässä joku ongelma?
Voi kauhee meinasin mennä ostamaan, mutta oon jo 35v niin eihän se nyt vissiin käy. Mitäs tämän ikäinen saisi ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 57, ja ostan satunnaisen salt&vinegar-sipsipussin itselleni, jos huvittaa.
sama. Viinietikkasipsit on parhaita. Olen 53
Vierailija kirjoitti:
44 v
Ei kun hei, olem mä ostanut tänä vuonnakin. Eli jatkuu..
Aloitin vasta päälle parikymppisenä. Menisi aivan liikaa, jollen rajoittaisi.
Ap, minkä ikäisenä aloitit idioottialoitusten kirjoittamisen palstalle?
siis mitä täh? miten se ikä liittyy siihen jos haluan napostella sipsejä samalla kun juon olutta ja pelaan lautapelejä?
Joskus 19-20v. Toki vielä siinä joskus 21-23 -vuotiaana tuli ostettua sipsejä johonkin kaveriporukan illanistujaisiin. Mutta näin kolmekymppisenä kyllä ihmetyttää kauppojen sipsihyllyjen suuruus, ketkä niitä oikeasti ostaa enää tuon teinivaiheen jälkeen?
Ostin sipsejä viime viikolla. Olen 61-vuotias. Juustosnacksit ovat kyllä parempia kuin perunalastut.
Kesäisin ostan välillä tiettyjä sipsejä ja myös tiettyjä viinirypäleitä. Ihana kombo hellepäivänä! Ikää on 36 vuotta.
Ihmiset on nykyään niin lapsellisia, että ostavat sipsejäkin reilusti aikuisina.
Mitä? Ostan ihan yhtä usein kuin teininä tai opiskelijana. Eli ehkä kolme tai neljä kertaa vuodessa.
Miksi se olisi ikäasia?
n49
Olen 53v. Vielä en ole lopettanut. Ne uudet linssisipsit on ihan älyttömän hyviä. Muutama pussi kuussa ostan. En syö karkkia tai suklaata ollenkaan, niin ihan hyvillä mielin olen tuon itselleni suonut.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkä ikäisenä aloitit idioottialoitusten kirjoittamisen palstalle?
Ja ennen kaikkea, koska aiot lopettaa?
En ole koskaan ostanut itselleni sipsejä.
En oo varmaan koskaan ostanut sipsejä itselleni. Silloin, kun lapset vielä asuivat kotona, ostin joskus kaikille yhteisen pussin viikonlopuksi ja saatoin itsekin muutaman napsia.
n52
Olen 57, ja ostan satunnaisen salt&vinegar-sipsipussin itselleni, jos huvittaa.