Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kompensoiko raha sinulle rakkautta?

Vierailija
30.07.2024 |

Jos valittavanasi olisi rakkaussuhde (toimiva ja kestävä) tai vaikkapa 500 000 netto-omaisuus, kumman valitsisit? Ajatellaan, että ottaessasi vastaan omaisuuden, joutuisit myös valitsemaan sinkkuuden, eli se poissulkisi pariutumisen mahdollisuuden. Samoin irralliset seksisuhteet. Jos yhä olet sitä mieltä, että valitsisit rakkaussuhteen, mikä olisi summa jolla pääsi kääntyisi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin pahasti kyynistynyt ihmisyyteen, ja seksiä ei enää näin viidenkympin jälkeen tee mieli, että ehdottomasti puoli miljoonaa tänne ja heti!

Oli puhe rakkaussuhteesta eikä seksistä...

LUE SE ALOITUS! Siinä mainitaan myös irralliset seksisuhteet!

Miten helvetissä te olette päässeet peruskoulun läpi, kun aivan yksinkertaisinkaan ohjeistus ja lukemisen ymmärtäminen ei luonnistu?

Vierailija
22/27 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin raha. Osaan tuottaa rakkautta

Miten rakkautta tuotetaan?

Tekemällä rakkaudellisia asioita rakkaudellisessa hengessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei rahaton mies saa rakkautta ainakaan naisilta. naisia kiinnostaa miehen rahat

Kumma väite, kun se ei tunnu pitävän paikkaansa. Taidat seurata liikaa amerikkalaisia miespupu-guruja. 

Meillä Suomessa kuitenkin moni pariutuu rutiköyhän tyypin kanssa opiskeluaikana, jolloin kummallakaan ei ole mitään. Itse odotin pariutumista vähän pidempään, mutta miehelläni ei ollut asuntoa eikä työtä kun tapasimme, silti rakkaus kukoisti.

Tiedäthän, että kaikki mitä luet netistä, ei ole oikeasti totta?

Vierailija
24/27 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus. Se tekee onnelliseksi. 

Vierailija
25/27 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan perusteella sanoisin, että naiset on enemmän rahan kuin rakkauden perässä, Miehen pitää olla vähintään DI tai tohtori ja tulot yli 5000 /kk. Muuten ei kelpaa.

Vierailija
26/27 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin pahasti kyynistynyt ihmisyyteen, ja seksiä ei enää näin viidenkympin jälkeen tee mieli, että ehdottomasti puoli miljoonaa tänne ja heti!

Oli puhe rakkaussuhteesta eikä seksistä...

LUE SE ALOITUS! Siinä mainitaan myös irralliset seksisuhteet!

Miten helvetissä te olette päässeet peruskoulun läpi, kun aivan yksinkertaisinkaan ohjeistus ja lukemisen ymmärtäminen ei luonnistu?

Oletpa kiukkuinen.

Saattaa olla, että et ymmärtänyt mitä kirjoitin. Tuo lainaamani vastaaja sanoi, että hän ei halua seksiä. Vastasin siihen, että aloituksessa ei itse asiassa puhuttu seksi- vaan rakkaussuhteesta. Eli aloittaja pyytää meitä valitsemaan rahan tai rakkaussuhteen välillä. Ei rahan ja seksisuhteen välillä. Auttaako tämä täsmennyt sinua?

Ei olla äkäisiä, mammakulta. Tää on  vain höpöpalsta, ei niin vakavaa.

Vierailija
27/27 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan perusteella sanoisin, että naiset on enemmän rahan kuin rakkauden perässä, Miehen pitää olla vähintään DI tai tohtori ja tulot yli 5000 /kk. Muuten ei kelpaa.

Minulla on omaa rahaa (perintöä) aivan tarpeeksi. En toki ottaisi persaukista elättiä, mutta ennemminkin ongelma on siinä, että (tapaamani) miehet eivät ole edes tienneet mitä rakkaus ja sitoutuminen tarkoittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi