Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäättekö tartuntoja niin, että se haittaa seksin harrastamista.

Vierailija
30.07.2024 |

Olen 55-vuotias mies. Koko aikuisikäni olen pelännyt ylipaljon saavani sukupuolitaudin seksin harjoittamisen seuraksena. Olen pelännyt, vaikka olisin käyttänyt kondomia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain Aasian matkaa historiassa, niin aina kondomi ja jos pitempää suhdetta, niin testeihin! Yleensä uudessa suhteessa kondomi, mutta jos pääsee ns. uusio neitsyen  kimppuun, niin ei välttämättä tarvi. Siis pitkä suhde takana. Otan riskin, mielestäni pienen.

Kondomia tarvitaan kyllä pitkässäkin suhteessa, raskauden ehkäisyyn.

No eihän tarvita. Raskauden ehkäisyyn on aika monta muutakin konstia :)

Tarvitaanhan, koska mikä ihmeen oletus se on, että nainen alkaa käyttämään lääkitystä, joka vie seksihalut? Itsellä alapää kuivuu ja halut kärsii mielettömästi hormonaalisen ehkäisyn takia, joten en sitä käytä. Kondomissa ei ole haittavaikutuksia.

Vierailija
22/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläni oli satiaiset, kun hän tuli armeijasta lomalle. Hän väitti kivenkovaan, että ei ole ollut sukupuolisessa kanssakäymisessä kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt naimattomaksi osittain siksi, että olen pelännyt sukupuolitauteja. En ole uskaltanut olla seksisuhteissa naisten kanssa.

Vierailija
24/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain Aasian matkaa historiassa, niin aina kondomi ja jos pitempää suhdetta, niin testeihin! Yleensä uudessa suhteessa kondomi, mutta jos pääsee ns. uusio neitsyen  kimppuun, niin ei välttämättä tarvi. Siis pitkä suhde takana. Otan riskin, mielestäni pienen.

Tarvitaanhan, koska mikä ihmeen oletus se on, että nainen alkaa käyttämään lääkitystä, joka vie seksihalut? Itsellä alapää kuivuu ja halut kärsii mielettömästi hormonaalisen ehkäisyn takia, joten en sitä käytä. Kondomissa ei ole hai

Minulla on kuparikierukka. Haluihin ei sillä ole ollut mitään vaikutusta, ehkäpä päinvastoin. Kondomi vie ainakin minulla osan seksinautinnosta.

Vierailija
25/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinkkuaikana pelkäsin, sillä kävin niinkin höpösti että ensimmäisestä panosta eron jälkeen sain niinkin pahan tartunnan kuin hiivan. Se oli hyvä opetus ja sen jälkeen oli aina kortsu käytössä. Tosin eihän sekään kaikilta taudelta suojaa. 

Vierailija
26/26 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaanhan, koska mikä ihmeen oletus se on, että nainen alkaa käyttämään lääkitystä, joka vie seksihalut? Itsellä alapää kuivuu ja halut kärsii mielettömästi hormonaalisen ehkäisyn

Itsellä lähtee haulut hormonaalisesta ehkäisystä ja kuparikierukkaa en voi ottaa terveyssyistä. Kondomi sopii hyvin, ei aiheuta mitään nautinnon alenemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme