Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäättekö tartuntoja niin, että se haittaa seksin harrastamista.

Vierailija
30.07.2024 |

Olen 55-vuotias mies. Koko aikuisikäni olen pelännyt ylipaljon saavani sukupuolitaudin seksin harjoittamisen seuraksena. Olen pelännyt, vaikka olisin käyttänyt kondomia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, pelko on ihan aiheellinen. Varsinkin jos on kyse uusista tuttavuuksista. Nykyään on enemmän sukupuolitauteja liikeellä kun aikaisemmin. Voiko vieraaseen ihmiseen luottaa? tilastot osoittavat että ei voi. Joten pelkosi on ihan aiheellinen.

Mutta onhan meitä taudittomia ja tunnolisia ihmisiä myös olemassa. Sun pitää vaan varmistua että tyyppi on luotettava ja silti käyttää kondoomia ja jos homma etenee niin testeihin kumpikin.

M48

Vierailija
2/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan HIV:a pidettiin kuolemaan johtavana sukupuolitautina. Silloin en uskaltanut nussia ketään. Nyt panen vain vaimoa ja olemme varmistaneet, että olemme molemmat puhtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sukupuoliteitse tarttuva kuolemaan johtava tila.

Vierailija
4/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi ei aina suojaa kaikilta sukupuolitaudelta. Joten on uhkarohkeaa nussia ketä tahansa. Sivistyneeltä ja siitiltä näyttävällä voi olla yhtä hyvin sukupuolitauti kuin jollain homssuisella naisella.

Vierailija
5/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 18v pelkäsin saaneeni HIVin. Mistäköhän olisin sen saanut, kun poikuuskin oli tallella? Nyt 5-kymppisenä en pelkää sukupuolitauteja lainkaan, paljon enemmän syöpiä tai sepelvaltimotautia. 

Alle 50v naisten kanssakin pelkään vain, että nainen haluaa lapsen kanssani.

Vierailija
6/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään koko ajan saavani jonkin muun vakavan taudin.

Vierailija
7/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa herbeksen, niin se ei parane koskaan. Se on nykyään yleinen tauti samaten kun klamydia. Minun seksielämääni rajoittaa pelko sukupuolitaudin tarttumisesta.

Vierailija
8/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin.

Käsittämättömän monet miehet käyvät prostituoiduilla, tautiriski on valtava. 

Vierailija
9/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain Aasian matkaa historiassa, niin aina kondomi ja jos pitempää suhdetta, niin testeihin! Yleensä uudessa suhteessa kondomi, mutta jos pääsee ns. uusio neitsyen  kimppuun, niin ei välttämättä tarvi. Siis pitkä suhde takana. Otan riskin, mielestäni pienen.

Vierailija
10/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jotain Aasian matkaa historiassa, niin aina kondomi ja jos pitempää suhdetta, niin testeihin! Yleensä uudessa suhteessa kondomi, mutta jos pääsee ns. uusio neitsyen  kimppuun, niin ei välttämättä tarvi. Siis pitkä suhde takana. Otan riskin, mielestäni pienen.

Kondomia tarvitaan kyllä pitkässäkin suhteessa, raskauden ehkäisyyn.

Vierailija
11/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa herbeksen, niin se ei parane koskaan. Se on nykyään yleinen tauti samaten kun klamydia. Minun seksielämääni rajoittaa pelko sukupuolitaudin tarttumisesta.

Huuliherpes virus on lähes kaikilla, se tarttuu myös alapäähän, lisäksi ns. genitaaliherpes on 25 %:lla, tarttuu myös huuleen.

Vierailija
12/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että se on tyhmää mutta en oo osannut niitä ikinä pelätä. Ikinä en sitä kenellekään tutulle tunnustaisi mutta en ole koskaan harrastanut seksiä kondomin kanssa eli se kokemus puuttuu kokonaan

N30

Vierailija
13/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kortsua aina kun ei ole varmaa tietoa. En pelkää, mutta epätietoisuus rajoittaa hieman leikkejä. Mutta pelkään metoo sepitettä, sellainen voi viedä syyttömän jopa kuudeksi vuodeksi linnaan.

Vierailija
14/26 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli käydä jossain runkkupaikalla imemässä kulleja muuten, mutta ajatus taudeista ällöttää.

Vierailija
15/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kondomia, mutta pelkään siitä huolimatta. Luulen, että sukupuolitauti saattaa tarttua suutelemisesta, alapään sormeilemisesta, lakanoista jne. Ei tulisi mieleenkään, että nuolisin jonkun pillua tai peräaukkoa.

En juurikaan pelkojeni tähden harrasta nykyään seksiä ollenkaa.

Vierailija
16/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomia tarvitaan kyllä pitkässäkin suhteessa, raskauden ehkäisyyn.

No eihän tarvita. Raskauden ehkäisyyn on aika monta muutakin konstia :)

Vierailija
17/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsin.

Käsittämättömän monet miehet käyvät prostituoiduilla, tautiriski on valtava. 

Olisin enemmän huolissani amatöörien puuhasteluista. Ammattilaisilla on yleensä työturvallisuusasiat paremmin hallussa.

Vierailija
18/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lääkärissä, kun minulla on usein virtsatulehdus, kun harrastan seksiä miehen kanssa. Mutta lääkärin mukaan se ei ole tarttuva eikä sukupuolitauti.

Vierailija
19/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 harrastaisin, mutta pelkään pieruja.

Vierailija
20/26 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän kondomia, mutta pelkään siitä huolimatta. Luulen, että sukupuolitauti saattaa tarttua suutelemisesta, alapään sormeilemisesta, lakanoista jne. Ei tulisi mieleenkään, että nuolisin jonkun pillua tai peräaukkoa.

En juurikaan pelkojeni tähden harrasta nykyään seksiä ollenkaa.

Suuseksissä voi käyttää suuseksisuojaa. Itse en harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka ei pillua suostua nuolemaan. Olisi outoa harrastaa seksiä ilman normaaleja esilekkejä. Ja yhdynnässä taudit kuten herpes ja kondylooma kyllä voivat tartttua myös kondomin kanssa. Suuseksi paljon turvallisempaa suojan kanssa kuin yhdyntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi